Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Brabeau schreef op 14-08-2023 om 20:56:

[..]

Olof wacht rustig af tot Marian actie onderneemt maar dat gaat ze niet doen, hij loopt er bij als decoratie

Dat inderdaad vanuit Marian komt er ook niet veel initiatief. Het moet meer vanuit haar mannen komen.


Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat Olof in z’n machine hok ligt, terwijl zij in een grote villa verblijven. Kamers zat zou je toch denken. 

Net als buiten bij het zwembad staan maar twee luxe bedden. Zij weet toch van te voren dat er meerdere mannen tegelijk kunnen komen/verblijven. Dan regel je toch wat meer bedden erbij.

watertoren schreef op 14-08-2023 om 20:58:

Ik vind die Anna best wel passen bij Bram. Ze ziet er ook wat viezig uit met dat okselhaar.

Dat zal Bram niet veel uit maken vermoed ik.

Ik neem een gigantische houten penis mee op reis. Mensen zeggen dan 'jee wat groot'. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om hoe je in je lijf zit en wat je ermee doet. 

Huh? Ze maakt met haar lijf houten fallus beelden? Ze steekt dat ding in haar lijf? 
Je provoceert en dan ga je vaag zwetsen alsof anderen oppervlakkige wezens zijn. 

Die man bij Marian, hahaha, wat vreselijk. Ik snap wel dat de productie hem kiest. Maar ik snap niet dat die man op Marian gereageerd heeft.

Ik heb een nieuwe seizoensfavoriet hoor, Tom staat bij mij met stip op 1 💗.

MRI

MRI

14-08-2023 om 21:26

watertoren schreef op 14-08-2023 om 20:58:

Ik vind die Anna best wel passen bij Bram. Ze ziet er ook wat viezig uit met dat okselhaar.

Jaja toen ik vooruit keek dacht ik al: "oh dit gaat commentaar opleveren". En ja hoor...

Zou je okselhaar bij een man ook viezig vinden? 

watertoren schreef op 14-08-2023 om 20:58:

Ik vind die Anna best wel passen bij Bram. Ze ziet er ook wat viezig uit met dat okselhaar.

Ik denk dat ze te zweverig is voor Bram. Bram lijkt me best wel nuchter en praktisch. Die leeft wel basic en leeft en geniet van de natuur. Maar niet in de vorm van 'voelen welke boom goed voelt'. Veeleer 'aan welke boom heb ik iets'.

MRI schreef op 14-08-2023 om 21:26:

[..]

Jaja toen ik vooruit keek dacht ik al: "oh dit gaat commentaar opleveren". En ja hoor...

Zou je okselhaar bij een man ook viezig vinden?

Ja, mijn man scheerde zijn oksels ook.

MRI

MRI

14-08-2023 om 21:45

watertoren schreef op 14-08-2023 om 21:35:

[..]

Ja, mijn man scheerde zijn oksels ook.

echt waar? Waarom? 

OT Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje geshockeerd ben als ik een vrouw met harige oksels zie, want bij een man vind ik het aantrekkelijk. Dus daarin ga ik gewoon mee met het seksistische beeld wat er de laatste tientallen jaren ontstaan is. En dat vind ik zelf ook raar van mijzelf. Zelf scheer ik mijn oksels niet en mijn benen ook niet, maar er groeit ook geen haar dus ik heb makkelijk praten. 

Meesje schreef op 14-08-2023 om 21:28:

[..]

Ik denk dat ze te zweverig is voor Bram. Bram lijkt me best wel nuchter en praktisch. Die leeft wel basic en leeft en geniet van de natuur. Maar niet in de vorm van 'voelen welke boom goed voelt'. Veeleer 'aan welke boom heb ik iets'.

Precies, hij leeft primitief en ziet de schoonheid van de natuur maar is niet zweverig 

MRI schreef op 14-08-2023 om 21:45:

[..]

echt waar? Waarom?

OT Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje geshockeerd ben als ik een vrouw met harige oksels zie, want bij een man vind ik het aantrekkelijk. Dus daarin ga ik gewoon mee met het seksistische beeld wat er de laatste tientallen jaren ontstaan is. En dat vind ik zelf ook raar van mijzelf. Zelf scheer ik mijn oksels niet en mijn benen ook niet, maar er groeit ook geen haar dus ik heb makkelijk praten.

Ruilen? 😁

Meesje schreef op 14-08-2023 om 21:22:

Ik neem een gigantische houten penis mee op reis. Mensen zeggen dan 'jee wat groot'. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om hoe je in je lijf zit en wat je ermee doet.

Huh? Ze maakt met haar lijf houten fallus beelden? Ze steekt dat ding in haar lijf?
Je provoceert en dan ga je vaag zwetsen alsof anderen oppervlakkige wezens zijn.

Ghe ja, dat denk ik de hele tijd van al dat vage gezever van die zweefmensen. Ze voelen zich zo ontzettend superieur en het gaat nergens over. 

MRI

MRI

14-08-2023 om 21:55

Brabeau schreef op 14-08-2023 om 21:47:

[..]

Ruilen? 😁

ja nee dank je ik voel me in dat opzicht ook gezegend hoor. Vriendinnen zijn ook jaloers. Ik hoef er niets aan te doen.

watertoren schreef op 14-08-2023 om 21:35:

[..]

Ja, mijn man scheerde zijn oksels ook.

Mijn man scheert ook zijn oksels. Staat frisser, ook bij mannen.

MidasWolf schreef op 14-08-2023 om 21:02:

[..]

Dat inderdaad vanuit Marian komt er ook niet veel initiatief. Het moet meer vanuit haar mannen komen.


Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat Olof in z’n machine hok ligt, terwijl zij in een grote villa verblijven. Kamers zat zou je toch denken.

Net als buiten bij het zwembad staan maar twee luxe bedden. Zij weet toch van te voren dat er meerdere mannen tegelijk kunnen komen/verblijven. Dan regel je toch wat meer bedden erbij.

Marian is wel de meest passieve kandidaat ever. Die onderneemt echt totaal niks om een liefde op te laten bloeien. Ze heeft geluk dat ze nu drie hotel de botel pubers heeft anders waren ze zo weg geweest.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.