Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Doemijdieglazenbol schreef op 27-08-2023 om 23:49:

[..]

Ik denk dat Anna moeite heeft om zich te verhouden tot de meeste mensen. Ze is niet voor niets heel ver weg gegaan naar een plek waar weinig mensen wonen en ze zich kan verstoppen achter; ik ben Nederlander dus een beetje anders. Dit was heftige anxiety en een soort van black-out. Het is waarschijnlijk een ongelooflijke lieverd, die leven tussen veel mensen en veel prikkels heel lastig vindt. Dit programma geeft veel prikkels, terug zijn in Nederland en alle sociale verplichtingen die daarbij horen zijn heftig. En dan zo’n studio setting met duidelijke camera’s er boven op….

ze heeft geen schild, geen sociaal masker, dat veel mensen kunnen opzetten als ze de praatgrage buur tegenkomen bijvoorbeeld. En dan is dit wel echt een grote uitdaging. Ik heb wel sympathie voor haar moed. En tegelijk zou ik niet genoeg geduld hebben om haar tot mijn vrienden te kunnen rekenen.

Mooi verwoord. Ik zie haar als een puur mens. Met de camera's is ze niet op haar best, dat is niet haar ding. Ik denk dat ze zonder camera's vlotter is. 

Ik houd van zulke mensen, juist omdat ze zo zijn zoals ze zijn. 

BritgetJones007 schreef op 28-08-2023 om 00:48:

ik vind het echt niet kunnen dat Leendert waar Talia bij is aangeeft dat hij intresse heeft in die andere vrouw. Echt zo niet sjiek.

Leendert is vooral een geile beer, heb ik de hele serie al het idee. Vooral nadat die mafkezen van vrienden bij hem waren. Thalia vond hij “exotisch” (🤢) en sexy , zij liet zich niet zo makkelijk veroveren dus bleef ze wel even interessant. 

Uiteindelijk vraag ik me sterk af of Leendert nog wel met iemand kan samenwonen. Het moet allemaal wel gaan zoals Leendert wil, maar hij is ook een beetje passief. Dat is met elke relatie dan een constant grensgevecht. 

Vrijevlinder schreef op 28-08-2023 om 05:02:

[..]

Mooi verwoord. Ik zie haar als een puur mens. Met de camera's is ze niet op haar best, dat is niet haar ding. Ik denk dat ze zonder camera's vlotter is.

Ik houd van zulke mensen, juist omdat ze zo zijn zoals ze zijn.

Ik heb ze wel in mijn periferie gehad, mensen die op haar lijken.  De naïviteit en fragiliteit vind ik moeilijk om echt mee om te gaan. Maar ik vond haar erg dapper, ook omdat ze altijd heel erg zichzelf was, eerlijk en kwetsbaar op momenten dat bijna niemand dat kan of durft te zijn. 

ik vond de reünie niet zo leuk in elkaar zitten. Ook omdat er publiek bij zat. Dat sloeg echt nergens op.

Ook vond ik dat de andere deelnemers er voor spek en bonen bijzaten.
Ik zou het leukste vinden als alle deelnemers hun kant in de camera vooraf vertellen en daarna de deelnemers daarop reageren.  Zoiets.

Ik vond het nu te vlak, te niks....

BritgetJones007 schreef op 28-08-2023 om 07:48:

ik vond de reünie niet zo leuk in elkaar zitten. Ook omdat er publiek bij zat. Dat sloeg echt nergens op.

Ook vond ik dat de andere deelnemers er voor spek en bonen bijzaten.
Ik zou het leukste vinden als alle deelnemers hun kant in de camera vooraf vertellen en daarna de deelnemers daarop reageren. Zoiets.

Ik vond het nu te vlak, te niks....


Huh? Er zat toch helemaal geen publiek bij? Alleen deelnemers volgens mij.

Ik vond de reünie juist wel ingetogen met alleen deelnemers en kandidaten. 

Toch zou t me niks verbazen als Anne en Bram nog iets gaan krijgen.  Bram was vnml op zoek en aan het wikken en wegen tussen huisvrouw en ander leven zoals hij t zei. Wie weet beseft hij nu dat ie wat anders wil en dat Anne dat best eens kan zijn.

BritgetJones007 schreef op 28-08-2023 om 07:48:

ik vond de reünie niet zo leuk in elkaar zitten. Ook omdat er publiek bij zat. Dat sloeg echt nergens op.

Ook vond ik dat de andere deelnemers er voor spek en bonen bijzaten.
Ik zou het leukste vinden als alle deelnemers hun kant in de camera vooraf vertellen en daarna de deelnemers daarop reageren. Zoiets.

Ik vond het nu te vlak, te niks....

Ik denk dat de andere deelnemers wel aan het woord geweest zijn maar ee veel uitgehaald is omdat het in één uitzending moest 

BritgetJones007 schreef op 28-08-2023 om 00:48:

ik vind het echt niet kunnen dat Leendert waar Talia bij is aangeeft dat hij intresse heeft in die andere vrouw. Echt zo niet sjiek.

Dat met Thalia is toch over? En dat is in het programma wel vaker gebeurd, mensen die te horen krijgen dat een ander interessanter is.

Ik las dat Thalia het knus had met Harrie (van Debbie) er zou zelfs zijn gezoend. Maar dat zal wel van die roddelmiep komen dus geen idee of dat waar is of dat ze na de reünie gewoon nog even een nazitje hadden op terras met zn twee. 

Knutselkei schreef op 28-08-2023 om 08:19:

Toch zou t me niks verbazen als Anne en Bram nog iets gaan krijgen. Bram was vnml op zoek en aan het wikken en wegen tussen huisvrouw en ander leven zoals hij t zei. Wie weet beseft hij nu dat ie wat anders wil en dat Anne dat best eens kan zijn.

Ik zag dit voorbij komen


https://www.youtube.com/watch?v=VMDv9oZVmx8

Meer over Daniel, en zijn webshop
Home - Daniel Douglas

Ik word helemaal blij van Paul en Debbie, wat een leuke mensen zijn dat!
Jammer dat Art het presenteerde, zo nietszeggende saaie man . 

MRI

MRI

28-08-2023 om 11:20

Knutselkei schreef op 28-08-2023 om 08:19:

Toch zou t me niks verbazen als Anne en Bram nog iets gaan krijgen. Bram was vnml op zoek en aan het wikken en wegen tussen huisvrouw en ander leven zoals hij t zei. Wie weet beseft hij nu dat ie wat anders wil en dat Anne dat best eens kan zijn.

Ja maar dat hij zo aan het wikken en het wegen was laat toch al zien dat hij niet echt vol voor één persoon ging?

Ik denk dat Carolien juist weer iets te degelijk voor hem was en Anna iets te vrij in zijn optiek. Ik vind Bram een leuke vent best integer maar toch ook wat ingehouden naar de dames

Zo te zien hadden zowel Bram als Anna zich na lange tijd weer eens gedoucht. Anna vind ik nep en een aanstelster. Die gemaakte glimlach ook constant.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.