Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI

MRI

11-08-2023 om 20:11

Loulou39 schreef op 11-08-2023 om 19:56:

Ik kan ineens niet meer tegen die nasale stem van Marian, heb ik nog nooit eerder met iemand gehad.
Zet inmiddels het geluid uit als ze gaat praten 😳

Verder vind ik Suus bij Bram zo jong en lief overkomen, ze lijkt ook zo kwetsbaar.

En Han vind ik helemaal een triest verhaal! Dit is puur een afwijzing op uiterlijk want ze heeft bijna geen woord met hem gewisseld. Waarom nodig je hem uit? Je ziet hem toch op de video? En ik vind dat ze hem best onbeschoft behandelde (Debbie is wel mijn favoriete persoon in dit seizoen, maar dit verdient geen schoonheidsprijs).

Ik dacht precies hetzelfde

Olof had Marian toch ook op date kunnen vragen, hij zit er al lang genoeg om een moment te pakken.

Nog een man te gaan bij Debbie ben benieuwd hoe ze zich naar hem gaat verhouden. Ze zei dat het een van haar favorieten is. Zal haar toch sieren om het fijn/netjes te houden als het toch niet is wat zij ervan verwachtte.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-08-2023 om 21:28

De nieuwe man bij Marian
🤣🤣

Roos55 schreef op 11-08-2023 om 21:28:

De nieuwe man bij Marian
🤣🤣

🤣 hij brengt wel leven in de brouwerij

MidasWolf schreef op 11-08-2023 om 21:00:

Nog een man te gaan bij Debbie ben benieuwd hoe ze zich naar hem gaat verhouden. Ze zei dat het een van haar favorieten is. Zal haar toch sieren om het fijn/netjes te houden als het toch niet is wat zij ervan verwachtte.

Ik hoop dat hij snel verschijnt, dan is dat tenminste maar duidelijk en hoeft Paul niet te lang af te wachten. 

Roos55 schreef op 11-08-2023 om 21:28:

De nieuwe man bij Marian
🤣🤣

Het is Koos Koets 😂

_Audrey schreef op 11-08-2023 om 21:31:

[..]

Ik hoop dat hij snel verschijnt, dan is dat tenminste maar duidelijk en hoeft Paul niet te lang af te wachten.

Inderdaad, dat zou toch wel een heel naar staartje zijn mocht zij voor de nieuwe man vallen. Hoewel ik het niet hoop verwacht.

Suus over Bram;
Dan denk ik wel eens; praat even gewoon Nederlands joh! 

Zegt zij 

Roos55 schreef op 11-08-2023 om 21:28:

De nieuwe man bij Marian
🤣🤣

Ik vind m hilarisch 😂 Moet zo hard lachen om alles wat hij zegt 😆

Haantje79

Haantje79

11-08-2023 om 22:21 Topicstarter

wat was die date van Ed en Marianne een dooie boel zeg…maarja misschien werd het gezellig toen de camera weg was. En wat moet die Koos Koets daar? Wel lachen hoor, maar niet serieus te nemen.

En wat heeft die arme Alleendert nou weer aan zijn broek hangen? Ein außergewöhnliches Exemplar! Ze mag van hem niet in de kamer van Thalia! dat geeft wel te denken, hij kan haar niet vergeten…. 



sashimi schreef op 11-08-2023 om 21:40:

[..]

Het is Koos Koets 😂

De oudere jongere

ik hoop dat Debbie niet voor de nieuwe man gaat vallen, dat zou heel naar zijn voor Paul. Ook vind ik dat ze Paul in een positie plaatst, waarin hij dat ook als zeer verdrietig zou ervaren....alsof hij aan de kant geschoven wordt en afgedankt. Dan had ze hun onderlinge contact oppervlakkiger moeten houden

Ik dacht bij die nieuwe man  bij Marian direct ook aan Koos Koets of een Rolling Stone.  Ik kan me echt niet voorstellen dat zij zo'n man uitkiest. Ik snap het niet hoor.
Hun haarstijlen komen wel overeen.....

BritgetJones007 schreef op 12-08-2023 om 11:08:

ik hoop dat Debbie niet voor de nieuwe man gaat vallen, dat zou heel naar zijn voor Paul. Ook vind ik dat ze Paul in een positie plaatst, waarin hij dat ook als zeer verdrietig zou ervaren....alsof hij aan de kant geschoven wordt en afgedankt. Dan had ze hun onderlinge contact oppervlakkiger moeten houden

Ze blijft Paul wel heel erg betrekken bij haar bevindingen over de andere kandidaten en ik hoop dat ze uiteindelijk voor Paul kiest ondanks dat ze de laatste man spannender vindt. Spanning is iets tijdelijks, wat ze met Paul heeft is veel waardevoller.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.