Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


serieus...alsjeblieft zeg; kan iemand Petri even vertellen en leren hoe haar harde en directe opmerkingen overkomen.
Kom op, kan dat nou niet anders? De rest van haar verhaal komt ook niet meer aan, omdat 'de ontvanger' de "mokerslag" van haar harde uitspraken nog aan het verwerken is  terwijl zij alweer verder praat...
Zij moet vroeger geen warme opvoeding gehad. Ze moet haar muur eens doorbreken.

En het was heel onfris wat hij deed volgens Petri..voortaan een servetje ervoor. Nou, meid er gebeuren wel meer 'onfrisse' dingen in een relatie.

MRI

MRI

17-08-2023 om 00:58

Haantje79 schreef op 16-08-2023 om 23:20:

ik snap wel dat Alleendert Suzanne heeft weggestuurd. Hij werd zichtbaar moe van haar geklets over de sterrenstand en symboliek. en hij vond haar niet aantrekkelijk. Ik vond het niet terecht dat zij hem aanviel over de manier waarop hij haar afwees. Hij deed dat heel netjes.

Petri was weer lekker in haar element. Ik zou bloednerveus van haar worden. Ze heeft echt overal kritiek op. En dat ze ronduit zegt dat zij hem niet aantrekkelijk vindt, was wel pijnlijk. Zeg op zijn minst dat hij mooie blauwe ogen heeft, wat ook zo is! En hij moet elk jaar verplicht op vakantie en hij mag haar geen kusje geven, en ook niet te dicht naast haar zitten en niet smakken aan tafel en niet te luidruchtig ademhalen…die arme man, en hij doet echt zijn best. Ik ben benieuwd wanneer hij met gierende banden monklaar verlaat.

Ja hoe bot kan je zijn? Als je zegt 'nou je bent een ander type dan waar ik normaal op val' of zo, is al weer iets vriendelijker. Nee op een gegeven moment mocht ik haar wel maar ik vind haar zo bits.

Ik begrijp het ook niet. Je kan al die dingen als smakken of ademhalen of weinig vragen of veel praten opmerken, maar wat voor nut heeft het nou om dat iemand die je een paar dagen kent, te verwijten? Denk je dat je die mannen op die leeftijd (of welke dan ook) kan veranderen? Trek gewoon de conclusie dat het je type niet is en dat het niet gauw goed is in jouw ogen. 

MRI

MRI

17-08-2023 om 01:00

BritgetJones007 schreef op 16-08-2023 om 23:56:

[..]

Wat alleen totaal onnodig was was tegen Babette en Esra te zeggen dat hij kon merken dat ze nog niet zover waren in hun ontwikkeling. Zo totaal niet waar en juist tegenovergestelde. Hij zei dat tegen twee intelligente meiden met voldoende inhoudelijke interesse. Zo onnodig. Dat is naar beneden trappen om er zelf beter van te worden.

En dan kiest hij uiteindelijk een hoogblonde fasionata. Vast ook een leuke en vlotte meid, maar strookt totaal niet met wat hij steeds zegt : teach what you preach.

Ja precies, meneer valt behoorlijk door de mand. 

BritgetJones007 schreef op 16-08-2023 om 23:56:

[..]

Wat alleen totaal onnodig was was tegen Babette en Esra te zeggen dat hij kon merken dat ze nog niet zover waren in hun ontwikkeling. Zo totaal niet waar en juist tegenovergestelde. Hij zei dat tegen twee intelligente meiden met voldoende inhoudelijke interesse. Zo onnodig. Dat is naar beneden trappen om er zelf beter van te worden.

En dan kiest hij uiteindelijk een hoogblonde fasionata. Vast ook een leuke en vlotte meid, maar strookt totaal niet met wat hij steeds zegt : teach what you preach.

dat vond ik inderdaad ook heel vals van hem...zeggen dat de meiden nog niet zover waren in hun ontwikkeling. Deze jongen gedraagt zich als een puber, maar doet net alsof hij de wijsheid in pacht heeft

Petri straalt chagrijn en bozigheid uit, haar hele gezicht is constant vertrokken als een oorwurm en ze praat alsof ze het tegen haar leerling heeft. Humor en vrolijkheid is ver te zoeken bij haar, zonde voor zo'n leuke man, die je ook langzaam teneergeslagen ziet worden.

Haantje79

Haantje79

17-08-2023 om 07:31 Topicstarter

Ja, Joy heeft al een heel pad bewandeld en komt uit bij Dani!  zijn purpose die hij heeft gemanifesteerd en waar hij naartoe evolved is nadat hij een heel proces heeft doorlopen. Ik gun hem een etentje met Petri…

Haantje79 schreef op 17-08-2023 om 07:31:

Ja, Joy heeft al een heel pad bewandeld en komt uit bij Dani! zijn purpose die hij heeft gemanifesteerd en waar hij naartoe evolved is nadat hij een heel proces heeft doorlopen. Ik gun hem een etentje met Petri…

Dat zou ik leuk vinden, een soort reünie van de B&B eigenaren waarin ze laten zien wie uiteindelijk een partner heeft gevonden of niet. Waarbij ze elkaar ook ontmoeten. 

Voor de rest niet veel toe te voegen van gisteren, veelal treffend omschreven.

MidasWolf schreef op 17-08-2023 om 07:43:

[..]

Dat zou ik leuk vinden, een soort reünie van de B&B eigenaren waarin ze laten zien wie uiteindelijk een partner heeft gevonden of niet. Waarbij ze elkaar ook ontmoeten.

Dat komt er als het goed is ook

MidasWolf schreef op 17-08-2023 om 07:43:

[..]

Dat zou ik leuk vinden, een soort reünie van de B&B eigenaren waarin ze laten zien wie uiteindelijk een partner heeft gevonden of niet. Waarbij ze elkaar ook ontmoeten.

Die reunie is afgelopen weekend opgenomen in Amersfoort. Dus we gaat het nog zien!

Haantje79

Haantje79

17-08-2023 om 09:33 Topicstarter

Ben venieuwd naar de reünie!

TDM

TDM

17-08-2023 om 10:42

En dan vraagt Petri zich nog af waarom ze nog vrijgezel is "zucht".
Van Joy wordt ik zelf doodmoe zijn hele voorkomen en gehangen, ook dat slome gel*l bah bah.
Laat hem maar lekker op z'n berg blijven.

Haantje79

Haantje79

17-08-2023 om 10:54 Topicstarter

Joy is saai om naar te kijken, hij zit nooit maar hangt onderuit en praat of het heel vermoeiend is. Echt zo’n verveelde puber….van 26!

ik vind Joy een onuitstaanbaar irritant verwend mannetje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.