Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


BritgetJones007 schreef op 29-08-2023 om 18:08:

ik las ergens een bericht over dat voorval van die boom met Petri. En een reactie van die desbetreffende man er op....dat ze schijnbaar iets niet hadden uitgezonden. En dat hij Petri iets kwalijk nam..

Wie heeft dat bericht wel kunnen lezen en wat stond er?

Laurierboomruzie in B&B Vol Liefde kreeg vervelend staartje na reünie | RTL Boulevard
Bedoel je dit, hier kan je het gewoon lezen

Wat een raar zoenoffer. Een pot met laurierblaadjes en eendjes... Hoe moet je dat dan als een excuus opvatten? Eerder een flauw grapje. Of een manier om Petri te kakken te zetten en zelf 'lekker gek' over te komen. En als hij dan niet in de uitzending komt met zijn flauwigheid dan stapt hij naar de media. 

Meesje schreef op 29-08-2023 om 18:45:

Wat een raar zoenoffer. Een pot met laurierblaadjes en eendjes... Hoe moet je dat dan als een excuus opvatten? Eerder een flauw grapje. Of een manier om Petri te kakken te zetten en zelf 'lekker gek' over te komen. En als hij dan niet in de uitzending komt met zijn flauwigheid dan stapt hij naar de media.

Het was toch al lang duidelijk dat het geen leuke man was/is. Hij denkt zelf erg leuk te zijn. 

Wat betreft naar de media stappen : ik vind het nou ook niet zo nodig om te weten dat Thalia en Harrie 'een setje' zijn geworden.  Waarom moet dat gemeld worden?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

29-08-2023 om 19:35

in boulevard 
Anna en bram 
We horen het zaterdag 😀

redbulletje schreef op 29-08-2023 om 09:53:

[..]

Ben benieuwd of het van lange duur is, ik lees roddels over Har dat het een fladderaar en vreemdganger is. En blijkbaar had ie ook al gelogen over dat hotel in Zandvoort. Hij hielp slechts de eigenaresse in de periode dat ie een relatie met haar had.

En bij Yvon wordt weer geroddeld over Thalia. Dat ze in Eindhoven een man van 86 financieel heeft uitgekleed. Zijn dochter meldt dat. En over een andere man, die 3 jaar iets met haar gehad heeft, maar nooit bij haar thuis mocht komen en haar altijd een straat verderop moest afzetten. Schimmig! Iemand anders meldt weer dat ze berucht is in Eindhoven en daar meerdere mannen heeft opgelicht.

Ik vertrouwde ze allebei al voor geen cent, ze verdienen elkaar.

Beterlaat2021! schreef op 29-08-2023 om 19:34:

Wat betreft naar de media stappen : ik vind het nou ook niet zo nodig om te weten dat Thalia en Harrie 'een setje' zijn geworden. Waarom moet dat gemeld worden?

Ik vind dat wel leuk om te weten.

Roos55 schreef op 29-08-2023 om 19:35:

in boulevard
Anna en bram
We horen het zaterdag 😀

Setje?

Haantje79

Haantje79

29-08-2023 om 20:31 Topicstarter

impala schreef op 29-08-2023 om 19:48:

[..]

En bij Yvon wordt weer geroddeld over Thalia. Dat ze in Eindhoven een man van 86 financieel heeft uitgekleed. Zijn dochter meldt dat. En over een andere man, die 3 jaar iets met haar gehad heeft, maar nooit bij haar thuis mocht komen en haar altijd een straat verderop moest afzetten. Schimmig! Iemand anders meldt weer dat ze berucht is in Eindhoven en daar meerdere mannen heeft opgelicht.

Ik vertrouwde ze allebei al voor geen cent, ze verdienen elkaar.

Zou Weeralleendert wel eerlijk zijn over de reden dat hij het uitgemaakt heeft? Ik vind het zo’n omslag van hoteldebotel naar doe toch maar niet. Misschien zijn deze berichten al eerder bij hem terechtgekomen en krabbelt hij daarom terug, omdat hij haar niet meer vertrouwd. Ik vind het namelijk zo vreemd. Ik had nog eerder verwacht dat Thalia het uit zou maken. Ik vraag mij af of we wel het echte verhaal te horen krijgen. 

Hier moet die Yvonne haar ‘spionnen’ eens opzetten om alle juice naar boven te krijgen! 

impala schreef op 29-08-2023 om 19:48:

[..]

En bij Yvon wordt weer geroddeld over Thalia. Dat ze in Eindhoven een man van 86 financieel heeft uitgekleed. Zijn dochter meldt dat. En over een andere man, die 3 jaar iets met haar gehad heeft, maar nooit bij haar thuis mocht komen en haar altijd een straat verderop moest afzetten. Schimmig! Iemand anders meldt weer dat ze berucht is in Eindhoven en daar meerdere mannen heeft opgelicht.

Ik vertrouwde ze allebei al voor geen cent, ze verdienen elkaar.

Heftig! Dan is Leendert de dans ontsprongen als dat waar is. 

redbulletje schreef op 29-08-2023 om 20:36:

[..]

Heftig! Dan is Leendert de dans ontsprongen als dat waar is.

In het begin dacht ik dat hij zich helemaal zou laten inpakken door haar. En dat leek ook te gebeuren . Totdat... Ja, totdat wat precies ? Ruzie om een ontbijtje klinkt wel ongeloofwaardig.

Haantje79 schreef op 29-08-2023 om 20:31:

[..]

Zou Weeralleendert wel eerlijk zijn over de reden dat hij het uitgemaakt heeft? Ik vind het zo’n omslag van hoteldebotel naar doe toch maar niet. Misschien zijn deze berichten al eerder bij hem terechtgekomen en krabbelt hij daarom terug, omdat hij haar niet meer vertrouwd. Ik vind het namelijk zo vreemd. Ik had nog eerder verwacht dat Thalia het uit zou maken. Ik vraag mij af of we wel het echte verhaal te horen krijgen.

Hier moet die Yvonne haar ‘spionnen’ eens opzetten om alle juice naar boven te krijgen!

Dat dus.

impala schreef op 29-08-2023 om 20:53:

[..]

In het begin dacht ik dat hij zich helemaal zou laten inpakken door haar. En dat leek ook te gebeuren . Totdat... Ja, totdat wat precies ? Ruzie om een ontbijtje klinkt wel ongeloofwaardig.

Misschien is ie gewaarschuwd? 

Maar RTL mag de kandidaten ook wel wat beter gaan doorlichten van te voren als dit soort aantijgingen echt waar zijn. 

Of ze bleef.seksuele toenadering afwenden?

Beterlaat2021! schreef op 29-08-2023 om 19:34:

Wat betreft naar de media stappen : ik vind het nou ook niet zo nodig om te weten dat Thalia en Harrie 'een setje' zijn geworden. Waarom moet dat gemeld worden?

Dan hoeft er na het programma niks meer naar buiten te komen. Dit vind ik juist wel leuke info

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.