Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Haantje79

Haantje79

17-08-2023 om 11:02 Topicstarter

De mamma van Joy had ergens in een interview gezegd dat hij alle kritiek niet verdiende. Dat snap ik wel dat zijn moeder dat zegt, gelukkig maar! Maar dat verandert onze objectieve zeer genuanceerde mening natuurlijk niet

lavande! schreef op 17-08-2023 om 02:33:

[..]

dat vond ik inderdaad ook heel vals van hem...zeggen dat de meiden nog niet zover waren in hun ontwikkeling. Deze jongen gedraagt zich als een puber, maar doet net alsof hij de wijsheid in pacht heeft

Bij hem merk je echt het gebrek aan onderwijs. 

Joy wil diepgang zegt hij maar hij gaat voor de vrouw die hij het mooiste vind en dat is Dani. Babette was leuk maar niet mooi genoeg. 

BritgetJones007 schreef op 17-08-2023 om 00:46:

serieus...alsjeblieft zeg; kan iemand Petri even vertellen en leren hoe haar harde en directe opmerkingen overkomen.
Kom op, kan dat nou niet anders? De rest van haar verhaal komt ook niet meer aan, omdat 'de ontvanger' de "mokerslag" van haar harde uitspraken nog aan het verwerken is terwijl zij alweer verder praat...
Zij moet vroeger geen warme opvoeding gehad. Ze moet haar muur eens doorbreken.

Petri heeft inderdaad opvallend weinig inlevingsvermogen en maakt voortdurend opmerkingen waaruit blijkt dat ze overal over oordeelt en niet open staat voor een andere denkwijze of manier. Ze gedraagt zich als de autoritaire moeder van die mannen. Ze komt op mij heel erg over als iemand met inderdaad een slechte jeugd of ASS. Ze snapt écht niet wat er toch alsmaar misgaat, al hoorde ik haar laatst wel zeggen dat ze doorhad dat zij de constante factor daarin is. Maar wat dan, daarover tastte ze in het duister. Totaal nul zelfreflectie. Die mannen (iemand!) zouden eens een keer net zo keihard hoe ze overkomt aan haar moeten spiegelen. 

Petri verwacht veel van haar mannen maar Petri kijk eens in de spiegel. Jouw uiterlijk is niet echt waar veel mannen warm van lopen. Als je dan nog een lief en zacht karakter zou hebben ....maar ja ook dat heb je niet. 

MRI

MRI

17-08-2023 om 12:08

watertoren schreef op 17-08-2023 om 12:00:

Petri verwacht veel van haar mannen maar Petri kijk eens in de spiegel. Jouw uiterlijk is niet echt waar veel mannen warm van lopen. Als je dan nog een lief en zacht karakter zou hebben ....maar ja ook dat heb je niet.

Nou dat is jouw smaak hoor, die mannen die kwamen vonden haar wel leuk, ook uiterlijk. Thomas zegt dat hij haar aantrekkelijk vindt, dus...

lavande! schreef op 17-08-2023 om 02:33:

[..]

dat vond ik inderdaad ook heel vals van hem...zeggen dat de meiden nog niet zover waren in hun ontwikkeling. Deze jongen gedraagt zich als een puber, maar doet net alsof hij de wijsheid in pacht heeft

Ja en dan kiest hij (vast een leuke en gezellige meid) voor een fasion stylist en dan ben ik heeeeeeel benieuwd naar al die inhoudelijk hoogstaande en spirituele diepgaande gesprekken....over de laatste mode...

Joy is een nietszeggend,  saai, verwend ventje. Hoe moet je daar nou een diepgaand gesprek mee voeren. Dus de fashionista past prima bij hem 😆

Loeki72 schreef op 17-08-2023 om 11:31:

[..]

Bij hem merk je echt het gebrek aan onderwijs.

Denk niet dat het onderwijs het hem doet, het is gewoon de aard van Joy.

Haantje79 schreef op 17-08-2023 om 11:02:

De mamma van Joy had ergens in een interview gezegd dat hij alle kritiek niet verdiende. Dat snap ik wel dat zijn moeder dat zegt, gelukkig maar! Maar dat verandert onze objectieve zeer genuanceerde mening natuurlijk niet

Ik denk dat zo'n interview beter over was gekomen als zijn moeder toegeeft dat die opmerking over 'ontwikkeling' onnodig was tegen Babette en Esra en ook niet klopt.

En daarna was er ruimte geweest om aan te geven  dat haar zoon een aardig iemand is,  buiten deze misser om.

Own it! Zeggen ze in Amerika 

Haantje79 schreef op 17-08-2023 om 07:31:

Ja, Joy heeft al een heel pad bewandeld en komt uit bij Dani! zijn purpose die hij heeft gemanifesteerd en waar hij naartoe evolved is nadat hij een heel proces heeft doorlopen. Ik gun hem een etentje met Petri…

Dit, hilarisch!

redbulletje schreef op 17-08-2023 om 09:02:

[..]

Die reunie is afgelopen weekend opgenomen in Amersfoort. Dus we gaat het nog zien!

Ah, top dat had ik nog niet meegekregen. 
Zin aan ben er benieuwd na.

MRI schreef op 17-08-2023 om 12:08:

[..]

Nou dat is jouw smaak hoor, die mannen die kwamen vonden haar wel leuk, ook uiterlijk. Thomas zegt dat hij haar aantrekkelijk vindt, dus...

Als Petri wat omspannen/milder is kijk je er al heel anders naar. 

Haantje79

Haantje79

17-08-2023 om 13:09 Topicstarter

zeker! Zoals iemand hier al zei, loopt ze rond met een gezicht als een boze oorwurm. Daar wordt niemand knapper van.

Haantje79

Haantje79

17-08-2023 om 13:10 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 17-08-2023 om 12:23:

[..]

Ik denk dat zo'n interview beter over was gekomen als zijn moeder toegeeft dat die opmerking over 'ontwikkeling' onnodig was tegen Babette en Esra en ook niet klopt.

En daarna was er ruimte geweest om aan te geven dat haar zoon een aardig iemand is, buiten deze misser om.

Own it! Zeggen ze in Amerika

Ja, oogappeltje kan niks fout doen…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.