Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


ahw, wat leuk bij Petri. Echt net een getrouwd stel 

Ed neemt het voortouw en vraagt Marian mee uit eten. Goede zet.

_Audrey schreef op 10-08-2023 om 21:24:

ahw, wat leuk bij Petri. Echt net een getrouwd stel

Petri 5.0 

Treurniet schreef op 10-08-2023 om 21:37:

Ed neemt het voortouw en vraagt Marian mee uit eten. Goede zet.

Het zou 's tijd worden ook.  Zij doet niks apart met die mannen.  

En Olof blijft alles maar prima vinden en sjokt er steeds maar een beetje achteraan. Hij geeft nooit tegengas en toont weinig initiatief om Marian te veroveren behalve klusjes doen. Zit altijd een beetje sullig achterin de auto of boot en ook met eten en drinken zit hij nooit naast Marian. Ik vind dat Marian misbruik van hem maakt. Ze vind hem niet echt aantrekkelijk want hij krijgt maar een 6je maar hij mag wel volop klussen daar. Het valt mij op dat hij er steeds vermoeider uit gaat zien. Volgens mij is die man doodop. Stuur hem naar huis Marian! Ik merk aan mezelf dat ik een hekel ga krijgen aan Marian met dat aanstellerige gedoe met die stomme hoedjes van haar.

En Han mag weer inpakken. Hij had veel kleren bij zich en doet het bovenste knoopje van een shirtje dicht voordat hij het opvouwt.

minions-hallo-bob-gro-es-sparschwein.jpg

watertoren schreef op 11-08-2023 om 09:27:

En Olof blijft alles maar prima vinden en sjokt er steeds maar een beetje achteraan. Hij geeft nooit tegengas en toont weinig initiatief om Marian te veroveren behalve klusjes doen. Zit altijd een beetje sullig achterin de auto of boot en ook met eten en drinken zit hij nooit naast Marian. Ik vind dat Marian misbruik van hem maakt. Ze vind hem niet echt aantrekkelijk want hij krijgt maar een 6je maar hij mag wel volop klussen daar. Het valt mij op dat hij er steeds vermoeider uit gaat zien. Volgens mij is die man doodop. Stuur hem naar huis Marian! Ik merk aan mezelf dat ik een hekel ga krijgen aan Marian met dat aanstellerige gedoe met die stomme hoedjes van haar.

Vind ik ook!  Kan aan de montage van de opnames liggen maar ik heb haar nog nooit de handen uit de mouwen zien steken.  Ligt alleen maar bij het zwembad of op het strand.

Beterlaat2021! schreef op 11-08-2023 om 10:03:

En Han mag weer inpakken. Hij had veel kleren bij zich en doet het bovenste knoopje van een shirtje dicht voordat hij het opvouwt.

minions-hallo-bob-gro-es-sparschwein.jpg

Met het risico dat ik op mn kop krijg omdat ik op het uiterlijk van de kandidaten let. Hoeft echt geen filmster te zijn, maar het lijkt of hij lijdt aan een vorm van dwerggroei. .

Haantje79

Haantje79

11-08-2023 om 11:23 Topicstarter

ik vind dat je best mag zeggen dat je iemand niet aantrekkelijk vindt, dat is gewoon een mening. En dat is nou eenmaal belangrijk in een liefdesrelatie, iemand moet voor jou aantrekkelijk zijn. En wat aantrekkelijk is, is voor iedereen anders. Ik vind Moffeltje  Han ook niet mooi. En vaak is het zo dat mensen van gelijkwaardige “knapheid” een relatie krijgen. Als daar veel verschil in zit dan valt dat op, zoals bij Debbie en Han. Maar meestal heft het hebben van veel geld dat verschil weer op als ik sommige koppels in de media zie 

Martijn zie ik ook niet veel meer doen dan wat bonnetjes schrijven, met zijn rekenmachientje zitten en wat telefoneren. Het is vooral veel bier drinken met zijn gasten tot een uur of 2. Hij had bij RTL Boulevard gezegd dat hij zo veel zweet omdat het programma in de heetste periode is opgenomen maar ik zie niemand zo erg zweten als Martijn. Volgens mij is het vooral de alcohol die eruit komt

Haantje79

Haantje79

11-08-2023 om 11:53 Topicstarter

watertoren schreef op 11-08-2023 om 11:41:

Martijn zie ik ook niet veel meer doen dan wat bonnetjes schrijven, met zijn rekenmachientje zitten en wat telefoneren. Het is vooral veel bier drinken met zijn gasten tot een uur of 2. Hij had bij RTL Boulevard gezegd dat hij zo veel zweet omdat het programma in de heetste periode is opgenomen maar ik zie niemand zo erg zweten als Martijn. Volgens mij is het vooral de alcohol die eruit komt

Nou inderdaad dat gehang in Say Cheese, beetje bellen, schrijven, commanderen en vreten en zuipen. Vind het sowieso een vreselijke tent. Zou goed kunnen dat hij daarom ook (naast het gewoon ouder worden) zo veel is aangekomen. Een drankje vind ik lekker, maar elke dag zuipen is echt heel ongezond, overgewicht, kanker, leververvetting. En dan nog al die frekkedel spesjel erbij. Ik kan mij niet voorstellen dat hij een vrouw gaat vinden die zo’n leven wil…

Haantje79

Haantje79

11-08-2023 om 12:01 Topicstarter

Bij Petri houd ik mijn adem in van spanning,  doe aljeblieft een beetje lief! Niet te streng zijn voor Thomas! Ik hoop zo dat hij lief genoeg is om veel te incasseren en sterk genoeg om haar terug te fluiten als ze (weer eens) te veel uit de bocht vliegt. Ik ben zooo benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Ik gun het Petri heel erg.

MRI

MRI

11-08-2023 om 12:23

Haantje79 schreef op 11-08-2023 om 11:53:

[..]

Nou inderdaad dat gehang in Say Cheese, beetje bellen, schrijven, commanderen en vreten en zuipen. Vind het sowieso een vreselijke tent. Zou goed kunnen dat hij daarom ook (naast het gewoon ouder worden) zo veel is aangekomen. Een drankje vind ik lekker, maar elke dag zuipen is echt heel ongezond, overgewicht, kanker, leververvetting. En dan nog al die frekkedel spesjel erbij. Ik kan mij niet voorstellen dat hij een vrouw gaat vinden die zo’n leven wil…

Ik vind Martijn ook steeds minder leuk worden. Op een best egocentrische manier blijft hij heel dicht bij zichzelf. Het is al snel niet goed qua dames en dan haakt hij af. Hij geeft mensen niet snel een beetje voordeel van de twijfel en uit hemzelf komt het nauwelijks om iets van mooie communicatie op te bouwen met de ander

Mee eens, als Thailand in beeld komt heb ik meestal even iets anders te doen.....

Ik kan ineens niet meer tegen die nasale stem van Marian, heb ik nog nooit eerder met iemand gehad.
Zet inmiddels het geluid uit als ze gaat praten 😳

Verder vind ik Suus bij Bram zo jong en lief overkomen, ze lijkt ook zo kwetsbaar. 

En Han vind ik helemaal een triest verhaal! Dit is puur een afwijzing op uiterlijk want ze heeft bijna geen woord met hem gewisseld. Waarom nodig je hem uit? Je ziet hem toch op de video? En ik vind dat ze hem best onbeschoft behandelde (Debbie is wel mijn favoriete persoon in dit seizoen, maar dit verdient geen schoonheidsprijs).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.