Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Brabeau schreef op 10-08-2023 om 11:29:

[..]

Ik kan me dat gesprek niet heel goed meer herinneren. Heeft ze toen letterlijk gezegd dat ze geen biseksuele man meer wil? Dat het daardoor eerder fout ging of iets in die trant?

Nee joh. En niet eens dat haar ex dat was, volgens mij. Alleen dat mensen/zij soms eerst denken dat haar ex (ook) geïnteresseerd is in mannen. 

Sowieso vind ik het een beetje raar dat de meeste mensen eerst aanstoot nemen aan kerels (Walter en joy) die onzin verkopen over vrouwelijkheid, maar vervolgens wordt er hier wel vrij makkelijk onzin over mannelijkheid geschreven.


verder heeft die Paul gewoon op Debbie gereageerd dus of hij nu wel of niet op mannen valt, is toch helemaal niet relevant? Hij is geïnteresseerd in haar. Dat is het enige dat volgens mij telt. 

Doemijdieglazenbol schreef op 10-08-2023 om 12:48:

[..]

Nee joh. En niet eens dat haar ex dat was, volgens mij. Alleen dat mensen/zij soms eerst denken dat haar ex (ook) geïnteresseerd is in mannen.

Sowieso vind ik het een beetje raar dat de meeste mensen eerst aanstoot nemen aan kerels (Walter en joy) die onzin verkopen over vrouwelijkheid, maar vervolgens wordt er hier wel vrij makkelijk onzin over mannelijkheid geschreven.


verder heeft die Paul gewoon op Debbie gereageerd dus of hij nu wel of niet op mannen valt, is toch helemaal niet relevant? Hij is geïnteresseerd in haar. Dat is het enige dat volgens mij telt.

Ja dat gelul van Walter en Joy over te veel mannelijke energie. Of te weinig vrouwelijke. Zij zoeken gewoon een volgzaam typetje, omdat het egotrippers zijn.

MRI schreef op 10-08-2023 om 12:44:

[..]

Precies je hebt 'mannelijke' hetero's, gays en bi's. En je hebt meer zachtere hetero's, gays en bi's. Dus het verband tussen seksuele oriëntatie en mannelijkheid leggen is er gewoon niet.

Exact.

Brabeau schreef op 10-08-2023 om 11:29:

[..]

Ik kan me dat gesprek niet heel goed meer herinneren. Heeft ze toen letterlijk gezegd dat ze geen biseksuele man meer wil? Dat het daardoor eerder fout ging of iets in die trant?

Nee dat zei ze niet. Debby vertelde aan Paul dat het vrouwelijke in hem haar deed denken aan haar ex maar verder weet ik het ook niet zo precies meer.

Ik heb in een eerder bericht ook al aangegeven dat ik niet denk dat het een probleem voor Debbie is, en als ze dat wel vond ze hem wel meteen weg zou sturen.

Ik vind dat de discussie over Debbie en Paul hier wel een  heel ingewikkelde kant op gaat. Geruchten, aannames....  
Laat het lekker los en laat Debbie en Paul het sámen uitzoeken!

Treffend dat Debbie op de dag van het afscheid van Paul geheel in het zwart is gehuld. 
Ik heb steeds zin om naar de tv te schreeuwen: hebben ze nou echt niet door dat ze allebei stiekem verliefd zijn?

Ik ben weer bij dus (had flink wat in te halen) en kijk vanavond live. Wie ook? 

anijsblokje schreef op 10-08-2023 om 15:00:

Treffend dat Debbie op de dag van het afscheid van Paul geheel in het zwart is gehuld.
Ik heb steeds zin om naar de tv te schreeuwen: hebben ze nou echt niet door dat ze allebei stiekem verliefd zijn?

Ik ben weer bij dus (had flink wat in te halen) en kijk vanavond live. Wie ook?

Ja, ik kijk ook live 

Ik heb nog steeds de routine dat ik het opneem en de volgende morgen vanaf een uur  of 8  à 9 onder het genot van een kopje koffie het programma kijk.  Zelfs op mijn vakantieadres!.   
Mijn knappe vriend heeft iets geregeld zodat ik met mijn KPN abonnement de programma's die ik thuis geprogrammeerd heb op mijn laptop kan bekijken.

MRI

MRI

10-08-2023 om 16:18

Beterlaat2021! schreef op 10-08-2023 om 10:02:

Als Petri glimlacht ziet ze er veel beter uit dan wanneer ze fronst...


Ja iedereen toch? Maar je hebt gelijk hoor. Helemaal mee eens. Hoewel ik eerder zei dat ik het jammer vond als het hier nadelig over iemands uiterlijk gaat, moet ik toch steeds bij Petri denken: meid haal dat zwart boven je ogen weg en maak een beetje wenkbrauwen met iets bruins. Volgens mij opent dat haar gezicht helemaal. Die zwarte oogschaduw maakt haar ogen veel priemender. Terwijl ze best een mooie vrouw  is. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

10-08-2023 om 16:25

_Audrey schreef op 10-08-2023 om 15:53:

[..]

Ja, ik kijk ook live

Ik ook 

Ik kijk ook live maar moet me soms inhouden om niet vooruit te kijken op Videoland. Ik wil meer weten over Paul en Debbie want daar ben ik zo benieuwd naar. Ik had het er vanmiddag over met een vriendin en zij is helemaal bij met vooruit kijken en zij weet ook nog niks over Paul en Debbie. Dat doen de programmamakers expres denk ik om de spanning op te voeren. De aflevering van morgen kijk ik wel vooruit want ik heb morgen een BBQ.

Leuk om de iets meer ontspannen sfeer bij Petri te zien, ze heeft nu al meer gelachen dan met alle andere mannen bij elkaar.

Bij Marian blijf ik de situatie bijzonder vinden, ik heb eerder het idee dat zij opzoek is naar vriend(en) dan naar een relatie. Bij Olof moet ik echt goed luisteren wat hij zegt daarbij kan ik niet iets anders doen en met de. Half oor naar de tv luisteren. Of het wat met Marian wordt is een tweede, ik vind het beide leuke mannen ieder op zijn eigen manier.

Zoals Bram lacht heb ik wel eens iemand uit Nieuw-Zeeland ontmoet die ook op deze manier lacht. Dan nog net wat harder en langer, die kon je bij wijze van spreken bij de receptie al horen lachen als hij in het buiten zwembad was. 
Ik vond dat zelf wel grappig, maar als een partner zo zou lachen zou ik het minder leuk vinden. 

MidasWolf schreef op 10-08-2023 om 20:48:

Zoals Bram lacht heb ik wel eens iemand uit Nieuw-Zeeland ontmoet die ook op deze manier lacht. Dan nog net wat harder en langer, die kon je bij wijze van spreken bij de receptie al horen lachen als hij in het buiten zwembad was.
Ik vond dat zelf wel grappig, maar als een partner zo zou lachen zou ik het minder leuk vinden.

Ik vind het net een geit 😊.

De openheid van Suus vind ik goed, dan realiseert Bram ook hoe zij erin staat. Het kwetsbaar opstellen maakt haar juist volwassener. Met Engelse woordgebruik 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.