Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI

MRI

20-08-2023 om 14:36

Babette ziet het scherp: "Voor Babette veranderde alles toen Joy op het strand zijn mening gaf over haar en Esra. Hij vond dat ze nog zoekende waren. “Die raakte me diep. Het was op dat moment of het klikte voor mij van: Je ziet mij gewoon echt niet. Je ziet gewoon dat hij heel ongeïnteresseerd zit. Toen had ik echt zoiets van: Ik doe zo mijn best en stel mezelf zo open en dan krijg ik dit? Hij verlangt van iemand dat zij al heel ver is op haar pad, dat zegt hij de hele tijd. Maar ik zie dan, als ik terugkijk, de emotionele volwassenheid mis ik dan wel bij hem. Dan mag je zelf daarin ook nog wel reflecteren”, legt ze uit."

Bron: overeality.nl/babette-baalt-van-joy-uit-bb-vol-liefde-dat-vind-ik-jammer/?fbclid=IwAR2G4UGwqihDHacNuQDBUykgfaf5FkMtaAfE8agxZ0kGT5gwOT6re2MaD-g

Joy komt over als een lege huls, de match met de oppervlakkig overkomende Dani snap ik dan weer wel, al geloof ik nooit dat het een blijvertje is. Ze zal op een gegeven moment wel eieren voor haar geld kiezen. 

MidasWolf schreef op 19-08-2023 om 10:38:

Aleggandra Lijkt mij best een leuke vrouw, denk dat het competitie element en het langere verblijf van Corine haar een beetje de das omdoen. In een andere setting met een andere man zal zij een stuk beter uit de verf komen. In plaats van nu met Walter en zijn boodschappenlijstje
Lijstje commentaar

Ik vind haar juist een hele negatieve en nare vibe uitstralen. Neerbuigend doen naar andere mensen. Het soort type 'vervelende en nare collega' waar iedereen met een boog omheen loopt... ik denk dat het wel goed voor haar is dat het op camera vaststaat. Hopelijk ziet ze her zelf ook. Ik denk alleen dat ze prima van zichzelf weet hoe ze is en het neerkijken en denigrerende en dominante naar andere mensen gewoon haar "fijne" karakter is.

BritgetJones007 schreef op 20-08-2023 om 15:20:

[..]

Ik vind haar juist een hele negatieve en nare vibe uitstralen. Neerbuigend doen naar andere mensen. Het soort type 'vervelende en nare collega' waar iedereen met een boog omheen loopt... ik denk dat het wel goed voor haar is dat het op camera vaststaat. Hopelijk ziet ze her zelf ook. Ik denk alleen dat ze prima van zichzelf weet hoe ze is en het neerkijken en denigrerende en dominante naar andere mensen gewoon haar "fijne" karakter is.

Misschien zit ik er ook naast, ik meende toen zij in tranen was, dat zij zei dat ze vaak 2 of 3 keuze was en dat anderen niet om haar gaven.

 
Dat het gedrag daar deels vandaan komt. Alsnog verdiend het gedrag naar Corine toe niet de schoonheidsprijs.

Ook zij is niet volkomen onschuldig, zeker als Walter in de buurt is maakt zij er ook wel gebruik van om het te laten zien.

Zonder bril een stuk knapper

MidasWolf schreef op 20-08-2023 om 15:47:

[..]

Misschien zit ik er ook naast, ik meende toen zij in tranen was, dat zij zei dat ze vaak 2 of 3 keuze was en dat anderen niet om haar gaven.


Dat het gedrag daar deels vandaan komt. Alsnog verdiend het gedrag naar Corine toe niet de schoonheidsprijs.

..

Vond haar in d'r gedrag ook erg kleinerend naar Corine.Valt voor mij wel onder de noemer 'vals'.

En klopt hoor dat fragment dat ze in tranen was,hier ook gezien.Maar dat je vaak keuze 2 of 3 bent of de indruk hebt dat anderen niet om je geven..Tsja, dat kan natuurlijk net zo goed het gevolg zijn van dit gedrag.Ipv de oorzaak zoals zij het benoemt . Ik ken nl persoonlijk maar heel weinig mensen die het echt leuk vinden om op hun uiterlijk of leeftijd gepakt te worden😉.

Ik heb bij Walter en Corina precies hetzelfde gevoel dan bij Marian en Olof. Als je iemand niet aantrekkelijk vind wees dan eerlijk en stuur diegene naar huis. Ik blijf me verbazen dat mensen zich zo voor schut zetten op tv. Door de goede kijkcijfers dacht Walter dat hij ineens een BNner was en hij ging dansen op Schiphol met Joy. Haha er kwam geen mens op af. Wat zou dat een tegenvaller zijn geweest voor zijn ego hoewel hij dat nooit toe zou geven. 

Ik zat net een aflevering te kijken en vind Anne eigenlijk veel meer bij die vriend van Bram passen.

Knutselkei schreef op 21-08-2023 om 10:28:

Ik zat net een aflevering te kijken en vind Anne eigenlijk veel meer bij die vriend van Bram passen.

Eens, dat vind ik ook 

Nou, wie weet.  Iemand noemde hem hier Aladdin, maar zo heet hij niet. Wel grappig bedacht.  Heet hij niet Vincent?

Beterlaat2021! schreef op 21-08-2023 om 11:47:

Nou, wie weet. Iemand noemde hem hier Aladdin, maar zo heet hij niet. Wel grappig bedacht. Heet hij niet Vincent?

Hij heet toch Daniël? 

Knutselkei schreef op 21-08-2023 om 10:28:

Ik zat net een aflevering te kijken en vind Anne eigenlijk veel meer bij die vriend van Bram passen.

En als we toch mensen gaan matchen, ik vind Harry wel leuk voor Petri.

Knutselkei schreef op 21-08-2023 om 10:28:

Ik zat net een aflevering te kijken en vind Anne eigenlijk veel meer bij die vriend van Bram passen.

Nee joh, Anne walst zo over Daniël heen

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-08-2023 om 21:01

De neus van Tom in het kruis van Marian
Echt  🤮

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.