Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


aaahhhh carolien en bram…

MRI

MRI

27-08-2023 om 21:39

Roos55 schreef op 27-08-2023 om 20:51:

[..]

Wat hadden de 3 dames nu echt willen zeggen

Denk ik dan he

ja ik ook! Ik zou heel  graag een podcast willen met de volgende vrouwen: Ingrid, Corine, Babette, Tamara, Thalia

Ahhhhh Debbie en Paul

Ik vond het geheel wat tegenvallen, deze reünie. Ongemakkelijke stiltes en ging soms zo snel door naar een volgende, er was alleen maar tijd om snel wat oppervlakkig te bespreken.
En dat met Anna, die zo emotioneel werd, dat Art dan niet aanvoelt dat ie even iets aan haar buurvrouw moet vragen ofzo. Stelt gewoon nog 3 vragen en Anna vecht zich er maar doorheen.

Maar al met al tevreden want…
Debbie en Paul 

  twee senioreneitjes 😂
Wat zijn ze lief samen 

Geniaal hoe Paul zich "onherkenbaar" maakte bij het uitlaten van de honden enzo. Fijn voor ze dat de vermommingen nu af kunnen. 

ik vond het slecht ge-edit zeg. Soms zag je aan het beeld zo goed dat er geknipt was. Ook met dat stukje van Diana, dat Art bedankte dat ze zo openhartig was ofzo, terwijl ze misschien twee zinnen gezegd heeft?

Joy zag er veel beter uit, gezonder of zo? Ik weet niet precies wat ik zag.

een gladdere huid?

Viel mij ook op, dat Joy er beter uitzag, wat voller en aanweziger. 
Leuk voor Debby en Paul 

Zoels Fiep Westendorp mensen tekende. Han. Nog iemand?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-08-2023 om 22:08

_Audrey schreef op 27-08-2023 om 21:47:

twee senioreneitjes 😂
Wat zijn ze lief samen

Echt he ❤️❤️

Ze hadden trouwens beter twee reunie afleveringen kunnen maken zodat iedereen wat meer aan het woord kwam.

Brabeau schreef op 27-08-2023 om 22:10:

Ze hadden trouwens beter twee reunie afleveringen kunnen maken zodat iedereen wat meer aan het woord kwam.

Ja mee eens, nu voelt het soms een beetje als de wereld draait door. Volgende gast….

Jammer van Bram en Caroline had ik niet verwacht nadat ik ze voor het laatst in de uitzending zag.

Brabeau schreef op 27-08-2023 om 22:10:

Ze hadden trouwens beter twee reunie afleveringen kunnen maken zodat iedereen wat meer aan het woord kwam.

Ik denk dat niet alle deelnemers daar zin in hebben, het wordt er waarschijnlijk ook niet leuker op. Je zag nu al dat er onuitgesproken irritaties waren....

Yumi schreef op 27-08-2023 om 22:16:

[..]

Ik denk dat niet alle deelnemers daar zin in hebben, het wordt er waarschijnlijk ook niet leuker op. Je zag nu al dat er onuitgesproken irritaties waren....

Dat denk ik ook. En te prive .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.