Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 12-08-2023 om 11:17:

Ik dacht bij die nieuwe man bij Marian direct ook aan Koos Koets of een Rolling Stone. Ik kan me echt niet voorstellen dat zij zo'n man uitkiest. Ik snap het niet hoor.
Hun haarstijlen komen wel overeen.....

De productie kiest ook mannen/vrouwen om wat meer drama te creëren. 

MRI

MRI

12-08-2023 om 11:31

Ik kijk vooruit (nee ik zal niet spoileren). Maar de laatste man bij Debbie heb ik leren kennen op een datingsite en heel lang mee geappt. Geen date mee gehad maar dat lag aan mij omdat ik te schijterig ben en het contact dood liet bloeden. Maar zo leuk om te gaan zien wat ik gemist heb cq ontlopen ben.

redbulletje schreef op 12-08-2023 om 11:28:

[..]

De productie kiest ook mannen/vrouwen om wat meer drama te creëren.

Dat heb ik ook gelezen. De deelnemers hebben niet zo heel veel te vertellen wat dat betreft vandaar de vele mismatches. Marian vroeg in het filmpje waarin zij zichzelf voor stelde om een wat jongere actieve man en zij krijgt allemaal ouwe kraaien op bezoek. Hans uit Italie uit het vorige seizoen heeft dit ook bevestigd. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

12-08-2023 om 11:41

MRI schreef op 12-08-2023 om 11:31:

Ik kijk vooruit (nee ik zal niet spoileren). Maar de laatste man bij Debbie heb ik leren kennen op een datingsite en heel lang mee geappt. Geen date mee gehad maar dat lag aan mij omdat ik te schijterig ben en het contact dood liet bloeden. Maar zo leuk om te gaan zien wat ik gemist heb cq ontlopen ben.

Dat is apart lijkt mij . Om hem nu op tv te zien

En als het een l.l is dat je dan blij bent dat je niet hebt afgesproken 😀

MRI

MRI

12-08-2023 om 11:47

Roos55 schreef op 12-08-2023 om 11:41:

[..]

Dat is apart lijkt mij . Om hem nu op tv te zien

En als het een l.l is dat je dan blij bent dat je niet hebt afgesproken 😀

nou inderdaad, maar als tie nou erg leuk is... Maar goed ik heb hem dus al even gezien en toen vond ik hem knap maar toch niet het type waar ik op zou vallen. Daar was ik een soort van blij mee, wat toch ook weer raar is. Dat app contact (ik heb het opgezocht) is van 2019 en ik heb er verder nooit meer over nagedacht. Maar nu komt ie ineens zo mijn huiskamer binnen. Echt apart ja.

redbulletje schreef op 12-08-2023 om 11:28:

[..] De productie kiest ook mannen/vrouwen om wat meer drama te creëren.....

......en zeer pijnlijke situaties  te laten ontstaan. Vals vind ik dat. Ook voor  de hoopvolle mensen die op pad gestuurd worden.   

Maar de B&B's weten wel hoeveel mensen er nog moeten komen en wie, want men begroet de nieuwen met hun naam. Hé dat is die-en-die.


Haantje79

Haantje79

12-08-2023 om 12:48 Topicstarter

MRI schreef op 12-08-2023 om 11:47:

[..]

nou inderdaad, maar als tie nou erg leuk is... Maar goed ik heb hem dus al even gezien en toen vond ik hem knap maar toch niet het type waar ik op zou vallen. Daar was ik een soort van blij mee, wat toch ook weer raar is. Dat app contact (ik heb het opgezocht) is van 2019 en ik heb er verder nooit meer over nagedacht. Maar nu komt ie ineens zo mijn huiskamer binnen. Echt apart ja.

dat meen je niet! Wat ontzettend grappig.

Beterlaat2021! schreef op 12-08-2023 om 12:32:

[..]

......en zeer pijnlijke situaties te laten ontstaan. Vals vind ik dat. Ook voor de hoopvolle mensen die op pad gestuurd worden.

Maar de B&B's weten wel hoeveel mensen er nog moeten komen en wie, want men begroet de nieuwen met hun naam. Hé dat is die-en-die.


Inderdaad, en dat was voorgaande jaren niet helemaal geloof ik. Soms wisten ze niet hoeveel mensen er nog kwamen. Misschien alleen dat de laatste de laatste was. Of heb ik het me fout herinnerd?

wat ik apart vond, was dat Petri als Frans docent, aangaf dat ze een Frans boek lezen, toch best wel lastig vindt... 

bieb1963 schreef op 12-08-2023 om 13:16:

wat ik apart vond, was dat Petri als Frans docent, aangaf dat ze een Frans boek lezen, toch best wel lastig vindt...

dat vond ik ook. 

Dat die Olof bij Marian nog steeds in de boiler-room van het zwembad slaapt, op een opklapbedje. Absurd. 😜

Beterlaat2021! schreef op 12-08-2023 om 15:04:

Dat die Olof bij Marian nog steeds in de boiler-room van het zwembad slaapt, op een opklapbedje. Absurd. 😜

Het was zijn eigen keuze!  Hij was scheepswerktuigkundige dus aan boiler rooms is hij wel gewend.

Het gaat goed tussen Debbie en Paul, ze worden onafscheidelijk.
Weet niet of er nog meer mannen komen. Zou ze die nog af kunnen zeggen als ze definitief voor Paul kiest?

De laatste man is nu bij Debbie 

RB jij kijkt vooruit;  gelieve niet te spoileren...... 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.