Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI

MRI

15-08-2023 om 11:15

watertoren schreef op 15-08-2023 om 11:12:

Ik heb wel een beetje medelijden met Suus. Ze voelt de klik niet meer zo vanuit Bram nu de andere wat meer volwassen dames er zijn. Bram zei ook dat hij haar toch wat te kinderlijk vond dus Suus zal wel snel naar huis gaan.

ah ja Suus... ik vind haar nog zo jong. Ook jonger dan 21 eigenlijk. Is misschien ook niet zo handig om zo'n jong iemand uit te nodigen bij iemand van al bijna 30

MRI

MRI

15-08-2023 om 11:21

BritgetJones007 schreef op 15-08-2023 om 11:15:

[..]

Bij haar heb ik ook het idee, ook door hoe ze zich opstelde tijdens haar 1 op 1 date, dat ze al een heel leuk leven heeft en het haar meer om de gezelligheid en reclame is te doen.

Ja dat zou heel goed kunnen, hoewel ze daar geloof best veel vrienden heeft Maar ze lijkt ook als persoon niet zo reliëfrijk, maar ik weet nou niet hoe ik daar op kom, want hebben de andere b&b houders nou wel diepgang? Je kan natuurlijk weinig zien aan zo'n compilatie van beelden die ook nog op een bepaalde manier geknipt en geplakt is. Ze zijn natuurlijk wel uit op van mensen typetjes te maken

BritgetJones007 schreef op 15-08-2023 om 11:15:

[..]

Bij haar heb ik ook het idee, ook door hoe ze zich opstelde tijdens haar 1 op 1 date, dat ze al een heel leuk leven heeft en het haar meer om de gezelligheid en reclame is te doen.

Haar b&b is niet eens echt volgens mij, geen enkele recensie en niet eens genoeg ligbedjes tov aantal kamers. 

Er komt ook weinig uit vind ik, weinig diepgang. En totaal niet in overeenstemming met haar voorstelfilmpje. 

En Joy blijft zijn accommodaties steevast b&b noemen maar wordt er überhaupt wel ontbijt geserveerd aan de gasten van dat huisje met zwembad? 

Debbie's b&b zou ik graag willen bezoeken, heel kleurrijk die kamers en volgens mij ook comfortabel. En ik vind haar een leuke persoonlijkheid. 

watertoren schreef op 15-08-2023 om 11:12:

Ik heb wel een beetje medelijden met Suus. Ze voelt de klik niet meer zo vanuit Bram nu de andere wat meer volwassen dames er zijn. Bram zei ook dat hij haar toch wat te kinderlijk vond dus Suus zal wel snel naar huis gaan.

Ja, maar ik vind dat toch wel heel opmerkelijk. Toen Suus er nog alleen was toen was er zeker wel een klik....ik heb dus het idee dat Bram het een issue vind door die andere dames, maar niet zozeer omdat er geen klik was. Ik vind Suus ook behoorlijk volwassen en zeker niet oppervlakkig.

Bram wil vrijheid en daaruit maak ik ook op dat hij voorlopig nog geen gezin wilt. Maar die oudere dames voelen de 'biologische klok' tikken, dus ook daarin is hij met Suus een betere match. En laten we eerlijk zijn: Suus is meer volwassen mbt haar gevoelsleven in vergelijking met Bram...

redbulletje schreef op 15-08-2023 om 11:26:

En Joy blijft zijn accommodaties steevast b&b noemen maar wordt er überhaupt wel ontbijt geserveerd aan de gasten van dat huisje met zwembad?

Ik verbaasde mij over het feit dat die huisjes er heel mooi uitzagen, heel verzorgd en leuk om een zomerse vakantie te houden...maar zijn eigen huisje er zo rommelig en slordig en slonzig uitziet.....waar is zijn mooie tuin en zwembad? En waarom die vieze banken buiten?

BritgetJones007 schreef op 15-08-2023 om 11:28:

[..]

Ja, maar ik vind dat toch wel heel opmerkelijk. Toen Suus er nog alleen was toen was er zeker wel een klik....ik heb dus het idee dat Bram het een issue vind door die andere dames, maar niet zozeer omdat er geen klik was. Ik vind Suus ook behoorlijk volwassen en zeker niet oppervlakkig.

Bram wil vrijheid en daaruit maak ik ook op dat hij voorlopig nog geen gezin wilt. Maar die oudere dames voelen de 'biologische klok' tikken, dus ook daarin is hij met Suus een betere match. En laten we eerlijk zijn: Suus is meer volwassen mbt haar gevoelsleven in vergelijking met Bram...

Vind je? Ik vind Suus nou juist behoorlijk kinderlijk, helemaal niet zo volwassen. 

BritgetJones007 schreef op 15-08-2023 om 11:32:

[..]

Ik verbaasde mij over het feit dat die huisjes er heel mooi uitzagen, heel verzorgd en leuk om een zomerse vakantie te houden...maar zijn eigen huisje er zo rommelig en slordig en slonzig uitziet.....waar is zijn mooie tuin en zwembad? En waarom die vieze banken buiten?

Ja dat ziet er echt zo ongezellig uit! Een mooie loungeset en plantenbakken met wat olijfbomen en een slinger van lampjes en het is al een stuk aantrekkelijker. En overspannen met wijnranken voor de broodnodige schaduw.  Maar idd een zwembad hoort er ook gewoon bij natuurlijk en dat is ook een manco. Hoe hij denkt die tentjes voor zoveel geld te verhuren snap ik niet. Dat ene huisje met zwembad vind ik wel heel mooi. 

Haantje79 schreef op 15-08-2023 om 10:35:

[..]

hahaaa Walter vindt zichzelf de hoofdprijs, maar dat is iets heel anders.

Olof lijkt mij wel een lieve gezellige man als gezelschap, maar hij is inderdaad niet heel uitgesproken. Alhoewel hij in het begin die pedante Jan wel op zijn plaats zette met zijn “collega”. Dus zelfs Olof heeft een een grens en daar gaat ook Jan niet overheen! En ja, marian had hem allang naar huis moeten sturen…vind ze het zielig? Of durft ze niet alleen met Ed te zijn?

Olof is gewoon een aardige en vriendelijke man die nu moet opboksen tegen meer uitgesproken types...dat betekend natuurlijk niet dat hij geen goede man of partner zou zijn. Ik gok zomaar dat hij 1 op 1, zonder camera's beter tot zijn recht komt. Daar zou ik echt geen waardeoordeel aan hangen op basis van wat je nu ziet, of wat hij laat zien....stille wateren, diepe gronden. 


_Audrey schreef op 15-08-2023 om 11:32:

[..]

Vind je? Ik vind Suus nou juist behoorlijk kinderlijk, helemaal niet zo volwassen.

Is dat omdat je je ergert aan de Engelse uitdrukkingen?

redbulletje schreef op 15-08-2023 om 11:27:

Debbie's b&b zou ik graag willen bezoeken, heel kleurrijk die kamers en volgens mij ook comfortabel. En ik vind haar een leuke persoonlijkheid.

Jazeker! Hoe heet haar B&B?

redbulletje schreef op 15-08-2023 om 11:27:

Debbie's b&b zou ik graag willen bezoeken, heel kleurrijk die kamers en volgens mij ook comfortabel. En ik vind haar een leuke persoonlijkheid.

Ik ook. En ik denk dat dat voor veel mensen geldt. Ik las dat haar B&B heel veel geboekt wordt. 

BritgetJones007 schreef op 15-08-2023 om 11:50:

[..]

Jazeker! Hoe heet haar B&B?

123ole

BritgetJones007 schreef op 15-08-2023 om 11:48:

[..]

Is dat omdat je je ergert aan de Engelse uitdrukkingen?

Ja, dat zal wel meespelen denk ik, maar ze mist toch een paar jaar levenservaring die de anderen wel hebben, dat kun je wel merken vind ik. Ik vind haar zeker niet meer volwassen dan Bram. Geeft ook niks, ze is gewoon nog jong. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.