Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Yumi schreef op 27-08-2023 om 22:16:

[..]

Ik denk dat niet alle deelnemers daar zin in hebben, het wordt er waarschijnlijk ook niet leuker op. Je zag nu al dat er onuitgesproken irritaties waren....

Ik bedoel meer, er voor ons twee afleveringen er van maken. Er is volgens mij echt heel veel geknipt om het maar in 1 aflevering te krijgen. 

watertoren schreef op 27-08-2023 om 21:07:

Ik vind het zielig voor Paul maar ik zie het nog steeds niet zitten tussen hen. Debbie mist net dat laatste stukje wat zo belangrijk is in een liefdesrelatie. En dat is er niet. De aantrekkingskracht ontbreekt.

Ik zie toch heel iets anders.. Misschien ook omdat ik het heel graag wíl zien  Maar ik denk wel dat er echt liefde is tussen die 2. En juist Debbie wil ook de hele tijd aan hem zitten dus ik denk dat het wel goed zit eigenlijk!

kom alleen maar even kort reageren;
Debbie en Paul

Wat gaan jullie nu kijken?

Widajo schreef op 27-08-2023 om 23:18:

kom alleen maar even kort reageren;
Debbie en Paul

Wat gaan jullie nu kijken?

Leuk he, ik werd helemaal blij van ze! En moest zo hard lachen om dat stiekeme gedrag van Paul en Debbie bij haar b&b 😁

Ik heb ook gekeken; Ik ga op reis en neem mee.. Maar daar was vanavond ook al de laatste aflevering van :/ 

Dinsdag start op rtl4 een nieuw (dating)programma Samen uit, samen thuis. Dat ga ik ook maar een kans geven 😊

Gelukkig een happy end voor Paul en Debbie 

Wat gedroeg Anna zich raar op de reünie. 

redbulletje schreef op 27-08-2023 om 23:29:

Gelukkig een happy end voor Paul en Debbie

Wat gedroeg Anna zich raar op de reünie.

Vond ik ook van Anna. Maar nu ik zo terugdenk heeft ze nog niet 1 keer een 'normaal' antwoord gegeven. Ze ontwijkt elke vraag lijkt het. Dan duikt ze weg, lachend of huilend en ze doet dan zo vreemd! (vind ik)

het was een heel lieve reünie. Ik vond het wel erg passen bij de sfeer van het programma. Het was gericht op rehabilitatie, niet op verdere ingewikkeldheid voor de deelnemers. Ik kijk onvoorstelbaar veel (vooral Amerikaanse) reality-tv waar ze de reünie of tell all echt gebruiken voor de laatste heftige uitsmijter. Behalve het geweld is jerry springer er niets bij, zeg maar. 
Vond het wel goed gedaan. Ben wel benieuwd naar de reünie over 5 jaar, want bij real housewives (om maar wat te noemen), waren de eerste reünies ook zo. Aan de andere kant; hoe kun je in Nederland nieuwe seizoenen blijven maken als je je deelnemers kapot maakt/uitnodigt om zichzelf kapot te maken. Hun casting, productie en montage was heftig genoeg. 

HAHA!wait..what schreef op 27-08-2023 om 23:42:

[..]

Vond ik ook van Anna. Maar nu ik zo terugdenk heeft ze nog niet 1 keer een 'normaal' antwoord gegeven. Ze ontwijkt elke vraag lijkt het. Dan duikt ze weg, lachend of huilend en ze doet dan zo vreemd! (vind ik)

Ik denk dat Anna moeite heeft om zich te verhouden tot de meeste mensen. Ze is niet voor niets heel ver weg gegaan naar een plek waar weinig mensen wonen en ze zich kan verstoppen achter; ik ben Nederlander dus een beetje anders. Dit was heftige anxiety en een soort van black-out. Het is waarschijnlijk een ongelooflijke lieverd, die leven tussen veel mensen en veel prikkels heel lastig vindt. Dit programma geeft veel prikkels, terug zijn in Nederland en alle sociale verplichtingen die daarbij horen zijn heftig. En dan zo’n studio setting met duidelijke camera’s er boven op…. 

 ze heeft geen schild, geen sociaal masker, dat veel mensen kunnen opzetten als ze de praatgrage buur tegenkomen bijvoorbeeld. En dan is dit wel echt een grote uitdaging. Ik heb wel sympathie voor haar moed. En tegelijk zou ik niet genoeg geduld hebben om haar tot mijn vrienden te kunnen rekenen.  

HAHA!wait..what schreef op 27-08-2023 om 23:42:

[..]

Vond ik ook van Anna. Maar nu ik zo terugdenk heeft ze nog niet 1 keer een 'normaal' antwoord gegeven. Ze ontwijkt elke vraag lijkt het. Dan duikt ze weg, lachend of huilend en ze doet dan zo vreemd! (vind ik)

Komt op een of andere manier zo stiekem over. Alsof ze wat te verbergen heeft. Zag net een vlog van Daniël voorbij komen waar Anna bij hem langs kwam. Ze plukte en kuste giftige vliegenzwammen. 

Daniël heeft goeie promotie kunnen maken met zijn mooie abstracte kunst want er kwam een museum meneer langs en hij gaat in november in Nederland exposeren. 

redbulletje schreef op 27-08-2023 om 23:52:

[..]

Daniël heeft goeie promotie kunnen maken met zijn mooie abstracte kunst want er kwam een museum meneer langs en hij gaat in november in Nederland exposeren.

mooi voor hem! Hij lijkt echt enorm productief. Petje af! 

Doemijdieglazenbol schreef op 27-08-2023 om 23:56:

[..]

mooi voor hem! Hij lijkt echt enorm productief. Petje af!

Ik vind hem echt gave kunst maken en zijn huis is ook prachtig. 

Doemijdieglazenbol schreef op 27-08-2023 om 23:49:

[..]

Ik denk dat Anna moeite heeft om zich te verhouden tot de meeste mensen. Ze is niet voor niets heel ver weg gegaan naar een plek waar weinig mensen wonen en ze zich kan verstoppen achter; ik ben Nederlander dus een beetje anders. Dit was heftige anxiety en een soort van black-out. Het is waarschijnlijk een ongelooflijke lieverd, die leven tussen veel mensen en veel prikkels heel lastig vindt. Dit programma geeft veel prikkels, terug zijn in Nederland en alle sociale verplichtingen die daarbij horen zijn heftig. En dan zo’n studio setting met duidelijke camera’s er boven op….

ze heeft geen schild, geen sociaal masker, dat veel mensen kunnen opzetten als ze de praatgrage buur tegenkomen bijvoorbeeld. En dan is dit wel echt een grote uitdaging. Ik heb wel sympathie voor haar moed. En tegelijk zou ik niet genoeg geduld hebben om haar tot mijn vrienden te kunnen rekenen.

Mooi verwoord  en precies hoe ik het ook zie. Ze is niet raar, maar extreem gevoelig en invoelend 

redbulletje schreef op 27-08-2023 om 23:52:

[..]

Komt op een of andere manier zo stiekem over. Alsof ze wat te verbergen heeft. Zag net een vlog van Daniël voorbij komen waar Anna bij hem langs kwam. Ze plukte en kuste giftige vliegenzwammen.

Daniël heeft goeie promotie kunnen maken met zijn mooie abstracte kunst want er kwam een museum meneer langs en hij gaat in november in Nederland exposeren.

Ze is absoluut niet stiekem of heeft wat te verbergen. Juist iemand die zich snel in haar diepste zijn laat zien. Gevoelig en empatisch en kwetsbaar.

MRI

MRI

28-08-2023 om 00:48

BritgetJones007 schreef op 28-08-2023 om 00:44:

[..]

Ze is absoluut niet stiekem of heeft wat te verbergen. Juist iemand die zich snel in haar diepste zijn laat zien. Gevoelig en empatisch en kwetsbaar

Ja precies, ik ben dol op Anna. Heel puur en gevoelig. Ja voor sommigen is dat te gevoelig maar ik heb dat niet. Ik denk dat ze gewoon verliefd op Bram is maar dat niet in die setting wilde zeggen. En daar kan ik me alles bij voorstellen. 

ik vind het echt niet kunnen dat Leendert waar Talia bij is aangeeft dat hij intresse heeft in die andere vrouw. Echt zo niet sjiek.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.