Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


amarna schreef op 07-08-2023 om 21:02:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd! Ik vroeg alleen naar zijn leeftijd.

Maar niet zo handig van Marian om te zeggen dat hij een jong meisje zoekt. Als ze dat inderdaad zo zei. Ik kon de link van Love Bites niet openen.

Ik zeg ook niet dat jij dat zei 😉

oh mèn,  ik zat me slap te lachen om Ingrid. Ze was echt boos, en terecht! 🤣

Haantje79

Haantje79

07-08-2023 om 21:59 Topicstarter

Walter kan zijn act niet langer volhouden. Helemaal uit zijn rol door een sterke vrouw. Wat Ingrid vertelde over de avond ervoor met het kampvuur (dat er niet kwam) laat de echte Kwalter zien. En als de camera’s draaien nog om een laatste knuffel smeken (die er ook niet kwam) en “je houd nog een bos bloemen tegoed” (die er ook niet gaat komen) wat een toneelspeler. 

Haantje79 schreef op 07-08-2023 om 21:59:

Walter kan zijn act niet langer volhouden. Helemaal uit zijn rol door een sterke vrouw. Wat Ingrid vertelde over de avond ervoor met het kampvuur (dat er niet kwam) laat de echte Kwalter zien. En als de camera’s draaien nog om een laatste knuffel smeken (die er ook niet kwam) en “je houd nog een bos bloemen tegoed” (die er ook niet gaat komen) wat een toneelspeler.

Nou echt! Wat een vreselijke man, niet te geloven. Alles moet om hem draaien en de vrouwkes horen in katzwijm aan zijn voeten. 🤮

Haantje79

Haantje79

07-08-2023 om 22:03 Topicstarter

ik kan niet wachten op de love bites met Ingrid! 

Dat was smullen. Wat was Ingrid boos. En terecht. Walter was van stuk gebracht en hakkelde wat over een bosje bloemen. 

Haantje79

Haantje79

07-08-2023 om 22:09 Topicstarter

En dat treurige sikkeneuren van hem in het bos…zwelgend in zelfmedelijden…hij had keelpijntje en Mimimimimimimimi 
Misschien van die holbewoner schreeuw vanaf de toren

_Arianna_ schreef op 07-08-2023 om 22:03:

Dat was smullen. Wat was Ingrid boos. En terecht. Walter was van stuk gebracht en hakkelde wat over een bosje bloemen.

Ik vind het wel slap dat ze dat in de camera zei en niet tegen hem zelf. Passief aggresief typetje, die Ingrid. Ze gaf alleen af en toe een paar steken onder water, maar zei niet tegen hem wat ze echt van hem denkt. 

Het lijkt wel of Leendert iets met zijn nek heeft; zijn hoofd staat best ver naar voren.

Ik vond het 

impala schreef op 07-08-2023 om 22:16:

[..]

Ik vind het wel slap dat ze dat in de camera zei en niet tegen hem zelf. Passief aggresief typetje, die Ingrid. Ze gaf alleen af en toe een paar steken onder water, maar zei niet tegen hem wat ze echt van hem denkt.

En wat denk je van de opmerking over Corina en daarna het beeld dat ze tegen Corina zegt blij te zijn met haar verhalen ofzo iets?

MRI

MRI

07-08-2023 om 22:35

Ik vind het heel jammer dat Ingrid Walter niet in zijn gezicht confronteerde. Ze heeft hem prima door en er recht op haar kant te laten zien, maar dat doet ze dan niet. Jammer

Haantje79

Haantje79

07-08-2023 om 22:46 Topicstarter

Brabeau schreef op 07-08-2023 om 22:32:

Ik vond het

[..]

En wat denk je van de opmerking over Corina en daarna het beeld dat ze tegen Corina zegt blij te zijn met haar verhalen ofzo iets?

“Ik weet heeeeel veeel van Corina” en dan een besmuikt lachje 

_Audrey schreef op 07-08-2023 om 21:53:

oh mèn, ik zat me slap te lachen om Ingrid. Ze was echt boos, en terecht! 🤣


Maar dan is ze bijna poeslief als ze tegenover hem staat. Nee hoor, het gaat wel, prima, oke, Walter ik heb je nog wat eten opgewarmd. 

Dát prakje had hij lekker zelf kunnen opwarmen.

En dan heeft ze het achteraf over 'schone schijn'. Ja du'h, dat vond ik ook van haar.
Wens je dit en wens je dat.

Maar dan boos in de camera mopperen, maar niet tegen diegene zelf. Dan is het schone schijn met de irritatie die ze heel-lichtelijk laat doorschijnen.

En achterbaks vond ik het dat ze Corinne een knuffel geeft en bedankt voor de gesprekken, en als Corinne uit beeld is zegt Ingrid dat ze blij is dat ze van de vele verhalen van Corinne af is. Of heb ik dat verkeerd gehoord?



Haantje79

Haantje79

07-08-2023 om 22:48 Topicstarter

MRI schreef op 07-08-2023 om 22:35:

Ik vind het heel jammer dat Ingrid Walter niet in zijn gezicht confronteerde. Ze heeft hem prima door en er recht op haar kant te laten zien, maar dat doet ze dan niet. Jammer

Ja daar heb je wel gelijk in.Ze heeft goed verwoord hoe de zaak in elkaar steekt, helaas niet rechtstreeks tegen Kwalter. Die moest het met vileine opmerkingen doen.

impala schreef op 07-08-2023 om 22:16:

[..]

Ik vind het wel slap dat ze dat in de camera zei en niet tegen hem zelf. Passief aggresief typetje, die Ingrid. Ze gaf alleen af en toe een paar steken onder water, maar zei niet tegen hem wat ze echt van hem denkt.


Precies dit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.