Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Harry en Thalia zijn een stel. De vonk sloeg over bij de reunie.

watertoren schreef op 28-08-2023 om 20:19:

Harry en Thalia zijn een stel. De vonk sloeg over bij de reunie.

Nou dat was toch vorige week woensdag? Het bericht klinkt alsof ze al maanden verkering hebben...

watertoren schreef op 28-08-2023 om 11:26:

Zo te zien hadden zowel Bram als Anna zich na lange tijd weer eens gedoucht. Anna vind ik nep en een aanstelster. Die gemaakte glimlach ook constant.

Als er iemand níet nep is, is het Anna.

Haantje79

Haantje79

29-08-2023 om 09:30 Topicstarter

watertoren schreef op 28-08-2023 om 20:19:

Harry en Thalia zijn een stel. De vonk sloeg over bij de reunie.

Thalia heeft de Har geschaakt! iek vient Haaaaarie wil knaaaape maaan.  die combinatie had ik nog niet bedacht.

Joy heeft zn haar geblondeerd (zie item bij Humberto) donker vind ik hem mooier staan. Dani heeft maar een rare smaak als styliste, die kleren die ze tijdens het programma voor hem uitzocht vond ik ook al zo raar. 

Lieve Paul en Debbie waren ook bij Humberto. Vrij kort item helemaal op het eind over B&B waarschijnlijk puur om de kijkcijfers van dat pulp programma op te vijzelen. Ik had het opgenomen en kon al het gezeur vooraf doorspoelen. 

Haantje79 schreef op 29-08-2023 om 09:30:

[..]

Thalia heeft de Har geschaakt! iek vient Haaaaarie wil knaaaape maaan. die combinatie had ik nog niet bedacht.

Ben benieuwd of het van lange duur is, ik lees roddels over Har dat het een fladderaar en vreemdganger is. En blijkbaar had ie ook al gelogen over dat hotel in Zandvoort. Hij hielp slechts de eigenaresse in de periode dat ie een relatie met haar had. 

redbulletje schreef op 29-08-2023 om 09:52:

Joy heeft zn haar geblondeerd (zie item bij Humberto) donker vind ik hem mooier staan. Dani heeft maar een rare smaak als styliste, die kleren die ze tijdens het programma voor hem uitzocht vond ik ook al zo raar.

Lieve Paul en Debbie waren ook bij Humberto. Vrij kort item helemaal op het eind over B&B waarschijnlijk puur om de kijkcijfers van dat pulp programma op te vijzelen. Ik had het opgenomen en kon al het gezeur vooraf doorspoelen.

Hadden ze nog iets leuks te vertellen? Ik ga echt geen Humberto kijken en was vergeten het op te nemen helaas. 

Dr. Love Robert ten Brink heeft een boodschap voor Debbie.
Leuk om te zien, hoe ze tijdens de opname van dit filmpje elkaar kusjes blijven geven 

B&B Vol Liefde-ster Debbie geraakt door videoboodschap van Robert ten Brink | RTL Boulevard

Ik dacht dat hij Harry heet, maar hij heet dus Aaaarie ! 😉

Leukste was dat de moeders van Paul en Debbie er ook waren. De 92-jarige moeder van Paul ziet er nog kwiek uit. 
Verder vooral herhaling. Dani woont al 2 maanden in Spanje. 

redbulletje schreef op 29-08-2023 om 09:52:

Lieve Paul en Debbie waren ook bij Humberto. Vrij kort item helemaal op het eind over B&B waarschijnlijk puur om de kijkcijfers van dat pulp programma op te vijzelen. Ik had het opgenomen en kon al het gezeur vooraf doorspoelen.

Dank voor de tip, ik heb het geprogrammeerd en zal het laatste kwartiertje ofzo bekijken.  Absurd dat dat programma bijna 1,5 uur moet duren!!

Haantje79 schreef op 29-08-2023 om 09:30:

[..]

Thalia heeft de Har geschaakt! iek vient Haaaaarie wil knaaaape maaan. die combinatie had ik nog niet bedacht.

Kunnen ze lekker boebelen en dansen 

Haantje79

Haantje79

29-08-2023 om 16:28 Topicstarter

Dolfje schreef op 29-08-2023 om 13:53:

[..]

Kunnen ze lekker boebelen en dansen

Dansen met stijve Har(k)! 

ik las ergens een bericht over dat voorval van die boom met Petri. En een reactie van die desbetreffende man er op....dat ze schijnbaar iets niet hadden uitgezonden. En dat hij Petri iets kwalijk nam..

Wie heeft dat bericht wel kunnen lezen en wat stond er?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.