Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Ik zit nu de afl. van gisteren te kijken.

Die Alexandra werkt zich in de kijker op een onsympathieke manier, vind ik.  Voert graag de boventoon en doet neerbuigend tegenover Corine.  
Knap dat Corine zich zo kwetsbaar toont. Walter gaat daar goed mee om. Hopelijk maakt Alexandra er geen misbruik van.  Walter lijkt niet erg van Alexandra's demonstratieve gedrag onder de indruk.

Susanna bij Leendert vind ik grappig.  Maar wel een hele handvol voor rustige Leendert. Ze deelt meteen de lakens uit!

De mannen bij Marian vinden het vooral met elkaar gezellig.  Marian vind ik erg afwachtend.  Of het het haar niet interesseert dat ze voor haar komen en van haar een gebaar verwachten.

Anna bij Bram lijkt helemaal op haar plek.  Al kan haar veganisme een probleem worden.  Caroline zou zich meer moeten profileren anders verliest ze het van Anna.  Vrolijke laconieke Suus vind ik helaas veel te jong bij de andere 2 vergeleken. 

MRI schreef op 15-08-2023 om 11:12:

Ik vind Alexandra type opgefokte chick die denkt 'ik ga die man wel even inpakken met mijn blote schouders en aanstellerig dansen' en intussen sneren naar wat ze als een rivale ziet. Zoals ik al eerder zei denk ik dat tantra voor een stel dat al bij elkaar is, heel mooi kan zijn. Maar Walter en Alexandra gebruiken het gewoon om alle oude rare shit tussen mannen en vrouwen voort te zetten: hij door te willen blijven heersen, zij door haar seksualiteit in de mix te gooien en intussen te trappen naar andere vrouwen brrrrr

Een like was niet voldoende.

redbulletje schreef op 15-08-2023 om 11:27:

Debbie's b&b zou ik graag willen bezoeken, heel kleurrijk die kamers en volgens mij ook comfortabel. En ik vind haar een leuke persoonlijkheid.

Dat is de enige B&b waar ik uit dit seizoen heen zou willen. Omgeving lijkt mij ook leuk.

Dolfje schreef op 15-08-2023 om 16:22:

[..]

Dat is de enige B&b waar ik uit dit seizoen heen zou willen. Omgeving lijkt mij ook leuk.

Ja he! Ik zou naar dat dorpje met die mooie brug willen en naar het piemelbos 😂

bah die nieuwe bij Walter vind ik echt verschrikkelijk en een nare 'vibe' uitstralen. Ik denk niet dat ze zich erg geliefd maakt zo. Zwaar gevoel van antipathie tegen haar. Geen vriendelijke vrouw. 

Ja dat is een heks, maar dan figuurlijk!

Het is een vileine ouwe graftak, maar 't levert wel leuke tv op.

Knutselkei schreef op 15-08-2023 om 21:11:

Ja dat is een heks, maar dan figuurlijk!

Dat vind ik toch wel een belediging voor de mensen die zich echt heks voelen. 

Door haar ben ik wel positiever naar Walter gaan kijken, hij prikt er door heen en neemt het sympathiek op voor Corine. Toch nog credits voor hem 

MRI

MRI

15-08-2023 om 23:36

Evaluna schreef op 15-08-2023 om 23:30:

[..]

Dat vind ik toch wel een belediging voor de mensen die zich echt heks voelen.

Door haar ben ik wel positiever naar Walter gaan kijken, hij prikt er door heen en neemt het sympathiek op voor Corine. Toch nog credits voor hem

Ja dat had ik ook. Toch een paar karmapunten voor Walter. Je zou ze de kost moeten geven die er in zouden trappen

Evaluna schreef op 15-08-2023 om 23:30:

[..]

Dat vind ik toch wel een belediging voor de mensen die zich echt heks voelen.

Door haar ben ik wel positiever naar Walter gaan kijken, hij prikt er door heen en neemt het sympathiek op voor Corine. Toch nog credits voor hem

Nou, precies dat. Ineens is Walter door haar gedrag te doorzien en te benoemen op camera 100 punten gestegen. Dat ik hem nu wel zweverig vind, maar wel sympathiek en ook opkomt voor die andere vrouw die zij wel even aan de kant denkt te zetten...ik hoop echt dat hij er niet intrapt, want dat is ook niet goed voor zijn bedrijf. 

Ook die opmerking in het voorstukje, waarin ze echt een nare opmerking maakt tegen die andere vrouw over haar leeftijd. Echt zo'n type vrouw waar de meeste mensen met een boog omheen gaan. Ze straalt gewoon echt een nare vibe uit: jaloers en weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om de aandacht van Walter te krijgen. Zo verschrikkelijk onaantrekkelijk, behalve als je van goedkoop houdt....

Haantje79

Haantje79

16-08-2023 om 15:47 Topicstarter

MRI schreef op 15-08-2023 om 23:36:

[..]

Ja dat had ik ook. Toch een paar karmapunten voor Walter. Je zou ze de kost moeten geven die er in zouden trappen

Ik vond het moeilijk om toe te geven, maar Walter heeft hier inderdaad wat punten mee gescoord. Maar het blijft een creep!

Alexandra vind ik echt een loeder!  Gelukkig heeft Walter haar helemaal door.  Punten voor Walter!  Hopelijk blijft het zo.  

Joy gaat kiezen voor dat blonde meisje.  In een voorstukje lag hij met een blondje in bed.   Hij kiest overduidelijk voor de mooiste.  Dat kan en mag, maar houdt dan op met dat gedoe over energiestromen en aanvoelen. Beetje hypocriet.  

Haantje79

Haantje79

16-08-2023 om 18:32 Topicstarter

amarna schreef op 16-08-2023 om 17:52:

Alexandra vind ik echt een loeder! Gelukkig heeft Walter haar helemaal door. Punten voor Walter! Hopelijk blijft het zo.

Joy gaat kiezen voor dat blonde meisje. In een voorstukje lag hij met een blondje in bed. Hij kiest overduidelijk voor de mooiste. Dat kan en mag, maar houdt dan op met dat gedoe over energiestromen en aanvoelen. Beetje hypocriet.



 Ik vind Elise mooier maar Dani past beter bij Joy, een gezelllig giebel meisje.

MRI

MRI

16-08-2023 om 18:33

amarna schreef op 16-08-2023 om 17:52:

Alexandra vind ik echt een loeder! Gelukkig heeft Walter haar helemaal door. Punten voor Walter! Hopelijk blijft het zo.

Joy gaat kiezen voor dat blonde meisje. In een voorstukje lag hij met een blondje in bed. Hij kiest overduidelijk voor de mooiste. Dat kan en mag, maar houdt dan op met dat gedoe over energiestromen en aanvoelen. Beetje hypocriet.

Ik vind haar helemaal niet de mooiste. Ik vind het zelfs, qua uiterlijk een beetje een tutje. 

Ja Alexandra is een opgefokte chick. 

MRI

MRI

16-08-2023 om 18:34

Haantje79 schreef op 16-08-2023 om 18:32:

[..]



Ik vind Elise mooier maar Dani past beter bij Joy, een gezelllig giebel meisje.

Ja ik vind Elise ook mooier. Ik begrijp de klik van Joy en Dani niet goed. Maar ik hoor zo hier en daar dat die twee al veel email contact hebben gehad. Of dat zo is weet ik niet, maar het is wel merkwaardig dat hij binnen één dag weet dat het helemaal de ware is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.