Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Roos55 schreef op 17-08-2023 om 21:49:

Een hunk bij Debbie

Uhoh...pas maar op Paul 

wel een hele vrolijke en verliefde Joy. Een leuk setje samen. Ik zie nu echt een totaal andere Joy.

BritgetJones007 schreef op 17-08-2023 om 22:00:

wel een hele vrolijke en verliefde Joy. Een leuk setje samen. Ik zie nu echt een totaal andere Joy.

Dat zijn zijn hormonen 

MRI

MRI

17-08-2023 om 22:19

MidasWolf schreef op 17-08-2023 om 21:52:

[..]

Waarschijnlijk ook miscommunicatie tussen die twee, praten is niet zijn sterkste punt.

Ja en wordt hij dan kwaad als zij even stil is? Dat is toch niet eerlijk? Ik vind haar uitleg heel dat ze moe was en honger had, heel logisch. Maar misschien was ze ook teleurgesteld over zijn reactie op haar ziekte en daar een beetje stilletjes over?  Het enige wat hij zei was : " oh maar je bent schoon, dus nu is het goed". Goed voor hem dus. 

MRI schreef op 17-08-2023 om 22:19:

[..]

Ja en wordt hij dan kwaad als zij even stil is? Dat is toch niet eerlijk? Ik vind haar uitleg heel dat ze moe was en honger had, heel logisch. Maar misschien was ze ook teleurgesteld over zijn reactie op haar ziekte en daar een beetje stilletjes over? Het enige wat hij zei was : " oh maar je bent schoon, dus nu is het goed". Goed voor hem dus.

Dit ben ik met je eens, dat het op zulke momenten even stil is zou toch geen probleem moeten zijn, er speelde vast meer en misschien wel hergeen wat jij zegt.

Jee dat afscheid bij Martijn, kan het nog lomper.Van beide kanten niet chique om zo zonder boe of bah afscheid te nemen.

Tamara vond het ook niet leuk dat hij haar in haar uppie naar een restaurant in de volgende straat stuurde om te gaan eten. Martijn moest werken, maar om eerlijk te zijn zie ik die man helemaal nooit werken. Hij zit aan een tafeltje wat te schrijven of op z'n telefoon en als hij iets nodig heeft staat hij niet op maar commandeert zijn personeel. En naar de dames die voor hem komen kijkt hij niet om. Tamara heeft gelijk, je kan daar beter als klant komen dan komen omdat je uitgenodigd bent om Martijn te leren kennen.

Ik snap het van Tamara wel allemaal.. Maar toch was ik, als ik haar was nog even gebleven en op een later moment rustig het gesprek aangegaan. 
Het is zo kinderachtig allemaal om zo kwaad te vertrekken en ook van zijn kant om geen moeite te doen/afscheid te nemen 

Net de aflevering gezien, voor de eerste keer vind ik Joy leuk, hij valt als een blok voor iemand die totaal niet aan zijn wensenlijstje voldoet. Niks zweverigs aan, en een vrouw die misschien kinderen wil, en daar niet zoals hij helemaal voor gaat. Je ziet hem stralen en emotioneel worden als zijn vriend misschien ook de liefde heeft gevonden... met één van zijn dates.

Het verhaal van Tamara is triest en Martijn zei meteen dat hij daar niet goed mee kon omgaan, hij was blij dat ze schoon was en verder ging hij er niet op in. Lastig voor haar, maar ook voor hem.... het is geen prater, en waarschijnlijk wil hij ook niet alles kwijt voor de camera.
Wat is er in die auto gebeurd... ? 
Ik denk dat ze er beide een verhaal over kunnen vertellen, maar dat niet aan elkaar hebben uitgesproken. 
De afspraak was dat hij savonds zou werken, hij heeft haar een adres gegeven waar ze kon gaan eten, als dat voor haar eng, vervelend en/of lastig is, dan mag ze dat uitspreken....
Tamara kwam terug van het strand is haar koffer gaan pakken en is zonder 1 woord weggegaan. Martijn heeft ook niet de moeite gedaan om in gesprek te gaan, maar ik zag wel dat hij emotioneel was en dat de tranen hoog zaten.... waardoor ik begrijp waarom in gesprek gaan voor beide,  moeilijk is. 

Petri, wat ben je een ontzettend lastige vrouw  

Bram weet het niet meer maar geniet, die verzorgende en stabiele toekomst met Carolien, waar hij dacht voor te gaan, of de vrije geest ...voor zolang als het leuk is, met Anna...?

MRI

MRI

18-08-2023 om 11:03

Yumi schreef op 17-08-2023 om 23:15:



Petri, wat ben je een ontzettend lastige vrouw

Bram weet het niet meer maar geniet, die verzorgende en stabiele toekomst met Carolien, waar hij dacht voor te gaan, of de vrije geest ...voor zolang als het leuk is, met Anna...?

Ja wat is Petri moeilijk zeg, als zelfs zo'n lieverd als Thomas al weer niet goed is...

Maar goed wat mij opvalt bij Bram en Joy is, dat ze zo in hokjes denken over vrouwen: Bram: een vrouw is of verzorgend en stabiel, of een vrije geest Joy: ik weet nog niet of ik een verzorgende of ondernemende vrouw wil.

Heu? Een vrouw kan toch allebei zijn? Nou zegt Bram het alleen in de camera geloof ik, maar bij Joy zeggen die meiden er ook niets van. Dat begrijp ik niet. Kom een beetje voor jezelf op. Straks zit je met een man die jou al gepinpoint heeft op een bepaalde rol. 

Martijn is denk ik óf heel erg overspannen óf hij mankeert iets in zijn hoofd (niet-aangeboren hersenletsel oid....?) want zijn reactie op Tamara is beslist niet gewoon. Alsof er ineens een knop omgaat bij hem. Hij wordt disproportioneel boos terwijl Tamara heel rustig probeerde uit te leggen waarom zij zo stil was.

Petri heeft echt ook hulp nodig. Direct is prima, maar wat zij doet is echt onnodig lomp en tactloos. Steeds die (politie)verhoren en dan vragen: vind je mij aantrekkelijk? Dan kun je een dergelijke vraag terug verwachten en toch vraagt ze dat terwijl ze weet dat als Thomas dat aan haar vraagt, ze die negatief gaat beantwoorden.....niet heel empatisch....
Zelfs een geduldige man als Thomas gaat hier toch op afhaken....

Joy zal best een aardige jongen zijn, maar ik word er doodmoe van dat constante superslome hangen en praten en gedrag.....en hij heeft de ontwikkeling van een niet-ontwikkelde naaktslak: hij wist niet eens wat 'celibaat' betekende toen Babette het daarover had.....

MRI

MRI

18-08-2023 om 12:40

Thorremans schreef op 18-08-2023 om 12:19:

Martijn is denk ik óf heel erg overspannen óf hij mankeert iets in zijn hoofd (niet-aangeboren hersenletsel oid....?) want zijn reactie op Tamara is beslist niet gewoon. Alsof er ineens een knop omgaat bij hem. Hij wordt disproportioneel boos terwijl Tamara heel rustig probeerde uit te leggen waarom zij zo stil was.

Petri heeft echt ook hulp nodig. Direct is prima, maar wat zij doet is echt onnodig lomp en tactloos. Steeds die (politie)verhoren en dan vragen: vind je mij aantrekkelijk? Dan kun je een dergelijke vraag terug verwachten en toch vraagt ze dat terwijl ze weet dat als Thomas dat aan haar vraagt, ze die negatief gaat beantwoorden.....niet heel empatisch....
Zelfs een geduldige man als Thomas gaat hier toch op afhaken....

Joy zal best een aardige jongen zijn, maar ik word er doodmoe van dat constante superslome hangen en praten en gedrag.....en hij heeft de ontwikkeling van een niet-ontwikkelde naaktslak: hij wist niet eens wat 'celibaat' betekende toen Babette het daarover had.....

Eens hoor, ik vond het ook niet normaal hoe Martijn reageerde. Hij kende haar ook pas een dag.... Tamara was ook boos, maar ik heb het gevoel dat het bij zijn kwaadheid begon en zij pas kwaad werd toen haar uitleg niet werd geloofd. 

Nee Petri is totaal niet empatisch, het tegenovergestelde eerder. Ik begrijp niet dat iemand het okay vind van haarzelf om zo bot tegen mensen te zijn. Ik vond haar dochter in het begin al een hoofd hebben van 'nou daar heb je ma weer'. Ik vond dat toen puberaal, nu begrijp ik het wel. 

Ja ik geloof dat Joy gewoon niet zo slim is. Alleen wat geleerd van youtube filmpjes en dat napraten. Ik denk dat het ergens best een lieve jongen kan zijn hoor maar inderdaad hij heeft wel een hele langzame vorm van ADHD

Wat een onsympatieke hork is Martijn!
Veel beter voor Tamara om een meelevende vent te zoeken.
Hij reageerde heel koel, of beter gezegd ijskoud,  op haar ziekte.  En als ze dan stil is in de auto wordt ze alleen op pad gestuurd. Als klap op de vuurpijl is hij kwaad op haar!   Echt, the bloody limit!  Ik had hem een linkse directe gegeven, geloof ik....

Joy en Dani hebben wel veel plezier samen.  Leuk om te zien. Zijn diepgang is niet zo diep als hij zelf denkt. Geeft niet, maar het had moeite en verdriet bij de eerdere meiden gescheeld als hij dat zelf ingezien had.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die andere meiden daar niet al snel doorheen zouden hebben geprikt. Joy is vooral een knappe knul, maar met weinig inhoud. Een mooiboy. Omdat hij zich profileert als ontwikkelde filosoof trekt hij meiden aan die daar op vallen. Dat gaat toch vroeg of laat wringen.

Meesje schreef op 18-08-2023 om 15:56:

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die andere meiden daar niet al snel doorheen zouden hebben geprikt. Joy is vooral een knappe knul, maar met weinig inhoud. Een mooiboy. Omdat hij zich profileert als ontwikkelde filosoof trekt hij meiden aan die daar op vallen. Dat gaat toch vroeg of laat wringen.

Ik vind hem juist lelijk, met zijn vreselijke gehang in een stoel, wat een dweil is dat zeg, en die ogen op halfzeven alsof hij voortdurend stoned is. Niks moois aan. Als er dan nog wat inhoud in dat hoofd zat, kon hij het nog een beetje compenseren, maar nee: hij braakt er allemaal enorm groteske fantasieplannen uit, (waarvoor je toch écht meer energie moet hebben dan hij toont) en dan kiest hij zo’n giechelende vrouw die bevestigt dat ze gelooft dat ze hem dat echt allemaal wel ziet doen, ja hoor. Hij is niet knap, op geen enkele manier van het woord. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.