Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


mikado123 schreef op 27-08-2023 om 10:23:

ik kon het niet laten vanmorgen een heb de aflevering van gisteren EN de reünie al gekeken....

Ik ook. Ben wel benieuwd naar de reacties.

Ik moet de afleveringen van vrijdag en gisteren nog bekijken. Dus ik wil nog niets weten.....!@!!  Volgens mij zijn er nu een heleboel reacties verdwenen?

Ik heb nu op de vakantie pijler een topic gezet waar je je voorkeur voor twee van de B&'s kunt aangeven.

Zie hier :
https://www.viafora.nl/forum/vakantie-en-reizen/bij-welke-b-b-van-de-serie-b-b-vol-liefde-wil-jij-binnenkort-logeren

Die wenkbrauwen van Corine toen Walter praatte🧐

Dani en Joy, wat snel samenwonen. Ik vind er ook wat kwetsbaars inzitten voor Dani. Zo over de kop haar leven opgeven voor Joy...

Evaluna schreef op 27-08-2023 om 20:36:

Dani en Joy, wat snel samenwonen. Ik vind er ook wat kwetsbaars inzitten voor Dani. Zo over de kop haar leven opgeven voor Joy...

Ze is nog maar half in de 20 dus wellicht heeft ze nog niet echt iets opgebouwd. En influencen kan ze ook vanuit het buitenland. 

Die Denise liep ook hard van stapel dat ze gelijk bij die Ilidio is ingetrokken en nu samen wil emigreren naar Sardinië geloof ik. 

Zo dan, Tamara is nog steeds boos. Let it go...

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-08-2023 om 20:51

Knutselkei schreef op 27-08-2023 om 20:22:

Die wenkbrauwen van Corine toen Walter praatte🧐

Wat hadden de 3 dames nu echt willen zeggen

Denk ik dan he 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-08-2023 om 20:52

_Audrey schreef op 27-08-2023 om 20:51:

Zo dan, Tamara is nog steeds boos. Let it go...

Ben inderdaad heel benieuwd 🤨 

vinden jullie die interviews ook zo oppervlakkig? En dat die anderen er een beetje voor de vulling bij zitten?

mikado123 schreef op 27-08-2023 om 20:55:

vinden jullie die interviews ook zo oppervlakkig? En dat die anderen er een beetje voor de vulling bij zitten?

Het zijn ook maar 'gewone mensen' waarvan een deel kennelijk niet eens wist dat er een reünie zou komen. Dus om die nu heel kritisch te bevragen, lijkt me ook niet de bedoeling. Het is ook een luchtig programma. Maar ik vind Art soms best prima doorvragen, maar daarin wel ruimte gevend, zoals; reageer daar eens op? 

Ik vind Joy veel leuker uitzien met het haar gekamd en neutralere kleding. Ik vind die 2 wel lief, een soort pubers met hun eerste liefje, schattig. Ze zijn lichamelijk natuurlijk geen tieners meer, maar sja. Ik verwacht niet dat ze samen oud worden, maar ze zijn ook wel jong genoeg om na 1-2 leuke jaren hun leven weer op te pakken.

Ik vind het zielig voor Paul maar ik zie het nog steeds niet zitten  tussen hen. Debbie mist net dat laatste stukje wat zo belangrijk is in een liefdesrelatie. En dat is er niet. De aantrekkingskracht ontbreekt.

Evaluna schreef op 27-08-2023 om 20:36:

Dani en Joy, wat snel samenwonen. Ik vind er ook wat kwetsbaars inzitten voor Dani. Zo over de kop haar leven opgeven voor Joy...

Ach, het is haar eerste relatie..ik denk dat ze ,als de hormonen een beetje tot rust komen, Joy wel wat anders gaat zien..

watertoren schreef op 27-08-2023 om 21:07:

Ik vind het zielig voor Paul maar ik zie het nog steeds niet zitten tussen hen. Debbie mist net dat laatste stukje wat zo belangrijk is in een liefdesrelatie. En dat is er niet. De aantrekkingskracht ontbreekt.

Je loopt vooruit op de zaak.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.