Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MidasWolf schreef op 09-08-2023 om 21:42:

Bij Petri ben ik ook voorzichtig iets optimistischer. Fijn dat hij het rijk eerst even alleen heeft met Petri, geen idee of er nog een man gaat komen.

Ik ook. Het lijkt wel goed te klikken zo op het eerste gezicht. Zou leuk zijn, na die andere dompers. 

Ik weet ook niet of hij de laatste man is. 

Echt hoor, Debbie kan Paul toch niet laten gaan, ze passen perfect bij elkaar 💖.

Martijn vindt Tamara leuk, ben benieuwd of hij dat langer dan 24 uur volhoudt.

Moxxie schreef op 09-08-2023 om 21:50:

Echt hoor, Debbie kan Paul toch niet laten gaan, ze passen perfect bij elkaar 💖.

Martijn vindt Tamara leuk, ben benieuwd of hij dat langer dan 24 uur volhoudt.

 Dat is wel vol te houden als hij zijn vrouwen niet mee neemt naar zijn huis/waar ie zelden is 

Haantje79

Haantje79

10-08-2023 om 08:45 Topicstarter

_Audrey schreef op 09-08-2023 om 21:44:

[..]

Ik ook. Het lijkt wel goed te klikken zo op het eerste gezicht. Zou leuk zijn, na die andere dompers.

Ik weet ook niet of hij de laatste man is.

Ja Thomas is de laatste man bij Petri. Hij lijkt mij gemoedelijk en meegaand maar wel met hier en daar een weerwoord of een stekelig opmerkinkje terug, dus ik denk dat hij wel tegen Petri opgewassen is. Maar of hij daar zin in heeft is een tweede vraag. 

Haantje79

Haantje79

10-08-2023 om 08:48 Topicstarter

Temaraaa en Metijn houwe allebei van Feyenoord en frituur! Hebbie toch nog een metsj, die god uit hua hin 

Jammer maar toch zie ik het niet gebeuren tussen Debbie en Paul. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Debbie vind Paul lief, behulpzaam en sympathiek en ze hoopt dat de vonk alsnog over zal slaan maar zoiets kun je niet dwingen. Om fysiek aangetrokken te worden door een man denk ik dat Debbie toch een wat mannelijkere man wil en geen biseksuele man zoals haar ex. Het zou wel een levenslange vriendschap kunnen worden. 

ik vond Petri tegen haar vorige gast zo verschrikkelijk onbeschoft. Met dat ze zich aan hem irriteerde enz. En dat terwijl die man er voor haar was. Hoe kan je ooit geleerd hebben dat het oke is om op die manier met mensen om te gaan en dat zo te verwoorden...dan ontbreekt het je wel aan wenselijke sociale beleefdheidsvormen. Was echt onnodig hard en lomp. Haar hele houding is ook zo hard en geirriteerd de hele tijd. Geen open en warme persoonlijkheid. Eerder een te strenge juf in haar doen en laten.

Wat is er mis met; ik wil even met je praten, want vanuit mijn kant voel ik geen romantische klik, maar ik wil je wel bedanken dat je de moeite hebt genomen om deze kant op te komen komen.
Jammer dat het niks wordt, maar ik wens je alle goeds voor de toekomst.

Zoiets....zien jullie dat ook zo?

Ja zo zie ik dat ook en de kandidaten zien het ook allemaal zelf terug op tv wat er allemaal over hen gezegd is. Ik denk dat Olof het nu ook niet leuk vind om terug te zien dat Marian hem maar een zesje vind.

klopt, want als ze weet dat ze de een een 8 vindt en de ander een 6je, dan moet ze daar ook naar handelen. Wel zo fair 

Heb nog niet de hele aflevering gezien, maar ik vond Petri ook zo vreemd reageren over dat muntje voor de winkelkar. Een beetje geërgerd en verwijtend naar Thomas dat hij geen muntje in zijn auto had. En dan soort van berustend alsof ze hem zijn fout vergeeft. Sja, je had ook zelf even een euro in je tas kunnen stoppen als je boodschappen gaat doen. 
Ik zou wrs iets geroepen hebben als "oh nee, ik heb mijn muntje altijd in de auto liggen, dus dat ben ik nu vergeten, wat stom van mij". En misschien bedoelde zij dat ook wel, maar door toon en houding klonk het alsof Thomas de mist in was gegaan. 

watertoren schreef op 10-08-2023 om 08:58:

Jammer maar toch zie ik het niet gebeuren tussen Debbie en Paul. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Debbie vind Paul lief, behulpzaam en sympathiek en ze hoopt dat de vonk alsnog over zal slaan maar zoiets kun je niet dwingen. Om fysiek aangetrokken te worden door een man denk ik dat Debbie toch een wat mannelijkere man wil en geen biseksuele man zoals haar ex. Het zou wel een levenslange vriendschap kunnen worden.

Ik twijfel ook of het toekomst heeft, maar ik vind Debbie haar gedrag en uitspraken niet altijd in overeenstemming.

Als Debbie weet dat ze door eerdere ervaring met haar ex geen biseksuele man wil, dan begrijp ik niet waarom ze dat niet meteen heeft aangegeven tijdens het gesprek met Paul. Als ze daardoor weet dat er geen toekomst inzit, moet ze die man naar huis sturen. Begrijp ook niet dat ze sommige dingen niet uitspreekt t.o. Paul, iemand vroeg of ze dacht dat Paul wel verliefd was... wist ze niet, vraag dan hoe die man erin staat!

Bovendien als het voor haar duidelijk is dat het niet gaat worden, dan is het schandalig om Paul terug te laten komen na het afscheid van die vriend. 

Meesje schreef op 10-08-2023 om 09:18:

Heb nog niet de hele aflevering gezien, maar ik vond Petri ook zo vreemd reageren over dat muntje voor de winkelkar. Een beetje geërgerd en verwijtend naar Thomas dat hij geen muntje in zijn auto had. En dan soort van berustend alsof ze hem zijn fout vergeeft. Sja, je had ook zelf even een euro in je tas kunnen stoppen als je boodschappen gaat doen.
Ik zou wrs iets geroepen hebben als "oh nee, ik heb mijn muntje altijd in de auto liggen, dus dat ben ik nu vergeten, wat stom van mij". En misschien bedoelde zij dat ook wel, maar door toon en houding klonk het alsof Thomas de mist in was gegaan.

Je hebt gelijk, ik vind dat toontje van Petri echt ruk! Sorry maar, wat kan ze op een nare manier uit de hoek komen. Thomas zijn opmerking dat hij merkt dat ze allang alleen is, na het in de weg staan volgens Petri in de keuken.... daar klopt, en dat kan ze ook beter blijven..

Yumi schreef op 10-08-2023 om 09:19:

[..]

Ik twijfel ook of het toekomst heeft, maar ik vind Debbie haar gedrag en uitspraken niet altijd in overeenstemming.

Als Debbie weet dat ze door eerdere ervaring met haar ex geen biseksuele man wil, dan begrijp ik niet waarom ze dat niet meteen heeft aangegeven tijdens het gesprek met Paul. Als ze daardoor weet dat er geen toekomst inzit, moet ze die man naar huis sturen. Begrijp ook niet dat ze sommige dingen niet uitspreekt t.o. Paul, iemand vroeg of ze dacht dat Paul wel verliefd was... wist ze niet, vraag dan hoe die man erin staat!

Bovendien als het voor haar duidelijk is dat het niet gaat worden, dan is het schandalig om Paul terug te laten komen na het afscheid van die vriend.

Ik denk dat ze tegen beter weten in toch nog de hoop heeft dat de vonk alsnog over zal slaan. Ze zei ook van misschien moet ik hem wel eens volop op de mond kussen in de hoop dat dat helpt. Nou dat heeft ze dus op het vliegveld gedaan en nu maar afwachten. Als ze nu de vonk nog steeds niet voelt vind ik dat ze hem moet bellen dat hij niet terug hoeft te komen.

Ik denk dat Petri zich op den duur gaat ergeren aan Thomas omdat hij te galant is. Ze zei ook van ik kan zelf het portier van de auto wel open doen en hij hoeft ook mijn riem niet vast te doen. 

watertoren schreef op 10-08-2023 om 09:45:

Ik denk dat Petri zich op den duur gaat ergeren aan Thomas omdat hij te galant is. Ze zei ook van ik kan zelf het portier van de auto wel open doen en hij hoeft ook mijn riem niet vast te doen.

Dat denk ik ook, maar het moet wel allemaal gaan zoals Petri het wil...  een van de eerdere kandidaten was volgens haar niet galant en daar mopperde ze ook weer over. Die man is net aangekomen en doet zijn best, ze kan ook op een aardige manier aangeven wat ze wil ipv van meteen te gaan knorren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.