Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Joy mag iets meer zijn best gaan doen. Jammer als Babette weggaat. Leuke meid.

In het voorproefje van vanavond zagen we Paul van Debbie op het vliegtuig stappen. Hopelijk moet hij alleen maar even naar huis om schoon goed te halen?

(Ik moet even denken aan een cabaretlied van Gerard Cox en Frans Halsema, uit de jaren 60-70 met de tekst :         "Ik wil best met je naar bed,
                                              maar mijn pyjama ligt nog thuis "   )           😁

Beterlaat2021! schreef op 09-08-2023 om 16:17:

In het voorproefje van vanavond zagen we Paul van Debbie op het vliegtuig stappen. Hopelijk moet hij alleen maar even naar huis om schoon goed te halen?

(Ik moet even denken aan een cabaretlied van Gerard Cox en Frans Halsema, uit de jaren 60-70 met de tekst : "Ik wil best met je naar bed,
maar mijn pyjama ligt nog thuis " ) 😁

Zoiets hoop ik ook ja, kan me niet voorstellen dat hij anders weg zou gaan. Toch.... ? 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-08-2023 om 16:45

Of hij begeleid Han naar huis 🙃

Roos55 schreef op 09-08-2023 om 16:45:

Of hij begeleid Han naar huis 🙃

😂😂

Heel jammer als Paul naar huis gaat! Ik vind hem een leuke man...

Dit programma is erg goed in cliffhangers, dus laten we maar hopen dat Paul 'even naar huis moet'......

krijgt Joy nog meer meiden over de vloer? Ik vind hem en Babette heel leuk samen en beter bij elkaar passen dan Esra. Maar dat had ik ook vorig jaar met Martijn en Simone  maar ik had steeds het idee dat heel Nederland zag dat Simone en Martijn leuk bijbelkaar paste, maar Martijn er niet voor open stond, omdat hij een of ander fantasie ideaalplaatje in zijn hoofd had over Fenna en dat terwijl hij haar nog nooit had gezien. En daardoor niet 'open' stond en zag wat de rest van Nederland wel zag; namelijk Simone voor hem. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-08-2023 om 21:14

concurrentie van Dani

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-08-2023 om 21:17

martijn vindt haar leuk 😀

Ik hoop toch zo dat het wat wordt met Debbie en Paul, ik vind ze echt lief samen

Hoewel de aanleiding niet leuk is, is het wel leuk om hen zo samen te zien

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-08-2023 om 21:41

Zo lief

_Audrey schreef op 09-08-2023 om 21:24:

Ik hoop toch zo dat het wat wordt met Debbie en Paul, ik vind ze echt lief samen

Dat hoop ik ook, zou echt leuk zijn. 
Het is met Han wel duidelijk, die kan ze beter laten gaan. Dat is wel zo eerlijk naar hem toe. Anders zou hij hoop kunnen houden.

Bij Petri ben ik ook voorzichtig iets optimistischer. Fijn dat hij het rijk eerst even alleen heeft met Petri, geen idee of er nog een man gaat komen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.