Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


niet de mooiste, wel de blondste, hoogblond, dat weer wel.
Ik begrijp alleen deze keuze niet zo goed. Bij die andere meiden gaf hij als antwoord dat ze nog niet voldoende ontwikkeling hebben doorgemaakt en dat hij dat wel kon merken. Ik vond Babette toch wel voldoende inhoud hebben, ook qua gevoelsleven. Dat andere meisje ook , alleen wat onzekerder.Dus ik snapte zijn opmerking naar die meiden al niet...gevalletje projectie?
En dan komen er twee nieuwe meiden die wat oppervlakkig ogen en daar is ineens een connectie mee? Dan kom ik tot 1 conslusie; ze was blond genoeg, check.
En ineens zijn al zijn punten op zijn wensenlijstje weggeschreven...

BritgetJones007 schreef op 16-08-2023 om 19:03:

niet de mooiste, wel de blondste, hoogblond, dat weer wel.
Ik begrijp alleen deze keuze niet zo goed. Bij die andere meiden gaf hij als antwoord dat ze nog niet voldoende ontwikkeling hebben doorgemaakt en dat hij dat wel kon merken. Ik vond Babette toch wel voldoende inhoud hebben, ook qua gevoelsleven. Dat andere meisje ook , alleen wat onzekerder.Dus ik snapte zijn opmerking naar die meiden al niet...gevalletje projectie?
En dan komen er twee nieuwe meiden die wat oppervlakkig ogen en daar is ineens een connectie mee? Dan kom ik tot 1 conslusie; ze was blond genoeg, check.
En ineens zijn al zijn punten op zijn wensenlijstje weggeschreven...

Dat bedoelde ik!  Hij heeft voorkeur voor een blondje. En die kiest hij. Met zn hormonen.   Maar  kom daar dan eerlijk voor uit en ga niet zeveren over connectie van geesten en gedeelde energie. 

Haantje79

Haantje79

16-08-2023 om 19:35 Topicstarter

Voor een spiruweel ingestelde jongen is Dani inderdaad een bijzondere keuze. Het zou best kennen dat ze elkaar al kunnen van de “insta”. 

BritgetJones007 schreef op 16-08-2023 om 19:03:

niet de mooiste, wel de blondste, hoogblond, dat weer wel.
Ik begrijp alleen deze keuze niet zo goed. Bij die andere meiden gaf hij als antwoord dat ze nog niet voldoende ontwikkeling hebben doorgemaakt en dat hij dat wel kon merken. Ik vond Babette toch wel voldoende inhoud hebben, ook qua gevoelsleven. Dat andere meisje ook , alleen wat onzekerder.Dus ik snapte zijn opmerking naar die meiden al niet...gevalletje projectie?
En dan komen er twee nieuwe meiden die wat oppervlakkig ogen en daar is ineens een connectie mee? Dan kom ik tot 1 conslusie; ze was blond genoeg, check.
En ineens zijn al zijn punten op zijn wensenlijstje weggeschreven...

Dat valt me wel vaker op, dan geven ze een bepaalde reden waarom ze iemand niet kiezen en dan heeft degene die ze wel kiezen dat punt juist wel/niet. Ik denk dat als je de ware tegenkomt, die dingen er allemaal niet meer toe doen. 

Het gaat toch ook om ' de goede energie'?  

amarna schreef op 16-08-2023 om 17:52:

Alexandra vind ik echt een loeder! Gelukkig heeft Walter haar helemaal door. Punten voor Walter! Hopelijk blijft het zo.

Joy gaat kiezen voor dat blonde meisje. In een voorstukje lag hij met een blondje in bed. Hij kiest overduidelijk voor de mooiste. Dat kan en mag, maar houdt dan op met dat gedoe over energiestromen en aanvoelen. Beetje hypocriet.

Persoonlijk vond ik Babette mooier (in elk geval natuurlijker) en die andere donkere die er nu bij is ook. 

amarna schreef op 16-08-2023 om 19:07:

[..]

Dat bedoelde ik! Hij heeft voorkeur voor een blondje. En die kiest hij. Met zn hormonen. Maar kom daar dan eerlijk voor uit en ga niet zeveren over connectie van geesten en gedeelde energie.

Volgens mij is ze nog nep-blond ook! 

redbulletje schreef op 16-08-2023 om 20:20:

[..]

Volgens mij is ze nog nep-blond ook!

Peroxide blond ja

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

16-08-2023 om 21:18

Ohh Elise
Leuke meid

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

16-08-2023 om 21:28

Zo Tamara
Heftig

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

16-08-2023 om 21:46

Petri ik vind je niet aantrekkelijk 
Oke dan
🤣🤣

Roos55 schreef op 16-08-2023 om 21:28:

Zo Tamara
Heftig

Heel heftig! Ze is met dit nieuws dus zo op het vliegtuig gestapt. Een roller coaster voor haar.

amarna schreef op 16-08-2023 om 19:07:

[..]

Dat bedoelde ik! Hij heeft voorkeur voor een blondje. En die kiest hij. Met zn hormonen. Maar kom daar dan eerlijk voor uit en ga niet zeveren over connectie van geesten en gedeelde energie.

Inderdaad, volgens mij is Dani ook meer iemand van de buitenkant, ze is dan ook fashion stylist. Niks mis mee, maar krijg het idee dat Joy haar op uiterlijk kiest.Terwijl hij zichzelf als spiritueel ziet . Denk dat Dani ook wel volgzaam is.

Haantje79

Haantje79

16-08-2023 om 23:20 Topicstarter

ik snap wel dat Alleendert Suzanne heeft weggestuurd. Hij werd zichtbaar moe van haar geklets over de sterrenstand en symboliek. en hij vond haar niet aantrekkelijk. Ik vond het niet terecht dat zij hem aanviel over de manier waarop hij haar afwees. Hij deed dat heel netjes. 

Petri was weer lekker in haar element. Ik zou bloednerveus van haar worden. Ze heeft echt overal kritiek op. En dat ze ronduit zegt dat zij hem niet aantrekkelijk vindt, was wel pijnlijk. Zeg op zijn minst dat hij mooie blauwe ogen heeft, wat ook zo is! En hij moet elk jaar verplicht op vakantie en hij mag haar geen kusje geven, en ook niet te dicht naast haar zitten en niet smakken aan tafel en niet te luidruchtig ademhalen…die arme man, en hij doet echt zijn best. Ik ben benieuwd wanneer hij met gierende banden monklaar verlaat.

amarna schreef op 16-08-2023 om 19:07:

[..]

Dat bedoelde ik! Hij heeft voorkeur voor een blondje. En die kiest hij. Met zn hormonen. Maar kom daar dan eerlijk voor uit en ga niet zeveren over connectie van geesten en gedeelde energie.

Wat alleen totaal onnodig was  was tegen Babette en Esra te zeggen dat hij kon merken dat ze nog niet zover waren in hun ontwikkeling. Zo totaal niet waar en juist tegenovergestelde. Hij zei dat tegen twee intelligente meiden met voldoende inhoudelijke interesse. Zo onnodig. Dat is naar beneden trappen om er zelf beter van te worden.

En dan kiest hij uiteindelijk een hoogblonde fasionata. Vast ook een leuke en vlotte meid, maar strookt totaal niet met wat hij steeds zegt : teach what you preach.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.