Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI schreef op 26-08-2023 om 12:08:

[..]

oh? Weet je wanneer die op videoland komt?

Vanavond half 10 op Videoland 

MRI

MRI

26-08-2023 om 12:26

Prachtwacht schreef op 26-08-2023 om 12:16:

[..]

Vanavond half 10 op Videoland

oh leuk! Ik ga kijken

Ik vind het zo leuk hoe iedereen in het lang vooruit kijkt, netjes haar mond houdt over hoe het gaat lopen. Beetje Sinterklaasgevoel: een groot complot

MRI

MRI

26-08-2023 om 13:13

En ik moet zeggen, in de leeftijdscategorie van Petri en mijzelf, heb je behoorlijk veel mannen die niks vragen, of alleen over zichzelf vertellen. En als je voor het eerst in lange tijd aan het daten bent, kan dat behoorlijk teleurstellend zijn. Kwestie bij Petri is, dat zij die teleurstelling bits tegen die mannen uit. Heeft geen zin.

Midaswolf: Grappig zo iets zij iemand in mijn omgeving ook eens laatst. Daar heb je zeker een punt mee.


Maar ik bedenk me dat dezelfde klacht komen over mannen als Joy en Martijn die van een andere generatie zijn. Walter vraagt wel dingen natuurlijk, maar alleen om te manipuleren en zijn eigen emoties niet te laten zien. Bram weet ik eigenlijk niet

Mijn ervaring is dat als je zelf openhartig bent de meeste gesprekspartners dat dan ook worden en ook meer persoonlijke dingen delen. 

MRI

MRI

26-08-2023 om 13:29

redbulletje schreef op 26-08-2023 om 13:16:

Mijn ervaring is dat als je zelf openhartig bent de meeste gesprekspartners dat dan ook worden en ook meer persoonlijke dingen delen.

mwoah dat wel maar dan weer niet doorvragen naar mij. Ja ik ben altijd redelijk openhartig (niet té op zo'n eerste date) maar dat leidde er meestal toe dat ik een heel lang exposé over hun ex kreeg.

Enfin, ik ben niet voor niets gestopt met daten

MRI schreef op 26-08-2023 om 13:29:

[..]

mwoah dat wel maar dan weer niet doorvragen naar mij. Ja ik ben altijd redelijk openhartig (niet té op zo'n eerste date) maar dat leidde er meestal toe dat ik een heel lang exposé over hun ex kreeg.

Enfin, ik ben niet voor niets gestopt met daten

Ook in platonische relatie zoals (sommige) vrienden buren, familie en collega’s heb je genoeg mensen die niet echt doorvragen vanuit interesse.

redbulletje schreef op 26-08-2023 om 13:16:

Mijn ervaring is dat als je zelf openhartig bent de meeste gesprekspartners dat dan ook worden en ook meer persoonlijke dingen delen.

Ja, klopt wel deels na mijn idee. Het geeft een goede eerste aanzet.

heb voor het eerst vooruit gekeken  vanochtend, want kan vanaaf niet. Ik zeg niks.... 

MRI schreef op 26-08-2023 om 13:29:

[..]

mwoah dat wel maar dan weer niet doorvragen naar mij. Ja ik ben altijd redelijk openhartig (niet té op zo'n eerste date) maar dat leidde er meestal toe dat ik een heel lang exposé over hun ex kreeg.

Enfin, ik ben niet voor niets gestopt met daten

Ik ervaar hetzelfde als jij. Ik denk dat het gewoon een verschil tussen mannen en vrouwen is dat we zullen moeten accepteren. Wij vrouwen zijn misschien wat beter in het doorvragen en verwachten dat ook terug. Maar soms moet je accepteren dat je het niet terug kan verwachten, omdat het gewoon niet zo in mannen zit als bij ons.

bieb1963 schreef op 26-08-2023 om 15:06:

heb voor het eerst vooruit gekeken vanochtend, want kan vanaaf niet. Ik zeg niks....

Ik zit hier al een week te wachten om de reacties hier te lezen. Duurt laaanngg

Vanavond laatste “reguliere” aflevering tv. Goed dat ik even keek ben alleen gewend dat het doordeweeks op tv is  

Morgen  Reünie zin aan.

De eerste keer dat ik de uitzending live bekijk op RTL4.

Goed van Walter dat hij toegeeft dat uiterlijke aantrekkingskracht belangrijker voor hem blijkt dan hij zelf dacht.

Ook Martijn geeft toe dat hij zijn dames meer aandacht had moeten geven.

En ook Petri blijkt over zelfinzicht te beschikken en geeft toe dat ze 1 van de mannen niet zo snel had moeten laten schieten.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-08-2023 om 20:57

ik hier helemaal blij te zijn en weg te smelten ❤️

Roos55 schreef op 26-08-2023 om 20:57:

ik hier helemaal blij te zijn en weg te smelten ❤️

Ik ook!  Zo lief 

  wat lief!!! Ik ben helemaal happy nu

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.