Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 10-08-2023 om 08:58:

Jammer maar toch zie ik het niet gebeuren tussen Debbie en Paul. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Debbie vind Paul lief, behulpzaam en sympathiek en ze hoopt dat de vonk alsnog over zal slaan maar zoiets kun je niet dwingen. Om fysiek aangetrokken te worden door een man denk ik dat Debbie toch een wat mannelijkere man wil en geen biseksuele man zoals haar ex. Het zou wel een levenslange vriendschap kunnen worden.

Ze is 26 jaar getrouwd geweest, dus dat biseksuele zal haar niet interesseren, lijkt me. 

Als Petri glimlacht ziet ze er veel beter uit dan wanneer ze fronst...

Beterlaat2021! schreef op 10-08-2023 om 10:02:

Als Petri glimlacht ziet ze er veel beter uit dan wanneer ze fronst...

Dat geldt voor de meeste mensen denken ik 

_Audrey schreef op 10-08-2023 om 10:01:

[..]

Ze is 26 jaar getrouwd geweest, dus dat biseksuele zal haar niet interesseren, lijkt me.

Lijkt mij ook niet. Dat Paul geen macho is, is juist wat ze fijn vind volgens mij. En wat ook bij haar past. Een dominante man zou ze helemaal niet trekken, denk ik. Maar dat beseft ze zelf nog niet helemaal. Ze heeft nog een beetje een bouqet-reeks fantasie. 

Trouwens, zo uitgesproken biseksueel lijkt Paul me nou ook weer niet.


impala schreef op 10-08-2023 om 10:19:

[..]

Lijkt mij ook niet. Dat Paul geen macho is, is juist wat ze fijn vind volgens mij. En wat ook bij haar past. Een dominante man zou ze helemaal niet trekken, denk ik. Maar dat beseft ze zelf nog niet helemaal. Ze heeft nog een beetje een bouqet-reeks fantasie.

Trouwens, zo uitgesproken biseksueel lijkt Paul me nou ook weer niet.


Volgens mij was dat meer wat experimenteren in zijn studententijd oid. Daarna niet meer. 

Ik zie idd ook geen dominante man bij haar passen. 

Een wat mannelijkere man hoeft niet dominant te zijn. Ik vroeg me vanaf het begin af aan af of Paul wel of vrouwen valt. Toen bleek hij dus bi te zijn. Ik kan me ook goed indenken dat je na 26 jaar met een wat vrouwelijke biseksuele man getrouwd bent geweest nu eens een mannelijkere man wil. 

MRI

MRI

10-08-2023 om 11:28

watertoren schreef op 10-08-2023 om 11:14:

Een wat mannelijkere man hoeft niet dominant te zijn. Ik vroeg me vanaf het begin af aan af of Paul wel of vrouwen valt. Toen bleek hij dus bi te zijn. Ik kan me ook goed indenken dat je na 26 jaar met een wat vrouwelijke biseksuele man getrouwd bent geweest nu eens een mannelijkere man wil.

Hoezo zijn gay/ biseksuele mannen niet mannelijk? 

beard.jpg?id=32678403&width=400&height=300

Dat Paul een wat zachtere man is, heeft toch niets met seksuele geaardheid te maken?

Yumi schreef op 10-08-2023 om 09:19:

[..]

Ik twijfel ook of het toekomst heeft, maar ik vind Debbie haar gedrag en uitspraken niet altijd in overeenstemming.

Als Debbie weet dat ze door eerdere ervaring met haar ex geen biseksuele man wil, dan begrijp ik niet waarom ze dat niet meteen heeft aangegeven tijdens het gesprek met Paul. Als ze daardoor weet dat er geen toekomst inzit, moet ze die man naar huis sturen. Begrijp ook niet dat ze sommige dingen niet uitspreekt t.o. Paul, iemand vroeg of ze dacht dat Paul wel verliefd was... wist ze niet, vraag dan hoe die man erin staat!

Bovendien als het voor haar duidelijk is dat het niet gaat worden, dan is het schandalig om Paul terug te laten komen na het afscheid van die vriend.

Ik kan me dat gesprek niet heel goed meer herinneren. Heeft ze toen letterlijk gezegd dat ze geen biseksuele man meer wil? Dat het daardoor eerder fout ging of iets in die trant?

Brabeau schreef op 10-08-2023 om 11:29:

[..]

Ik kan me dat gesprek niet heel goed meer herinneren. Heeft ze toen letterlijk gezegd dat ze geen biseksuele man meer wil? Dat het daardoor eerder fout ging of iets in die trant?

Volgens mij heeft ze dat helemaal niet gezegd. 

Hoe dan ook: volgens Debbie is Paul perfect in alles, behalve dat ze nog niet weet of ze ook lichamelijk op hem valt.  Dus zijn zachtaardige, lieve karakter is voor haar kennelijk prima.

_Audrey schreef op 10-08-2023 om 10:27:

[..]

Volgens mij was dat meer wat experimenteren in zijn studententijd oid. Daarna niet meer.

Precies, Paul is helemaal niet bi volgens mij.

Niet dat daar iets mis mee zou zijn uiteraard.

Courage schreef op 10-08-2023 om 12:25:

[..]

Precies, Paul is helemaal niet bi volgens mij.

Niet dat daar iets mis mee zou zijn uiteraard.

Ik vond Paul wel een bink vroeger hoor, op die foto’s

MRI schreef op 10-08-2023 om 11:28:

[..]

Hoezo zijn gay/ biseksuele mannen niet mannelijk?

beard.jpg?id=32678403&width=400&height=300

Dat Paul een wat zachtere man is, heeft toch niets met seksuele geaardheid te maken?

Ik bedoel dat Paul geen man is die door testosteron wordt gedreven. En dat type vind je ook onder homo's en bi mannen, ja.

En Paul is ook geen man die onzekerheid probeert te compenseren met spierbundels (en anabolen). En hij is ook geen watje of deurmat. Gewoon de perfecte man, eigenlijk 

MRI

MRI

10-08-2023 om 12:44

impala schreef op 10-08-2023 om 12:40:

[..]

Ik bedoel dat Paul geen man is die door testosteron wordt gedreven. En dat type vind je ook onder homo's en bi mannen, ja.

En Paul is ook geen man die onzekerheid probeert te compenseren met spierbundels (en anabolen). En toch is het ook geen watje of deurmat. Gewoon de perfecte man, eigenlijk

Precies je hebt 'mannelijke' hetero's, gays en bi's. En je hebt meer zachtere hetero's, gays en bi's. Dus het verband tussen seksuele oriëntatie en mannelijkheid leggen is er gewoon niet. 

Brabeau schreef op 10-08-2023 om 11:29:

[..]

Ik kan me dat gesprek niet heel goed meer herinneren. Heeft ze toen letterlijk gezegd dat ze geen biseksuele man meer wil? Dat het daardoor eerder fout ging of iets in die trant?

Nee hoor. Ze zei alleen dat ze zich afvroeg of haar ex (ook) op mannen viel toen ze hem leerde kennen. Maar verder niks. Ook niet of dat zo was.  En zeker niet dat ze daar op afknapte.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.