Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Haantje79

Haantje79

15-08-2023 om 11:55 Topicstarter

Joy heeft eigenlijk ook geen B&B maar een “Movement”. Joy the Movement zoals op zijn busje prijkt. Het is me wat.

MRI schreef op 15-08-2023 om 11:13:

[..]

Nou ik denk dat ze onder die bril best knap is eigenlijk

Dat denk ik ook. Het lijkt me best een leuke vrouw, uiterlijk en innerlijk. Maar het lijkt wel alsof ze dat bewust/onbewust saboteert door houding, te veel kletsen, uiterlijk. En ja, ik weet dat ik invul en dat ik dat niet kan weten en dat er geknipt is enz. Maar ik krijg bij haar dat gevoel, alsof er meer speelt dat ze verbergt onder die oppervlakkige 'onaantrekkelijkheden'. Ben benieuwd hoe het verder gaat met haar en Walter. Heb gister nog niet teruggekeken. Ben ook benieuwd naar die nieuwe. 

watertoren schreef op 15-08-2023 om 11:09:

[..]

Smaken verschillen. Ik vind Corina geen vlotte vrouw om te zien en ook niet in manier van doen. Ik ben wel blij dat ze niet meer zo druk is als in het begin.

Ik vond haar in het begin helemaal niks, en na dat heksengejank al helemaal niet, maar ben haar steeds meer gaan waarderen en vind het eigenlijk gewoon een hele leuke vrouw. Ze is veel sterker en stabieler dan ze zelf denkt. En dan ze op het eerste gezicht overkomt.

impala schreef op 15-08-2023 om 14:05:

[..]

Ik vond haar in het begin helemaal niks, en na dat heksengejank al helemaal niet, maar ben haar steeds meer gaan waarderen en vind het eigenlijk gewoon een hele leuke vrouw. Ze is veel sterker en stabieler dan ze zelf denkt. En dan ze op het eerste gezicht overkomt.

Ja, helemaal eens! 

MRI

MRI

15-08-2023 om 14:26

impala schreef op 15-08-2023 om 14:05:

[..]

Ik vond haar in het begin helemaal niks, en na dat heksengejank al helemaal niet, maar ben haar steeds meer gaan waarderen en vind het eigenlijk gewoon een hele leuke vrouw. Ze is veel sterker en stabieler dan ze zelf denkt. En dan ze op het eerste gezicht overkomt.

Ja ik denk  dat ze in het begin ook gewoon onzeker was.

Haantje79 schreef op 15-08-2023 om 13:15:

oooh mensen! Hebben jullie dit gezien?

https://x.com/boef77134721/status/1691397400500359168?s=46&t=Iu6PHec7OGANv89v0HApbA


Grappig.
Maar dat is toch ook Walter...toch? Doet hij leuk.

Maar kreeg hij in het begin van dit filmpje instructies 'hoe te dansen' door iemand in een lichte t-shirt?

Fleurtje_5 schreef op 15-08-2023 om 14:26:

[..]


Grappig. Maar dat is toch ook Walter...toch?

Klopt, ik had het gisteren al aangekondigd zien worden. Een soort oproep om mee te komen dansen. 

BritgetJones007 schreef op 15-08-2023 om 11:46:

[..]

Olof is gewoon een aardige en vriendelijke man die nu moet opboksen tegen meer uitgesproken types...dat betekend natuurlijk niet dat hij geen goede man of partner zou zijn. Ik gok zomaar dat hij 1 op 1, zonder camera's beter tot zijn recht komt. Daar zou ik echt geen waardeoordeel aan hangen op basis van wat je nu ziet, of wat hij laat zien....stille wateren, diepe gronden.


We hangen hier aan iedereen “waardeoordelen” op basis van wat we zien. Waarom zou Olof de uitzondering hierop moeten zijn? 

MRI

MRI

15-08-2023 om 14:57

Prachtwacht schreef op 15-08-2023 om 14:28:

[..]

Klopt, ik had het gisteren al aangekondigd zien worden. Een soort oproep om mee te komen dansen.

oh nou dan voelt het heel gescript

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.