Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


_Audrey schreef op 15-08-2023 om 10:24:

[..]

Dat denk ik ook, maar met Corina ook niet. Hij zal wel alleen blijven.

Dat denk ik ook.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

15-08-2023 om 10:27

Ik denk Dani bij Joy

Haantje79

Haantje79

15-08-2023 om 10:35 Topicstarter

Doemijdieglazenbol schreef op 15-08-2023 om 10:09:

[..]

Alexandra is mij te druk, ik zou die niet veel/lang in mijn omgeving kunnen hebben. Maar ik geloof wel dat ze echt zo is. En dat kun je maar beter laten zien toch? Iemand moet met jou willen daten, en jij met die ander. Het is geen wedstrijd die gewonnen moet worden (kun je je Walter als prijs voorstellen?!).


En Olof zou bij ieder ander allang weggestuurd zijn. Er komt niets uit die man. We weten nog steeds niet wij hij is, of hij meningen heeft. Hij mompelt en doet alles wat je zegt. Het is dat Marian zo passief is en bang is om er slecht op te staan, dat is echt de enige reden dat hij er nog zit.

hahaaa Walter vindt zichzelf de hoofdprijs, maar dat is iets heel anders. 

Olof lijkt mij wel een lieve gezellige man als gezelschap, maar hij is inderdaad niet heel uitgesproken. Alhoewel hij in het begin die pedante Jan wel op zijn plaats zette met zijn “collega”. Dus zelfs Olof heeft een een grens en daar gaat ook Jan niet overheen! En ja, marian had hem allang naar huis moeten sturen…vind ze het zielig? Of durft ze niet alleen met Ed te zijn? 

Roos55 schreef op 15-08-2023 om 10:27:

Ik denk Dani bij Joy

Is dat de blonde?

HAHA!wait..what schreef op 15-08-2023 om 10:40:

[..]

Is dat de blonde?

Ja, dat is de blonde.

Daniel die vriend van Bram vond tot nu toe Anne het beste bij hem passen. Toen hij hoorde dat Anna geen vlees eet en geen alcohol drinkt was hij daar niet meer zo zeker van. Bram eet graag vlees en drinkt bier. Ik zie Bram nog geen dier gaan slachten met Anna erbij.

Haantje79 schreef op 15-08-2023 om 10:35:

[..]

hahaaa Walter vindt zichzelf de hoofdprijs, maar dat is iets heel anders.

Olof lijkt mij wel een lieve gezellige man als gezelschap, maar hij is inderdaad niet heel uitgesproken. Alhoewel hij in het begin die pedante Jan wel op zijn plaats zette met zijn “collega”. Dus zelfs Olof heeft een een grens en daar gaat ook Jan niet overheen! En ja, marian had hem allang naar huis moeten sturen…vind ze het zielig? Of durft ze niet alleen met Ed te zijn?

Het lijkt dat Marian het vooral gezellig wil hebben in plaats van de liefde vinden. Ook lijkt ze moeilijk te vinden om knopen door te hakken. Dat vind ik wel vreemd voor een zogenaamde geslaagde selfmade woman/zakenvrouw. 

Haantje79

Haantje79

15-08-2023 om 11:01 Topicstarter

Ja bij een zakenvrouw zie ik ook een pittige gehaaide tante voor me die daadkrachtig is. Het lijkt of Marian de eerste is die echt slapend rijk geworden is met al dat liggen op de stoel/bank/bed. Ze zal vast ook een andere kant hebben die wij niet te zien krijgen.

watertoren schreef op 15-08-2023 om 09:30:

Volgens mij vind Alexandra zichzelf helemaal geweldig en ze heeft veel zelfvertrouwen. Zelf vind ik haar ook veel aantrekkelijker dan Corina maar ze lijkt me geen sympathiek mens. Ze was ook te lui om maar iets mee te helpen met koken en afruimen. Ging ze daar een beetje aanstellerig staan dansen. Denk dat ze veel aandacht nodig heeft. Ben bang dat ze het toch verkeert aan pakt want ik kreeg het idee dat Walter zich aan haar ergerde.

Die operazangeres bij Leendert vind ik een raar mens. Vooral die brieven over seks die ze hem gegeven heeft vind ik niet zo gepast als je iemand niet kent.

Ik vind haar juist een verlopen (doorgerookt?) gezicht hebben en een geniepige uitstraling. Dan is Corine veel zachter qua gezicht. 


watertoren schreef op 15-08-2023 om 10:45:

[..]

Ja, dat is de blonde.

Daniel die vriend van Bram vond tot nu toe Anne het beste bij hem passen. Toen hij hoorde dat Anna geen vlees eet en geen alcohol drinkt was hij daar niet meer zo zeker van. Bram eet graag vlees en drinkt bier. Ik zie Bram nog geen dier gaan slachten met Anna erbij.

Dat zijn idd grote minpunten. Caroline past volgens mij beter bij hem al is het de vraag of zij het in de lange koude donkere winter wel volhoudt daar zonder normaal westers comfort. 

redbulletje schreef op 15-08-2023 om 11:02:

[..]

Ik vind haar juist een verlopen (doorgerookt?) gezicht hebben en een geniepige uitstraling. Dan is Corine veel zachter qua gezicht.


Smaken verschillen. Ik vind Corina geen vlotte vrouw om te zien en ook niet in manier van doen. Ik ben wel blij dat ze niet meer zo druk is als in het begin.

MRI

MRI

15-08-2023 om 11:12

Ik vind Alexandra type opgefokte chick die denkt 'ik ga die man wel even inpakken met mijn blote schouders en aanstellerig dansen' en intussen sneren naar wat ze als een rivale ziet. Zoals ik al eerder zei denk ik dat tantra voor een stel dat al bij elkaar is, heel mooi kan zijn. Maar Walter en Alexandra gebruiken het gewoon om alle oude rare shit tussen mannen en vrouwen voort te zetten: hij door te willen blijven heersen, zij door haar seksualiteit in de mix te gooien en intussen te trappen naar andere vrouwen brrrrr

watertoren schreef op 15-08-2023 om 11:09:

[..]

Smaken verschillen. Ik vind Corina geen vlotte vrouw om te zien en ook niet in manier van doen. Ik ben wel blij dat ze niet meer zo druk is als in het begin.

Ik denk telkens dat zij enorm zou opknappen van een ander kapsel. 

Ik heb wel een beetje medelijden met Suus. Ze voelt de klik niet meer zo vanuit Bram nu de andere wat meer volwassen dames er zijn. Bram zei ook dat hij haar toch wat te kinderlijk vond dus Suus zal wel snel naar huis gaan.

MRI

MRI

15-08-2023 om 11:13

watertoren schreef op 15-08-2023 om 11:09:

[..]

Smaken verschillen. Ik vind Corina geen vlotte vrouw om te zien en ook niet in manier van doen. Ik ben wel blij dat ze niet meer zo druk is als in het begin.

Nou ik denk dat ze onder die bril best knap is eigenlijk

MRI schreef op 14-08-2023 om 22:10:

[..]

Ja ik vind van het begin af aan weinig van Marian uitgaan. Beetje vlak allemaal

Bij haar heb ik ook het idee, ook door hoe ze zich opstelde tijdens haar 1 op 1 date, dat ze al een heel leuk leven heeft en het haar meer om de gezelligheid en reclame is te doen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.