Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 23-08-2023 om 17:37:

[..]

Ik weet niet hoe oud jij bent, HAHA, maar Koos Koets is dus een typetje van Kees van Kooten......

Ik ben 33!

MRI

MRI

23-08-2023 om 21:22

Jeetje Petri... ik schaam me gewoon plaatsvervangend om hoe je doet tegen die lieve Thomas

Petri is trending op Twitter. O o o, wat maakt ze er weer een potje van vanavond 😂.

Petri ze vind het leuk als een man intitiatief neemt om klussen op te pakken, om vervolgens op te merken dat hij geen tegengas geeft en zou zeggen dat ze zelf die grasmaaier maar moet pakken. Jee wat wil je nou, ze zou bijna zichzelf niet meer volgen.

MidasWolf schreef op 23-08-2023 om 21:29:

Petri ze vind het leuk als een man intitiatief neemt om klussen op te pakken, om vervolgens op te merken dat hij geen tegengas geeft en zou zeggen dat ze zelf die grasmaaier maar moet pakken. Jee wat wil je nou, ze zou bijna zichzelf niet meer volgen.

Ik snap het ook niet meer. We hebben allemaal gezien wat er gebeurt als een man een boom snoeit voor haar.

Ik hoop dat er wat opbloeit tussen Leendert en Thalia. Zoals hij haar kamer ongebruikt heeft gelaten is toch een klein lief gebaar.
Bij z’n programma weet je dat je een soort “concurrentie” aangaat met andere mensen om een partner. Dat Thalia op een soort wachtbank zat vind ik daarom niet geheel terecht. 

Moxxie schreef op 23-08-2023 om 21:31:

[..]

Ik snap het ook niet meer. We hebben allemaal gezien wat er gebeurt als een man een boom snoeit voor haar.

Hans werd verbaal even gesnoeid, laten we het daar op houden 

Goh Petri, hoe zou dat toch komen dat jullie niet meer zo samen lachen als in het begin? 

Toch vind ik Petri intrigerend, want de eigenaresse van het wintersport huis in Oostenrijk waar wij vaker heen gaan heeft wel wat weg van Petri. Ook zij heeft een partner die handig is en (overdag) vaak zijn eigen gang gaat, zij heeft duidelijk de broek aan in hun relatie. Ze lijken het beiden prima te vinden. Ik denk dat zoiets voor haar nog zou kunnen werken. 

Nu wij haar wat langer kennen is zij iets milder, hoewel zij nog wel “strak” kan zijn bij tijd en wijle.

Joy ..zucht .

Haantje79

Haantje79

24-08-2023 om 06:36 Topicstarter

Thaliaaaaa! Met Leendert in de boebelbad, iek vient wel gesellieg. En nietmeerAlleendert helemaal glunderen. Ik had het nooit verwacht.

Petri heeft op zich best wel een punt als ze aangeeft dat ze nooit een geïnteresseerde vraag terug krijgt, maar de manier waarop daarvan krijg ik last van plaatsvervangende schaamte...
Thomas moet het gevoel hebben alsof hij voor straf bij de strenge juf moet komen om aan te horen wat het strafwerk wordt. Echt...een airco is nog warmer.
Zij creëert door haar houding en 'air' al gelijk een gevoel van ongelijkheid , heel hooghartig.  Is ze er op uit om iemand zo snel mogelijk een ongemakkelijk gevoel te geven?

en als je kijkt naar het introstukje waarin je alle deelnemers ziet, dan zie je Petri ook met een bepaalde houding haar armen over elkaar slaan..... alleen die houding maakt het compleet onmogelijk om een open gesprek aan te gaan. Die Thomas durft dat ook niet en geef hem eens ongelijk.

Haantje79

Haantje79

24-08-2023 om 08:24 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 24-08-2023 om 07:58:

en als je kijkt naar het introstukje waarin je alle deelnemers ziet, dan zie je Petri ook met een bepaalde houding haar armen over elkaar slaan..... alleen die houding maakt het compleet onmogelijk om een open gesprek aan te gaan. Die Thomas durft dat ook niet en geef hem eens ongelijk.

Die intro is wel treffend inderdaad, madame was gister wel heel erg op dreef, verschrikkelijk. Ik vraag mij af of Thomas ook zo timide was als er geen camera’s op zijn snufferd stonden. Ik zou echt uit mijn slof schieten hoor, zoek het uit! Doe lekker zelf in je eentje die *@#!geraniums als je daar zo goed in bent arrogante azijnzekert! Hè…dat lucht op…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.