Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Yes, ze hebben verkering 💗🥰💗, deze ontknoping voelt als een last van mijn schouders 😂.

Moxxie schreef op 26-08-2023 om 21:29:

Yes, ze hebben verkering 💗🥰💗, deze ontknoping voelt als een last van mijn schouders 😂.

Echt wel! 🤣

zo leuk  

Voice over: Caroline wordt in het diepe gegooid.
Beeld: Caroline en Bram in een bootje
Mijn brein: vormt beelden waarbij Bram Caroline in het diepe gooit, letterlijk het meer in smijt dus.

wordt de reunie ook nog uitgezonden op tv? Anders wil ik best een samenvatting schrijven voor de mensen zonder Videoland.

Wat lief allemaal 
Zo leuk voor Debby en Paul. Ook voor de anderen leuk, verrassend dat Leendert toch goed is geëindigd met Thalia. Of de liefde blijft bij Joy en Dani betwijfel ik, als Dani wat ontnuchterd is in Nederland of eens serieus wat punten gaat aankaarten dan kan het misschien wel zomaar over zijn. 
Leuk allemaal, morgen gelukkig nog de reünie!

Brabeau schreef op 26-08-2023 om 22:12:

wordt de reunie ook nog uitgezonden op tv? Anders wil ik best een samenvatting schrijven voor de mensen zonder Videoland.

het komt dus morgen op tv. Ik was al mee aan het typen dus mocht iemand niet willen wachten tot morgen, stuur me vooral een pb.

Brabeau schreef op 26-08-2023 om 22:12:

wordt de reunie ook nog uitgezonden op tv? Anders wil ik best een samenvatting schrijven voor de mensen zonder Videoland.

Ja, morgenavond!

Fijn voor Debbie en Paul, Bram en Carolien 

Leendert en Thalia, weet ik niet, het "plaatje" klopt niet voor mijn gevoel.
Joy en Dani gaan ze echt samen verder? Ik denk dat het wel een tijd lang goed kan gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt leven.... In die zooi op een berg met een groep vrienden die ergens hangen. Vond het trouwens vreemd dat ze alweer in bed lagen met hun kleding aan, was ook in die camper.

Yumi schreef op 26-08-2023 om 23:06:

Fijn voor Debbie en Paul, Bram en Carolien

Leendert en Thalia, weet ik niet, het "plaatje" klopt niet voor mijn gevoel.
Joy en Dani gaan ze echt samen verder? Ik denk dat het wel een tijd lang goed kan gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt leven.... In die zooi op een berg met een groep vrienden die ergens hangen. Vond het trouwens vreemd dat ze alweer in bed lagen met hun kleding aan, was ook in die camper.

Voor de camera's? Oh hebben jullie samen geslapen? Kunnen jullie nog eens gaan liggen, maken wij wat beelden. Alhoewel dan toch ook gezegd kan worden dat ze wat minder kleren aan mogen

Yumi schreef op 26-08-2023 om 23:06:

Fijn voor Debbie en Paul, Bram en Carolien

Leendert en Thalia, weet ik niet, het "plaatje" klopt niet voor mijn gevoel.
Joy en Dani gaan ze echt samen verder? Ik denk dat het wel een tijd lang goed kan gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar wilt leven.... In die zooi op een berg met een groep vrienden die ergens hangen. Vond het trouwens vreemd dat ze alweer in bed lagen met hun kleding aan, was ook in die camper.

Dat heb ik nu minder als voorheen, ik denk dat ze Leendert oprecht leuk vind want anders zou je niet snel naar de Ardennen verhuizen. Voor het geld hoeft ze er ook niet te zetten, ik heb niet het idee dat het daarvoor is.

Dat gevoel zou ik sneller hebben gehad  als Leendert in een luxe huis in Zuid-Europa woonde, want dan had ze er voor het mediterrane leven/weer en zijn geld daar kunnen zitten. Met hem als bijvangst.

Leuk dat er toch wat stellen zijn overgebleven in het programma, dan moeten we met de reünie nog even zien of ze dan nog samen zijn. Of dat misschien een Martijn of een Walter nog iets uit de hoge hoed toveren.

Ik wilde gisteren op Videoland kijken ,was gestart en na 5 minuten dacht ik….. nee ik wacht op jullie. Graag lekker alles wat je denkt typen vanavond.😂👍

Ik las dat Marian al een aantal weken is gespot in Den Bosch. Reden opgelicht voor
€ 120.000, - en bedreigt. Ze durft niet terug te gaan, naar haar woning/B&B.

ik kon het niet laten vanmorgen een heb de aflevering van gisteren EN de reünie al gekeken.... 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.