Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Wat mij bij Petri opvalt is dat ze zoveel eisen ten opzichte van het gedrag van de mannen heeft. Ze moeten vragen stellen,want dat doen ze dan niet, maar niet smorgens of niet als ze daar geen zin in heeft etc.Ze moeten meehelpen maar dat is dan ook weer niet goed.

MRI

MRI

17-08-2023 om 13:34

Knutselkei schreef op 17-08-2023 om 13:22:

Wat mij bij Petri opvalt is dat ze zoveel eisen ten opzichte van het gedrag van de mannen heeft. Ze moeten vragen stellen,want dat doen ze dan niet, maar niet smorgens of niet als ze daar geen zin in heeft etc.Ze moeten meehelpen maar dat is dan ook weer niet goed.

Ja het is nooit goed. Ik herken dat een beetje van mijzelf hoor. Ik haakte bij dates ook snel af op allerlei kleine dingen. Maar... ik zei dat nooit tegen iemand en ben tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk bindingsangst is van mijzelf. Ik date daarom ook niet meer. 

Ik denk dat er ook zoiets bij Petri speelt: ergens enorm gekwetst en nu niet meer durven. Maar goed, dit is volkomen projectie van mij natuurlijk. 

MRI schreef op 17-08-2023 om 13:34:

[..]

Ja het is nooit goed. Ik herken dat een beetje van mijzelf hoor. Ik haakte bij dates ook snel af op allerlei kleine dingen. Maar... ik zei dat nooit tegen iemand en ben tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk bindingsangst is van mijzelf. Ik date daarom ook niet meer.

Ik denk dat er ook zoiets bij Petri speelt: ergens enorm gekwetst en nu niet meer durven. Maar goed, dit is volkomen projectie van mij natuurlijk.

Ik denk ook dat deze vorm van “daten” helemaal niet bij haar past. Net als Martijn wordt ze vreselijk kriegel van de constante aanwezigheid. Dat is ook wel echt iets anders dan eens per week de leukste versie van jezelf oppoetsen en laten zien aan de ander. Denk dat zij ook op lange termijn gewoon lekker moet latten.

En misschien een cursus bij Joy volgen over hoe je gewoon kunt “zijn”. Want Joy kan prima de wereld negeren en zijn eigen plan trekken. Waar zij nogal gevangen lijkt te zitten in haar verschillende rollen en als ze gewoon mag relaxen, slaat ze op tilt, omdat ze niet weet welke van haar rol daarbij past in gezelschap dat niet haar dochter is. 

Treurniet schreef op 17-08-2023 om 12:21:

[..]

Denk niet dat het onderwijs het hem doet, het is gewoon de aard van Joy.

Hij heeft bijna onderwijs gehad. Ik denk dat dat gecombineerd met zijn zogenaamde spirituele ontwikkeling/ego echt een grote invloed heeft.

https://lovereality.nl/moeder-joy-bb-vol-liefde-reageert-op-harde-kritiek-op-zoonlief/

Loeki72 schreef op 17-08-2023 om 14:16:

[..]

Hij heeft bijna onderwijs gehad. Ik denk dat dat gecombineerd met zijn zogenaamde spirituele ontwikkeling/ego echt een grote invloed heeft.

https://lovereality.nl/moeder-joy-bb-vol-liefde-reageert-op-harde-kritiek-op-zoonlief/

Ik denk eigenlijk eerder andersom; door zijn eigenzinnigheid kon hij zich niet meer voegen naar het schoolonderwijs.

Hij heeft Adhd , een groot ego ,en, (wat op een ander forum gezegd wordt), waarschijnlijk rookt hij wiet als de camera niet draait ..

Haantje79

Haantje79

17-08-2023 om 14:49 Topicstarter

Alleen maar Basischool is wel heel weinig opleiding. Was hij zo’n probleem geval dat zijn ouders hem echt niet naar school kregen? Of waren zij het ermee eens? Dat vraag ik mij echt af. Natuurlijk kan hij zichzelf dingen aanleren, maar ik denk dat je toch algemene kennis en ontwikkeling mist. Er is niet voor niks leerplicht. En of hij wiet rookt weten wij natuurlijk niet, maar het zou mij niet verbazen…

Als ik Joy en Martijn vergelijk, het zijn beide ondernemers, maar ik vraag me serieus af waar Joy toch zo ontzettend moe van wordt??   Bankhanger! 

_Audrey schreef op 17-08-2023 om 12:20:

Joy is een nietszeggend, saai, verwend ventje. Hoe moet je daar nou een diepgaand gesprek mee voeren. Dus de fashionista past prima bij hem 😆

Eens. Ik vind hem echt een lege huls. Zit niks in.

Wat is nou eigenlijk de ruzie tussen Tamara en Martijn? Ik snap er niks van waarom ze zo boos zijn 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

17-08-2023 om 21:32

Ik vind het sneu voor Tamara

MRI

MRI

17-08-2023 om 21:40

_Audrey schreef op 17-08-2023 om 21:30:

Wat is nou eigenlijk de ruzie tussen Tamara en Martijn? Ik snap er niks van waarom ze zo boos zijn

Ze was stil in de auto?

Ik snap het ook niet. Dat kan toch niet de reden zijn?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

17-08-2023 om 21:44

En ze had honger en kon een straat verder op wel gaan eten
Alleen

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

17-08-2023 om 21:49

Een hunk bij Debbie

MRI schreef op 17-08-2023 om 21:40:

[..]

Ze was stil in de auto?

Ik snap het ook niet. Dat kan toch niet de reden zijn?

Waarschijnlijk ook miscommunicatie tussen die twee, praten is niet zijn sterkste punt.

Joy valt voor mij wel door de mand met zijn “spirituele journey” Die de andere meiden nog moesten afleggen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.