Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

22-08-2023 om 19:11

Olaf in Boulevard 
Is populair 😀

Roos55 schreef op 22-08-2023 om 19:11:

Olaf in Boulevard
Is populair 😀

Meedoen heeft hem goed gedaan, dat kan niet iedereen zeggen 

MidasWolf schreef op 22-08-2023 om 19:26:

[..]

Meedoen heeft hem goed gedaan, dat kan niet iedereen zeggen

Olof zal wel snel aan de vrouw komen nu. 

BritgetJones007 schreef op 22-08-2023 om 15:37:

[..]

Dan denk ik dat je niet helemaal snapt wat iemand bedoeld als iemand aangeeft even met rust gelaten wil worden.....vreemde suggestie dat hij dat maar iets moet gaan doen met 1 dame???

Hij geeft duidelijk een grens aan...hoezo zou zoiets aan een ander zijn om te bepalen of die grens oke is?

Netjes toch juist dat hij dat op tijd aangeeft en ook heel begrijpelijk

Ik schrijf 'n heel verhaal over wat ik heb gezien in de uitzending, de vraag of hij met rust gelaten kon worden, was een moment tijdens het koken.... ik heb het over het totaal van wat ik gezien heb, niet speciaal over dat moment.
Tijdens de rest van de dag was Bram er alleen om aanwijzingen te geven, en was dan ook weer weg...In een van de andere uitzendingen is daar ook een opmerking over gemaakt.
Verder zag ik geen 1 op 1 momenten, waarvan ik denk dat het belangrijk is om elkaar te leren kennen. Vandaar mijn suggestie om met 1 dame 'n klusje te gaan doen, dan is het misschien minder druk en kan hij ze beter leren kennen. 

Aangeven dat je even met rust gelaten wil worden dat is helemaal oké... zou ik zelf ook wat vaker moeten doen...

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is, en anders snap ik het blijkbaar niet

GroenTuintje schreef op 22-08-2023 om 17:53:

[..]

Idd sommige mensen (introvert) hebben gewoon die rust nodig om hun ‘batterij’ op te laden (ervaring zelf mee).

Ik verdraag ook geen hele dagen iemand om me heen, een van de redenen dat ik niet mee doe aan zo'n programma. Heb gelukkig ook geen B&B want ik zou horendol worden van al die vreemde mensen in mijn huis.

Yumi schreef op 22-08-2023 om 20:05:

[..]

Ik verdraag ook geen hele dagen iemand om me heen, een van de redenen dat ik niet mee doe aan zo'n programma. Heb gelukkig ook geen B&B want ik zou horendol worden van al die vreemde mensen in mijn huis.

Nu heb je zeker gradaties in het soort B&B De een waar de gasten bij wijze van spreken de broccoli van je bord eten zo klein. Tot B&B waar alles compleet gescheiden is en het verblijf elders op het perceel staan. Vaak buitenaf.

Ik vond Walter vlak reageren op de punten die Corine met hem besprak, op een nette manier zonder sneren erin.  Alsof het niet binnen kwam bij hem.

Dat afscheid van Corine was “speelser” dan dat het tijdens haar hele verblijf is geweest. Vriendschappelijk zie ik nog wel mogelijkheden voor hen. Al moet dan ook nog maar gaan blijken.

Yumi schreef op 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is, en anders snap ik het blijkbaar niet

Ik snap je helemaal nu 😀

Bram is wat mij betreft een van de “beste mannen” van dit seizoen. Hij geeft hier aan dat hij het niet meer trekt. Hij legt het niet hij anderen neer, hij geeft niemand de schuld en hij checkt even uit én zegt waardoor dat komt. Door hem. Niet door de ander. Vrijwel elke deelnemer kan hier een voorbeeld aan nemen. 
Hij is mijn type echt niet, maar stiekem neem ik een voorbeeld aan hem. Geweldloze communicatie, acceptatie, verantwoordelijkheid nemen en vriendelijk blijven. Op zijn persoonlijke hygiëne na, kunnen best veel mensen een voorbeeld aan hem nemen. Zeker Walter en joy. Die laatste profileert zich nu trouwens als insta fitness coach. Terwijl hij zijn bezoekers een veeg uit de pan geeft, omdat zij om de “verkeerde redenen” er zouden zitten. 

Wat zat het haar van Anna vol met klitten. Ik vind haar zo'n vies mens ( Bram ook)
Ik ben blij dat Corina weg is. Walter had gehoopt op wat knappere vrouwen. Die hadden dan denk ik wel meer aandacht gekregen.
Olof kon niet uit zijn woorden komen bij het auto wassen. Marian heeft duidelijk gezegd dat er geen romantische klik is en nog pakt hij zelf zijn koffers niet. Hij is best een lieve man hoor maar een sulletje en te oud voor Marian.

Doemijdieglazenbol schreef op 23-08-2023 om 00:21:

Bram is wat mij betreft een van de “beste mannen” van dit seizoen. Hij geeft hier aan dat hij het niet meer trekt. Hij legt het niet hij anderen neer, hij geeft niemand de schuld en hij checkt even uit én zegt waardoor dat komt. Door hem. Niet door de ander. Vrijwel elke deelnemer kan hier een voorbeeld aan nemen.
.....

Volledig mee eens . Qua emotionele volwassenheid,zelfinzicht en 'echtheid' in wat hij zegt maar ook non-verbaal uitstraalt, is hij m.i. met z'n 30 jaar nu al beduidend verder dan bv de tantra-coach. Ondanks al diens "kennis en inzichten".

Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar zei Walter nou iets van ‘de fysieke aantrekkingskracht, dat je met iemand het bed in wil duiken, die is er niet’. Vond dat ineens zo direct na wekenlang er omheen draaien met emoties en connecties en  seksuele energie (‘bedoel geen seks hoor’) enzo. En hup nu zegt ie ineens wel iets over het bed induiken.

Doemijdieglazenbol schreef op 23-08-2023 om 00:21:

Bram is wat mij betreft een van de “beste mannen” van dit seizoen. 


Ja ook mee eens! Al ‘zijn’ vrouwen worden met respect behandeld en hij neemt ze zoals ze zijn. Hij lijkt me een fijne vriend.

Spoken schreef op 23-08-2023 om 09:03:

Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar zei Walter nou iets van ‘de fysieke aantrekkingskracht, dat je met iemand het bed in wil duiken, die is er niet’. Vond dat ineens zo direct na wekenlang er omheen draaien met emoties en connecties en seksuele energie (‘bedoel geen seks hoor’) enzo. En hup nu zegt ie ineens wel iets over het bed induiken.

Daarom schreef ik dat hij had gehoopt op knappere vrouwen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.