Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Ik las net weer een roddel dat Esra van Joy nu met Bram is. 

Waar haal je al die roddels vandaan en geloof je ze ook, redbull?

Beterlaat2021! schreef op 30-08-2023 om 15:19:

Ik had het ook gezien bij Yvonne op Instagram 

Beterlaat2021! schreef op 30-08-2023 om 15:19:

Op facebook is een groep B&B Videoland en daar worden ze op geplaatst.

Net als deze over Thalia:
https://showmag.nl/entertainment/beerput-over-thalia-uit-bb-vol-liefde-gaat-open-dit-heeft-ze-met-mijn-86-jarige-vader-gedaan/

Geen idee natuurlijk of hier een grond van waarheid in zit of dat diegene dat roept om aandacht te krijgen.

Haantje79

Haantje79

30-08-2023 om 16:41 Topicstarter

redbulletje schreef op 30-08-2023 om 15:03:

Ik las net weer een roddel dat Esra van Joy nu met Bram is.

Ik kan mij niet herinneren dat er andere jaren zo gehusseld werd tussen  de deelnemers. Zou dat door de reünie komen die dit jaar voor het eerst werd gehouden? Wel grappig, ik ben benieuwd of het echt waar is.    

bieb1963 schreef op 29-08-2023 om 21:12:

Of ze bleef.seksuele toenadering afwenden?

Thalia ging een tijd geleden terug midden in de nacht naar haar eigen bed, toen heeft ze ook duidelijk gemaakt dat ze het rustig aan wou doen... kan me niet voor stellen dat ze dan nu over het ontbijt een verhaal ophangt. 

Ik zei in het begin al, Leendert is lang alleen geweest en dan lijkt het leuk als "de molen danst", maar dat gaat ook irriteren zo'n drukke tante. Kan me herinneren toen Jorien er  was, die muziek hard kon je buiten horen en dansen...leuk voor de gasten 

Toen Jorien bij Leendert  was, waren er die week geen gasten. (Ik heb vanmiddag de eerste aflevering nog eens bekeken. Dat is wel leuk omdat je nu weet hoe het allemaal gelopen is.)

Beterlaat2021! schreef op 30-08-2023 om 17:55:

Toen Jorien bij Leendert was, waren er die week geen gasten. (Ik heb vanmiddag de eerste aflevering nog eens bekeken. Dat is wel leuk omdat je nu weet hoe het allemaal gelopen is.)

Ahh oke wist ik niet, maar dan nog ik zou er niet tegen kunnen om iemand die zo druk is, continu om me heen te hebben.

Ik vond het respectloos om zo de aandacht te trekken terwijl Jorien er ook was. 

Dit las ik ergens, beetje uitwisselen hier en daar. 

Tamara (en Alexandra)

Binnenkort heeft hij voor de tweede keer een date met niemand minder dan Tamara! De dame die ‘op de vlucht sloeg’ na haar tijd bij Martijn in Thailand. Ook heeft Leendert volop leuk contact met Alexandra (van Walter, Frankrijk). Of het met één van hun gaat resulteren in een relatie moeten we afwachten, maar Leendert geniet in ieder geval met volle teugen van de vrouwelijke aandacht die hij nu krijgt. Hoe leuk is dat!

Yumi schreef op 30-08-2023 om 17:33:

[..]

Thalia ging een tijd geleden terug midden in de nacht naar haar eigen bed, toen heeft ze ook duidelijk gemaakt dat ze het rustig aan wou doen... kan me niet voor stellen dat ze dan nu over het ontbijt een verhaal ophangt.

:

Dat deed ze toch tijdens de reünie?

Thalia zei dat ze onenigheid kregen over hoe zij haar ontbijt at. Dat Leendert daar commentaar op had en zij niet van plan was zich aan te passen oid.

impala schreef op 02-09-2023 om 22:29:

[..]

Thalia zei dat ze onenigheid kregen over hoe zij haar ontbijt at. Dat Leendert daar commentaar op had en zij niet van plan was zich aan te passen oid.

Volgens mij draaide ze er omheen en ging het niet echt over het ontbijt. 

impala schreef op 02-09-2023 om 22:29:

[..]

Dat schreef ik ook

Ik reageerde op iemand die suggereerde dat het in werkelijkheid om seksuele toenadering ging. Waarop ik duidelijk wou maken dat Thalia echt wel aangeeft waar het omdraait en het niet een verhaal over een ontbijtje ophangt.

Walter maakt gebruik van zijn bekendheid en doet een oproep om bij hem te komen klussen. De reacties op zijn oproep zijn geweldig 

“Heb je nou zin om te klussen of in een gratis vakantie hier op Le domain vert in de B&B?”, vraagt hij. “Dan kan je van 4 tot 12 oktober hier naartoe komen en dan worden de kleine onderhoudsreparaties uitgevoerd.” Het klussen moet gratis gedaan worden, en een klein detail: Walter zal zelf niet aanwezig zijn.

Reacties
Hoewel dit natuurlijk een héél aantrekkelijk aanbod is… slaan veel volgers het tóch maar af. “Ik ben een beetje verkouden sorry vind je het goed als ik dat dus niet doe”, grapt iemand. Een andere volger heeft nog wel een tip: “Hans (van Petri) vragen, kan supergoed snoeien vernam ik uit betrouwbare bron.”
B&B Vol Liefde-Walter doet opnieuw een bijzondere oproep (tipsenweetjes.nl)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.