Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 23-08-2023 om 08:36:

Wat zat het haar van Anna vol met klitten. Ik vind haar zo'n vies mens ( Bram ook)

Olof  is best een lieve man hoor maar een sulletje en te oud voor Marian.

Ja, ik vraag me af of het ooit nog goed komt met zulk haar.  Of gaat over een maand de schaar en het scheerapparaat er overheen?

Ach, die Olof, die heeft een prettige vakantie daar. Te oud, dat weet ik niet hoor, hij heeft meer energie dan Marian, naar mijn mening.

MRI

MRI

23-08-2023 om 10:34

Spoken schreef op 23-08-2023 om 09:03:

Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar zei Walter nou iets van ‘de fysieke aantrekkingskracht, dat je met iemand het bed in wil duiken, die is er niet’. Vond dat ineens zo direct na wekenlang er omheen draaien met emoties en connecties en seksuele energie (‘bedoel geen seks hoor’) enzo. En hup nu zegt ie ineens wel iets over het bed induiken.

Ja dat zei hij en dat is ook wat ik al vanaf het begin af dacht: die wil gewoon een lekker wijf dat volgzaam is. En het maar brengen als energie en ze moet vrouwelijk zijn. Tja op deze manier is hij wel mannelijk ja, als in gewoon ouderwets seksistisch in plaats van een gevoelige edele man. 

Yes, eindelijk de afleveringen tot nu gekeken en hier alles bij kunnen lezen   

Bram is zeker een fijn persoon. Ik had ergens het gevoel dat er bij Bram en Leendert niemand meer zou komen maar deze als 'extra' waren. Geen idee waarom ik dat gevoel had hoor  Die nieuwe bij Leendert vond ik apart, leek alsof ze reclame maakte, ze noemde iets bij (straat)naam en alles, viel me op..

Tom reageerde heel apart toen hij naar huis 'moest'. Schilderij kon ze ook naar fluiten? Haha, bijzonder wel.. En gek ook dat ze met hem wel het gesprek aan ging en Olof zo lang liet bungelen. Maargoed, hij lijkt het ondanks het ontbreken van de liefde, wel naar zijn zin te hebben nog haha! Tom was zich ook erg bewust van de camera's toen hij Olof Henny Huisman noemde, alsof hij geïnstrueerd was om dat te zeggen..

Ik vind die Tom echt een koekwaus. Totaal ander type dan Marian.
Hij had beter naar Debbie kunnen gaan.

Dolfje schreef op 23-08-2023 om 13:52:

Ik vind die Tom echt een koekwaus. Totaal ander type dan Marian.
Hij had beter naar Debbie kunnen gaan.

Die had nog sneller afscheid van hem genomen dan van Han (zo heette hij toch?), denk ik. Ze is toch echt wel wat uitgesprokener dan Marian en denk niet dat ze zijn gedrag lang had kunnen waarderen. 

Die Tom leeft ongetwijfeld verder als BNer, zo gaat dat tegenwoordig.
Praatshows, reclames, quizzen, we zien hem ongetwijfeld terug!

Hier nog even de échte (Koos Koets)  Zou ze broer kenne weze....


Koos-Koets-1.jpg

Jemig de Pemig!   Mozes Kriebel!

Ik vond het erg hoe Debbie over zichzelf sprak als ze zichzelf vergeleek met Harry. Harry was te knap en te goed voor haar. Ze was nogal onder de indruk van hem maar zou zich niet bij hem op haar gemak voelen want bij Harry zag ze een hele mooie vrouw met mooie kleding en sieraden en niet zo'n flapuit zoals ze zelf is. Ik vind Harry wel veel aantrekkelijker om te zien dan Paul maar echt knap kan ik Harry ook weer niet vinden. Hij doet me denken aan vader Abraham.

Beterlaat2021! schreef op 23-08-2023 om 14:33:

Die Tom leeft ongetwijfeld verder als BNer, zo gaat dat tegenwoordig.
Praatshows, reclames, quizzen, we zien hem ongetwijfeld terug!

Hier nog even de échte (Koos Koets) Zou ze broer kenne weze....


Koos-Koets-1.jpg

Jemig de Pemig! Mozes Kriebel!

Haha, hij lijkt er inderdaad veel op!

Ik vind Debbie juist leuk en heerlijk dat ze zo'n flapuit is 😆 Prima dat zij een andere type vrouw bij Harry vindt passen trouwens, kan zij gelukkig worden met Paul    

Beterlaat2021! schreef op 23-08-2023 om 14:33:

Die Tom leeft ongetwijfeld verder als BNer, zo gaat dat tegenwoordig.
Praatshows, reclames, quizzen, we zien hem ongetwijfeld terug!

Hier nog even de échte (Koos Koets) Zou ze broer kenne weze....


Koos-Koets-1.jpg

Jemig de Pemig! Mozes Kriebel!

😂 als 2 druppels water zeg! Ken(de) hem niet maar snap nu wel heel goed de vergelijking haha, geweldig 😁

watertoren schreef op 23-08-2023 om 14:36:

Ik vond het erg hoe Debbie over zichzelf sprak als ze zichzelf vergeleek met Harry. Harry was te knap en te goed voor haar. Ze was nogal onder de indruk van hem maar zou zich niet bij hem op haar gemak voelen want bij Harry zag ze een hele mooie vrouw met mooie kleding en sieraden en niet zo'n flapuit zoals ze zelf is. Ik vind Harry wel veel aantrekkelijker om te zien dan Paul maar echt knap kan ik Harry ook weer niet vinden. Hij doet me denken aan vader Abraham.

Ik vind Harry een hele keurige man en zo zou ik Debbie zeker niet omschrijven, dus ik snap haar wel, dat plaatje klopt gewoon niet.

HAHA!wait..what schreef op 23-08-2023 om 16:26:

[..]  😂 als 2 druppels water zeg! Ken(de) hem niet maar snap nu wel heel goed de vergelijking haha, geweldig 😁

Ik weet niet hoe oud jij bent, HAHA, maar Koos Koets is dus een typetje van Kees van Kooten......

pfff, wat benadert Petri haar date weer lekker positief😔

TDM

TDM

23-08-2023 om 20:58

Ik zie Joy nooit eens flink aan de slag zijn met schoonmaken/klussen etc, vind het er ook afgeleefd en armoedig eruit zien.

En Petri moet gewoon alleen blijven, ze heeft op alles wel kritiek en het moet vooral gaan zoals ZIJ dat wil.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-08-2023 om 21:01

Ik kan er niks aan doen maar zit hard op te lachen om Leendert
 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.