Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MidasWolf schreef op 07-08-2023 om 21:24:

Zou dit de laatste vrouw bij Leendert zijn, ik vermoed dat Niesje op een buurvrouw van mij lijkt. Alles heel spik en span thuis.
Suus was best open dat het haar tegenviel dat er al zo snel een nieuwe vrouw kwam en daarbij ook wat onzeker werd. Zij is wel meer een “bedreiging” dan Jamie-Lee volgens mij.


Ik gaf Jamie-Lee groot gelijk dat ze vertrok. Ik was ook vertrokken bij iemand die steeds
Engelse woordjes gebruikt als "nice", super nice, sick, chill, relaxed,stoked, thanks.

Suus vind ik 'druk' en irritant.

En dan ook steeds dat 'weet je', 'zeg maar'.

impala schreef op 07-08-2023 om 22:16:

[..]

Ik vind het wel slap dat ze dat in de camera zei en niet tegen hem zelf. Passief aggresief typetje, die Ingrid. Ze gaf alleen af en toe een paar steken onder water, maar zei niet tegen hem wat ze echt van hem denkt.

Aan de ene kant ben ik het met jou (en de meeste anderen hier) wel eens. Aan de andere kant; waarom zou ze nog? Ze vertrekt dus voor haar valt er niets meer te halen. Ze heeft eerder geprobeerd het gesprek aan te gaan, maar hij weigert gewoon. Waarom zou ze daar nog energie in stoppen? Het is wel duidelijk zo toch?

Doemijdieglazenbol schreef op 07-08-2023 om 23:22:

[..]

Aan de ene kant ben ik het met jou (en de meeste anderen hier) wel eens. Aan de andere kant; waarom zou ze nog? Ze vertrekt dus voor haar valt er niets meer te halen. Ze heeft eerder geprobeerd het gesprek aan te gaan, maar hij weigert gewoon. Waarom zou ze daar nog energie in stoppen? Het is wel duidelijk zo toch?

Precies. 

Buiten dat: het programma is niet vies van suggestief knippen en plakken,  dus wie weet hoe het echt gegaan is. Dat zou ik wel willen horen van Ingrid. 

Ik vind wel dat Marian Olof aan het lijntje houdt. Ze geeft hem maar een 6. Stuur die man dan naar huis. Zeker ook omdat hij gezegd heeft gevoelens voor haar te krijgen.

Doemijdieglazenbol schreef op 07-08-2023 om 23:22:

[..]

Aan de ene kant ben ik het met jou (en de meeste anderen hier) wel eens. Aan de andere kant; waarom zou ze nog? Ze vertrekt dus voor haar valt er niets meer te halen. Ze heeft eerder geprobeerd het gesprek aan te gaan, maar hij weigert gewoon. Waarom zou ze daar nog energie in stoppen? Het is wel duidelijk zo toch?

Duidelijk voor de kijkers. Niet voor hem. Eerder was ze ook niet direct tegen hem. (of tegen wie dan ook trouwens ). Wat ik al zei: ze gaf alleen wat steekjes onder water. Verder deed ze lief en aardig, om dan achter zijn rug fuck you te zeggen. Dat is niet een beetje achterbaks.

Waarom staan er maar 2 stoelen bij dat zwembad van Marian? 
Zo raar, bij een van de vorige afleveringen lagen Marian en Ed op die stoelen en Olof lag op de grond met z'n handdoekje.
De villa staat te huur voor 6 personen, dan mag je toch op zijn minst 12 stoelen verwachten.... aangezien ze er zelf en haar visite ook gebruik van maakt. 

_Audrey schreef op 08-08-2023 om 00:15:

[..]

Precies.

Buiten dat: het programma is niet vies van suggestief knippen en plakken, dus wie weet hoe het echt gegaan is. Dat zou ik wel willen horen van Ingrid.

Dat zou ik ook willen horen. Ook van Walter. 

ik ga niks spoileren maar ik kijk vooruit en Martijn vertelt inmiddels over zijn litteken. Dus hoe of wat krijgen we nog te horen.

MRI

MRI

08-08-2023 om 11:09

_Audrey schreef op 08-08-2023 om 00:15:

[..]

Precies.

Buiten dat: het programma is niet vies van suggestief knippen en plakken, dus wie weet hoe het echt gegaan is. Dat zou ik wel willen horen van Ingrid.

Dat zou ik ook willen horen. Ook van Walter.

ik zou ook graag na het seizoen een podcast of zo willen horen waarbij we van deelnemers te weten komen hoe het echt was. Maar daartegen hebben ze ws een contract getekend

watertoren schreef op 08-08-2023 om 06:48:

Ik vind wel dat Marian Olof aan het lijntje houdt. Ze geeft hem maar een 6. Stuur die man dan naar huis. Zeker ook omdat hij gezegd heeft gevoelens voor haar te krijgen.

Ja vind ik ook. Niet zo aardig om hem zo erbij te laten bungelen. Maar hij heeft 't zelf ook vast wel door dat hij niet haar favoriet is en hij gaat zelf ook niet. Ik vond Olof in het begin een leuke man, maar dat lijdzame begint me steeds meer te ergeren. Niet dat ik die Ed zo leuk vind, die kickt volgens mij vooral op haar luxe levensstijl. Die is toch ook veel te fit voor Marian.

Heftige aflevering gisteren!   Maar liefst 4 vertrekkende kandidaten.
Gerry vond ik best een leuke vent. Heb het idee dat Ed een beetje de mooie jongen uithangt.  Zachtaardige Olof is een werkpaard en blijft voor de gezelligheid.    Marian moet snel de knoop doorhakken met die 2.

Niesje griezelt van de lokatie en het slecht verzorgde huis. Leendert ziet dat zelf helemaal niet.  Vraag me af wat hij zoekt in een vrouw.  Hij lijkt onverschillig.

Ingrid heeft groot gelijk met de opmerking dat Walter eerder aan had moeten geven dat hij meer ruimte voor zichzelf nodig heeft. En dat hij meer moeite voor zijn kandidaten moet doen. Wat een zelfzuchtige kerel, hij ziet helemaal niet dat aan hemzelf kan liggen dat ze allemaal weg gaan.
Een bosje bloemen maakt dat echt niet goed!  Ik vind hem allesbehalve attent.
Corina vind het wel fijn hem voor zichzelf te hebben nu.   Hopelijk heeft ze de woorden van Ingrid in haar oren geknoopt.

Zo op het oog past Caroline goed bij Bram.  Volwassener en meer levenservaring dan Suus. 

Wat zielig dat in de vooruitblik de nieuwe kandidaat bij Debby compleet over het hoofd gezien wordt ! 

Het komt natuurlijk wel vaker voor dat men voor de camera zijn hart lucht, in plaats van tegen de 'andere partij'. (Ingrid)
Die Walter ('gastheer') schept zijn bordje op en gaat eten, terwijl de andere twee borden nog leeg zijn....
Het blijven rare momenten, de onverwachte binnenkomst van een nieuwe gast. Het schikt eigenlijk nooit.
Alleendert breekt deze serie wel het record van weglopende gasten...     Triest hoor.

Beterlaat2021! schreef op 08-08-2023 om 15:19:

Het komt natuurlijk wel vaker voor dat men voor de camera zijn hart lucht, in plaats van tegen de 'andere partij'. (Ingrid)
Die Walter ('gastheer') schept zijn bordje op en gaat eten, terwijl de andere twee borden nog leeg zijn....

Dat moment heb ik expres teruggespoeld om te kijken hoe dat ging, want het viel me ook op. Hij was net het opscheppen op zijn eigen bord aan het afronden toen Ingrid zei dat ze wilde praten. Ik kan me goed voorstellen dat je op dat moment te afgeleid bent om de opscheplepel netjes aan de volgende door te geven of wat dan ook. Dus deze keer vind ik de kritiek niet terecht.

Maar je hebt wel gelijk als je bedoelt te zeggen dat hij als eerste opschepte.

Haantje79

Haantje79

08-08-2023 om 22:10 Topicstarter

Nou nou het was me het avondje weer hoor, Walter kan gelukkig weer speels doen nu Ingrid weg is. Even “testen”  hoe Corine reageert op een kietelpartij. En die griezelig lange ochtendknuffel, wat is het toch een engerd. Maar goed Corine vond het heel fijn…

Han is te erg.

Op mount Joy kakt de hele boel in. Babette heeft er terecht genoeg van. 

Wat zegt Babette ? "Ik raak aan bepaalde lagen in mezelf".
Heuh, mag de ondertiteling aan?  Wat een wollig taalgebruik....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.