Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Zag dat er zaterdag ook een aflevering op tv is, nou neem ik standaard alles op maar voor de kijkers die dat niet doen....D

MidasWolf schreef op 23-08-2023 om 21:40:

Toch vind ik Petri intrigerend, want de eigenaresse van het wintersport huis in Oostenrijk waar wij vaker heen gaan heeft wel wat weg van Petri. Ook zij heeft een partner die handig is en (overdag) vaak zijn eigen gang gaat, zij heeft duidelijk de broek aan in hun relatie. Ze lijken het beiden prima te vinden. Ik denk dat zoiets voor haar nog zou kunnen werken.

Nu wij haar wat langer kennen is zij iets milder, hoewel zij nog wel “strak” kan zijn bij tijd en wijle.

Ik zie dat niet zo. Astrid vond ik niet een dominante vrouw en komt heel wat aardiger over. Petri vind ik meer op Ted lijken van het vorig seizoen. Beide heel dominante types die duidelijk de broek aan hebben. Type sergeant majoor. 

Haantje79

Haantje79

24-08-2023 om 11:19 Topicstarter

Ted is wel een lieve, gezellige sergeant majoor met humor. Petri is een zure, boze sergeant majoor. Daar zit verschil in.

MRI

MRI

24-08-2023 om 12:33

Haantje79 schreef op 24-08-2023 om 11:19:

Ted is wel een lieve, gezellige sergeant majoor met humor. Petri is een zure, boze sergeant majoor. Daar zit verschil in.

Ja ik vind Ted weliswaar dominant maar niet afkatterig. Petri wel. Ik zou echt wel schrikken als ik mijzelf zo terug zag. Ik begrijp bepaalde bezwaren wel (mannen die niets vragen bijvoorbeeld) maar ik zou dan afhaken en niet gaan vitten. Wat heeft het voor zin?

Ik  begrijp ook niet dat mensen als Petri zich denken te kunnen permitteren om anderen zo af te fakkelen. En dan is een disclaimer van 'ja ik weet wel dat ik niet zo aardig doe' flauwekul. Als je het weet doe er dan iets aan. 

TDM schreef op 23-08-2023 om 20:58:

Ik zie Joy nooit eens flink aan de slag zijn met schoonmaken/klussen etc, vind het er ook afgeleefd en armoedig eruit zien.

En Petri moet gewoon alleen blijven, ze heeft op alles wel kritiek en het moet vooral gaan zoals ZIJ dat wil.

Het ziet er idd nogal 'studentikoos' uit bij Joy. Ik krijg zelf ook flashbacks naar m'n vroegere studentenhuis iedere keer als zijn 'keet' in beeld komt.En nee, dat is niet echt een compliment😄. Maar ok,hij is nog wat jong en speels.Geef hem nog wat tijd..🙂

En ach ,die Petri blijft ws inderdaad wel alleen.Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 normale man is,die het daar langer dan een maand uithoudt🙄.

Vrijevlinder schreef op 24-08-2023 om 09:40:

[..]

Ik zie dat niet zo. Astrid vond ik niet een dominante vrouw en komt heel wat aardiger over. Petri vind ik meer op Ted lijken van het vorig seizoen. Beide heel dominante types die duidelijk de broek aan hebben. Type sergeant majoor.

Huh? Gaat MidasWolf bij Astrid op vakantie dan? 

Vrijevlinder schreef op 24-08-2023 om 09:40:

[..]

Ik zie dat niet zo. Astrid vond ik niet een dominante vrouw en komt heel wat aardiger over. Petri vind ik meer op Ted lijken van het vorig seizoen. Beide heel dominante types die duidelijk de broek aan hebben. Type sergeant majoor.

Dit ging niet over Astrid.
Gewoon een andere B&B-houder in Oostenrijk waar MidasWolf wel eens verblijft.

Courage schreef op 24-08-2023 om 17:21:

[..]

Dit ging niet over Astrid.
Gewoon een andere B&B-houder in Oostenrijk waar MidasWolf wel eens verblijft.

Ja, dat klopt wat je zegt. Hoewel ik wel graag naar Oostenrijk ga. 

Gelukkig dat Thalia het wel ziet zitten met Leendert.

Meesje schreef op 24-08-2023 om 15:32:

[..]

Huh? Gaat MidasWolf bij Astrid op vakantie dan?

Nee,  ik had eerder benoemd dat de eigenaresse van het vakantiehuis waar wij voor de wintersport verblijven mij soms iets doet denken aan Petri. 

In eerste instantie zijn wij ook puur voor de mooie locatie gebleven, want het huis ligt heel fijn aan de piste. Daarom bleven we terugkomen naar hun vakantiehuis, nu is zij iets milder. Waarschijnlijk omdat ze ons iets beter kent nu.

Misschien zelf beginnen met praten over de drukte bij de pedicure, het weer, de wegomleidingen, de zomertijd etc.

Ik heb het onderweg in de trein zitten terugkijken. Dan lees ik eerst jullie commentaar, heerlijk en dan ga ik kijken.

Petri is echt zo onwetend over hoe ze overkomt. Hilarisch. Lijkt me echt héérlijk als je zo onbezorgd naar de ander kunt wijzen zonder aan zelfreflectie te doen. Zelf heb je nergens last van, je zegt zelfs af en toe “goed zo” dus je vindt jezelf een hele lieve juf/mama. En dan zeg je ‘s morgens ook nog eens heel dui-de-lijk dat je meer vragen verwacht en bij de borrel ga je dan met de reclamezak chips zitten wachten op een domme vraag en gebruik je de hond als afleiding.
Maar ze is dan weer niet zo direct dat ze ‘m naar huis stuurt. Waarom niet? Mag dat niet van het programma format ofzo?

Treurniet schreef op 24-08-2023 om 19:04:

Gelukkig kan ik Joy doorspoelen.

@ Treurniet:   verkeerde topic voor deze  reactie...... Als je snel bent kun je hem nog wissen....

Tis je gelukt!

Treurniet schreef op 24-08-2023 om 19:04:

Misschien zelf beginnen met praten over de drukte bij de pedicure, het weer, de wegomleidingen, de zomertijd etc.

Ander topic.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.