Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-08-2023 om 21:02

Nog een nieuwe bij Bram 
Why ?

ik vind Alexandra ook niets maar de heeft wel voor een groot gedeelte gelijk bij Walter.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-08-2023 om 21:32

Die hond uit die papieren zak 🤣🤣

Roos55 schreef op 21-08-2023 om 21:32:

Die hond uit die papieren zak 🤣🤣

Goed dat ze die terug gaf 

Goed dat ze Walter lik op stuk gaf.
Het gesneer naar Corine en bij het instappen/vertrek was dan weer minder nodig

MidasWolf schreef op 21-08-2023 om 21:43:

[..]

Goed dat ze die terug gaf

Goed dat ze Walter lik op stuk gaf.
Het gesneer naar Corine en bij het instappen/verrek was dan weer minder nodig

Helemaal mee eens. 

MidasWolf schreef op 21-08-2023 om 21:43:

[..]

Goed dat ze die terug gaf

Goed dat ze Walter lik op stuk gaf.
Het gesneer naar Corine en bij het instappen/verrek was dan weer minder nodig

Helemaal mee eens.

Bij het gesprek met Marian had Olof het beter bij zichzelf kunnen houden in plaats van steeds Ed er bij te betrekken.

De “leuke Tom” liet zich ook kennen toen bleek dat hij het niet ging worden. Had nog even samen wat gegeten voor vertrek, de sfeer de dagen ervoor was juist prima.

Haantje79

Haantje79

21-08-2023 om 22:29 Topicstarter

Ja die Tom met zijn snufferd in Marian d’r kruis en dan ook nog die opmerking over tussen haar benen komen…….getver!

En hoeveel sneren kan Aleggandra een zin proppen? Wat een afgang…ze had nog een speciale sessie voor Walter gepland, maar die kreeg hij nu ook niet… ik ben eerlijk gezegd blij dat dat ons bespaard is gebleven! 

Haantje79 schreef op 21-08-2023 om 22:29:

Ja die Tom met zijn snufferd in Marian d’r kruis en dan ook nog die opmerking over tussen haar benen komen…….getver!

En hoeveel sneren kan Aleggandra een zin proppen? Wat een afgang…ze had nog een speciale sessie voor Walter gepland, maar die kreeg hij nu ook niet… ik ben eerlijk gezegd blij dat dat ons bespaard is gebleven!

Dat zij hem niet rap uit haar schoot duwde in plaats van te giechelen. 

Ja wat Alexandra betreft heb ik het toch mis gehad. Zeker ook omdat ze op een geven moment maar door bleef sneren.
Die zet zich zelf niet goed neer als therapeute. 

Bram is 30 jaar en heeft iets met knollen die verbruikt zijn
Hij laat zijn dates graag samen in de kas werken of op het land en verdwijnt dan om zijn eigen ding te doen.... Daarna mogen ze (weer) even zijn museumstuk zien de wasmachine....super, als je naar Zweden gaat en je krijgt de kans om zoiets te gebruiken.  
Vandaag komt er 'n nieuwe dame binnen, hij laat haar slaapplek zien, behalve het moment met de cadeautjes is er weinig aandacht.
Laat aan Caroline weten die aan het koken is, dat hij even met rust gelaten wil worden terwijl hij met laptop bezig is.
Daarna mogen de dames apart eten want hij loopt over.... zo druk 3 vrouwen 

Yumi schreef op 21-08-2023 om 22:47:

Bram is 30 jaar en heeft iets met knollen die verbruikt zijn
Hij laat zijn dates graag samen in de kas werken of op het land en verdwijnt dan om zijn eigen ding te doen.... Daarna mogen ze (weer) even zijn museumstuk zien de wasmachine....super, als je naar Zweden gaat en je krijgt de kans om zoiets te gebruiken.
Vandaag komt er 'n nieuwe dame binnen, hij laat haar slaapplek zien, behalve het moment met de cadeautjes is er weinig aandacht.
Laat aan Caroline weten die aan het koken is, dat hij even met rust gelaten wil worden terwijl hij met laptop bezig is.
Daarna mogen de dames apart eten want hij loopt over.... zo druk 3 vrouwen

Bram is gewend om alleen te zijn. En nu heeft hij al weken lang vrouwen en een cameraploeg om zich heen. Ik kan me voorstellen dat het dan best veel wordt en je af en toe met rust gelaten wil worden. Het is nogal een contrast met zijn normale situatie. 

Loeki72 schreef op 22-08-2023 om 09:54:

[..]

Bram is gewend om alleen te zijn. En nu heeft hij al weken lang vrouwen en een cameraploeg om zich heen. Ik kan me voorstellen dat het dan best veel wordt en je af en toe met rust gelaten wil worden. Het is nogal een contrast met zijn normale situatie.

Ik begrijp dat het lastig is, hij zit sinds 2 jaar in zijn uppie in Zweden.

Maar hij kan ipv de dames samen aan het werk zetten, ook met 1 van de dames 'n klusje doen.... dan is het misschien minder druk en kan ze beter leren kennen.

Daarnaast het gaat om 22 opname dagen, en hij zal zich niet hebben gerealiseerd hoe dat voelt.... maar toch, voor een 30 jarige?

Yumi schreef op 22-08-2023 om 10:31:

[..]

Ik begrijp dat het lastig is, hij zit sinds 2 jaar in zijn uppie in Zweden.

Maar hij kan ipv de dames samen aan het werk zetten, ook met 1 van de dames 'n klusje doen....

Dan denk ik dat je niet helemaal snapt wat iemand bedoeld als iemand aangeeft even met rust gelaten wil worden.....vreemde suggestie dat hij dat maar iets moet gaan doen met 1 dame???

Hij geeft duidelijk een grens aan...hoezo zou zoiets aan een ander zijn om te bepalen of die grens oke is?

Netjes toch juist dat hij dat op tijd aangeeft en ook heel begrijpelijk 

BritgetJones007 schreef op 22-08-2023 om 15:37:

[..]

Dan denk ik dat je niet helemaal snapt wat iemand bedoeld als iemand aangeeft even met rust gelaten wil worden.....vreemde suggestie dat hij dat maar iets moet gaan doen met 1 dame???

Hij geeft duidelijk een grens aan...hoezo zou zoiets aan een ander zijn om te bepalen of die grens oke is?

Netjes toch juist dat hij dat op tijd aangeeft en ook heel begrijpelijk

Idd sommige mensen (introvert) hebben gewoon die rust nodig om hun ‘batterij’ op te laden (ervaring zelf mee).

Kwalter begint steeds meer te zweven.. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.