Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 14-08-2023 om 21:35:

[..]

Ja, mijn man scheerde zijn oksels ook.

Mijn man scheert ook zijn oksels. Staat frisser, ook bij mannen.

MRI schreef op 14-08-2023 om 21:45:

[..]

echt waar? Waarom?

OT Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje geshockeerd ben als ik een vrouw met harige oksels zie, want bij een man vind ik het aantrekkelijk. Dus daarin ga ik gewoon mee met het seksistische beeld wat er de laatste tientallen jaren ontstaan is. En dat vind ik zelf ook raar van mijzelf. Zelf scheer ik mijn oksels niet en mijn benen ook niet, maar er groeit ook geen haar dus ik heb makkelijk praten.

Okselhaar bij mannen aantrekkelijk? Echt? Ik knap er ontzettend op af!

Als ik in op een warme dag in het OV zit en er staat een mouwloze man naast me in het gangpad zijn zn natte okselharen op mijn ooghoogte en ga ik bijna over mn nek!   Afscheren graag, die vochtige dotten! 

MRI

MRI

14-08-2023 om 22:10

Brabeau schreef op 14-08-2023 om 22:04:

[..]

Marian is wel de meest passieve kandidaat ever. Die onderneemt echt totaal niks om een liefde op te laten bloeien. Ze heeft geluk dat ze nu drie hotel de botel pubers heeft anders waren ze zo weg geweest.

Ja ik vind van het begin af aan weinig van Marian uitgaan. Beetje vlak allemaal

Brabeau schreef op 14-08-2023 om 22:04:

[..]

Marian is wel de meest passieve kandidaat ever. Die onderneemt echt totaal niks om een liefde op te laten bloeien. Ze heeft geluk dat ze nu drie hotel de botel pubers heeft anders waren ze zo weg geweest.

Dit inderdaad ze vind het vooral allemaal gezellig, ik zie het nog het beste gaan met Ed en dan Olof en Tom als (huis)vrienden.

Nog los van het daten.
De zelf Made vrouw zie ik nu ook niet echt op beeld terug. 

Volgens mij heeft Alexandra geen bh aan

Haantje79 schreef op 14-08-2023 om 19:56:

[..]

Ik moet je teleurstellen, zie mijn vorige post…..en het zou ook zielig zijn, niemand kan met mij concurreren

Jammer, maar ik vind jou schrijfstijl zo leuk dat ik om eerlijk te zijn, liever hebt dat je hier je ongezouten mening blijft geven 

MidasWolf schreef op 14-08-2023 om 21:02:

[..]

Dat inderdaad vanuit Marian komt er ook niet veel initiatief. Het moet meer vanuit haar mannen komen.


Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat Olof in z’n machine hok ligt, terwijl zij in een grote villa verblijven. Kamers zat zou je toch denken.

Net als buiten bij het zwembad staan maar twee luxe bedden. Zij weet toch van te voren dat er meerdere mannen tegelijk kunnen komen/verblijven. Dan regel je toch wat meer bedden erbij.

Die villa lijkt inderdaad groot, maar heeft 4 slaapkamers.... met 3 mannen maar net genoeg, dus zodra er gasten komen, moet Olof weer terug in z'n hok. Die denkt waarschijnlijk ik blijf hier liggen, anders moet er weer iemand plaats maken... oftewel naar huis.

Ik heb steeds meer het gevoel dat die villa voor de verhuur is, en voor het programma tot B&B omgedoopt.... op 'n paar vriendinnen na zijn er niet veel gasten geweest. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-08-2023 om 22:34

Treurniet schreef op 14-08-2023 om 22:17:

Volgens mij heeft Alexandra geen bh aan

Klopt

Ik zag een borst

Haantje79

Haantje79

15-08-2023 om 09:17 Topicstarter

Bij Aleggandra staan vanaf de eerste seconde de klauwtjes uit richting Corina en ze liet haar volledig links liggen. Volgens mij bedoelde Corina niks met haar opmerking over de fruitschaal, maar door de defensieve houding van Aleggandra vatte zij het meteen op als bemoeien. Eigenlijk kan je op die manier niks goed doen, elke neutrale opmerking kan je negatief uitleggen als je er zo in staat. Het lijkt mij heel vermoeiend om zo’n iemand om je heen te hebben. Heel onaantrekkelijk ook.

Volgens mij vind Alexandra zichzelf helemaal geweldig en ze heeft veel zelfvertrouwen. Zelf vind ik haar ook veel aantrekkelijker dan Corina maar ze lijkt me geen sympathiek mens. Ze was ook te lui om maar iets mee te helpen met koken en afruimen. Ging ze daar een beetje aanstellerig staan dansen. Denk dat ze veel aandacht nodig heeft. Ben bang dat ze het toch verkeert aan pakt want ik kreeg het idee dat Walter zich aan haar ergerde. 

Die operazangeres bij Leendert vind ik een raar mens. Vooral die brieven over seks die ze hem gegeven heeft vind ik niet zo gepast als je iemand niet kent.

die brieven waren ook “in your face”  heel ordinair 

Haantje79

Haantje79

15-08-2023 om 09:49 Topicstarter

Ja Aleggandra verraad met haar houding dat ze zich verheven voelt boven Corina. Iemand kan je type niet zijn, maar als volwassene moet je toch de skills hebben om met verschillende types om te gaan. Beleefdheid enzo.. Neem een voorbeeld aan Olof, die zwemt overal tussendoor.

Volgens mij vond zelfs Alleendert die brieven van Suzanne een beetje too much. Hij maakte een opmerking over “en dat aan iemand die je niet kent”. Als een man dat aan een vrouw zou schrijven vond iedereen hem (terecht) een creep.

Haantje79 schreef op 15-08-2023 om 09:49:

Ja Aleggandra verraad met haar houding dat ze zich verheven voelt boven Corina. Iemand kan je type niet zijn, maar als volwassene moet je toch de skills hebben om met verschillende types om te gaan. Beleefdheid enzo.. Neem een voorbeeld aan Olof, die zwemt overal tussendoor.

Volgens mij vond zelfs Alleendert die brieven van Suzanne een beetje too much. Hij maakte een opmerking over “en dat aan iemand die je niet kent”. Als een man dat aan een vrouw zou schrijven vond iedereen hem (terecht) een creep.

Alexandra is mij te druk, ik zou die niet veel/lang in mijn omgeving kunnen hebben. Maar ik geloof wel dat ze echt zo is. En dat kun je maar beter laten zien toch? Iemand moet met jou willen daten, en jij met die ander. Het is geen wedstrijd die gewonnen moet worden (kun je je Walter als prijs voorstellen?!). 


En Olof zou bij ieder ander allang weggestuurd zijn. Er komt niets uit die man. We weten nog steeds niet wij hij is, of hij meningen heeft. Hij mompelt en doet alles wat je zegt. Het is dat Marian zo passief is en bang is om er slecht op te staan, dat is echt de enige reden dat hij er nog zit.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

15-08-2023 om 10:15

Walter wil onderzoeken wat er achter de drukte zit
Ik voorspel dat het niks wordt met Alexandra .

Roos55 schreef op 15-08-2023 om 10:15:

Walter wil onderzoeken wat er achter de drukte zit
Ik voorspel dat het niks wordt met Alexandra .

Dat denk ik ook, maar met Corina ook niet. Hij zal wel alleen blijven. 

Ik zag iets voorbij komen op social media, een quiz. Dat heette; wat zegt Olof? 🤭 
Hij laat echt weinig van zichzelf zien inderdaad. Niet aantrekkelijk dat hij zich zo wegcijfert en alles maar prima vindt.

Jeetje, die nieuwe vrouw bij Walter lijkt me echt moeilijk. Zij ziet alle hulp van Corine als slijmen en een manier om haar weg te drukken en te laten zien dat zij er al langer is.. Pff, het is toch logisch dat zij daar al meer haar weg heeft gevonden? Om die reden gedraagt ze zich ook zo aanstellerig denk ik. 
Het zit vast in haar om zo aanwezig/uitbundig te zijn maar ze doet er nu wel een schepje bovenop (lijkt mij).

Benieuwd welke vrouw bij Joy kriebels gaat bezorgen vanavond. Misschien gebeurt daar dan ook eindelijk wat

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.