Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


redbulletje schreef op 07-08-2023 om 13:35:

[..]

 Ik schat hem toch ook wel half in de 40, maar goed ik schat hem ook gay.

Ik ook. En misschien nog wel ouder dan half in de 40 ook.

Zowel Martijn als Marian wilden iemand jonger dan zichzelf. Ik denk dan echt van kijk eens een keertje echt in de spiegel. 2 mafketels bij elkaar. 

RavIvaR schreef op 07-08-2023 om 14:13:

In vergelijking met Marian is een vrouw vast al snel een leuk jong meisje.

Nou, in ben 64 dus niet veel jonger dan Marian.  "Jong meisje" noem ik iemand van hooguit 22, niet een vrouw van  35/40.

In het voorstelfilmpje kwam Marian ook veel actiever over dan nu dus toen snapte ik dat ze een jongere fitte man zocht. Anders zou je net als bij Ted vorig jaar geen match vinden. Maar Marian is bij lange na niet zo fit als Ted. 
Ze mag blij zijn met Ed die in het volgens mij wel met haar ziet zitten.

amarna schreef op 07-08-2023 om 17:38:

[..]

Nou, in ben 64 dus niet veel jonger dan Marian. "Jong meisje" noem ik iemand van hooguit 22, niet een vrouw van 35/40.

Ik ken de context niet. Werd aan Marian gevraagd of zij iets met die Eduardo had en antwoorde ze toen 'nee hij zoekt een jongere vrouw/meisje'? Of zei ze zomaar dat Eduardo een jong meisje zoekt? In het eerste voorbeeld zou ik het opvatten als 'jonger dan Marian'.

Meesje schreef op 07-08-2023 om 17:53:

[..]

Ik ken de context niet. Werd aan Marian gevraagd of zij iets met die Eduardo had en antwoorde ze toen 'nee hij zoekt een jongere vrouw/meisje'? Of zei ze zomaar dat Eduardo een jong meisje zoekt? In het eerste voorbeeld zou ik het opvatten als 'jonger dan Marian'.

De “meisjes” zijn daar niet van lucht . Noemde die Jan Marian niet ook steeds meisje? En volgens mij een ander ook? Heb het idee dat dat hun taalgebruik ook een beetje is. 

redbulletje schreef op 07-08-2023 om 17:40:

In het voorstelfilmpje kwam Marian ook veel actiever over dan nu dus toen snapte ik dat ze een jongere fitte man zocht. Anders zou je net als bij Ted vorig jaar geen match vinden. Maar Marian is bij lange na niet zo fit als Ted.
Ze mag blij zijn met Ed die in het volgens mij wel met haar ziet zitten.

Die Ted van vorig jaar was ook echt een oud vrouwtje. Net zoals Marian nu maar zij heeft toch meer sjans dan Ted . Ik zie echt niet wat die mannen in haar zien. 

Meesje schreef op 07-08-2023 om 17:53:

[..]

Ik ken de context niet. Werd aan Marian gevraagd of zij iets met die Eduardo had en antwoorde ze toen 'nee hij zoekt een jongere vrouw/meisje'? Of zei ze zomaar dat Eduardo een jong meisje zoekt? In het eerste voorbeeld zou ik het opvatten als 'jonger dan Marian'.

Precies! Ik vind het echt heel vreemd om iemand meteen pedo te noemen naar aanleiding van "hij zoekt een jonger meisje". 

watertoren schreef op 07-08-2023 om 19:15:

[..]

Die Ted van vorig jaar was ook echt een oud vrouwtje. Net zoals Marian nu maar zij heeft toch meer sjans dan Ted . Ik zie echt niet wat die mannen in haar zien.

Ted was juist heel fit en actief itt Marian. En zij kreeg allemaal uitgebluste bierbuiken te gast. 

Brabeau schreef op 07-08-2023 om 19:48:

[..]

Precies! Ik vind het echt heel vreemd om iemand meteen pedo te noemen naar aanleiding van "hij zoekt een jonger meisje".

Dat heb ik nooit gezegd! Ik vroeg alleen naar zijn leeftijd.

Maar niet zo handig van Marian om te zeggen dat hij een jong meisje zoekt. Als ze dat inderdaad zo zei. Ik kon de link van Love Bites niet openen.

Ingrid heeft zeker een punt dat Walter veel minder uitgesproken is namate de tijd haar vorderde samen met hem. 
Arme Corine hing er die dag ook maar wat bij. 

Zou dit de laatste vrouw bij Leendert zijn, ik vermoed dat Niesje op een buurvrouw van mij lijkt. Alles heel spik en span thuis.
Suus was best open dat het haar tegenviel dat er al zo snel een nieuwe vrouw kwam en daarbij ook wat onzeker werd. Zij is wel meer een “bedreiging” dan Jamie-Lee volgens mij.

redbulletje schreef op 07-08-2023 om 20:16:

[..]

Ted was juist heel fit en actief itt Marian. En zij kreeg allemaal uitgebluste bierbuiken te gast.

Het zijn maar momentopnames. Misschien is Marian buiten de opnames  actiever

Walter zag het niet echt aankomen dat Ingrid ging vetrekken, de sfeer was hiervoor er al niet echt meer. Voor een gevoelsmens heeft hij dit niet echt goed aangevoeld.

Ingrid was boos! Vraag me af of ze iets heeft uitgesproken daarvan naar Walter? Het leek nu of ze daar zelfs geen zin meer in had, maar ik denk dat ze zichzelf daar tekort mee doet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.