Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


redbulletje schreef op 07-08-2023 om 08:22:

ipv die linkjes met filmpjes kun je ook gewoon vertellen wat er aan de hand is.
Eduardo draagt de hondenband omdat zijn hond is overleden. En hij is vrijgezel en zoekt een jong meisje. Ik dacht dat hij eerder een jongen zou zoeken maar dat zag ik dus fout.

Haha, vandaar die halsband. Die vent spoort niet daar zit echte een flinke steek aan los. Ik zou er trouwens al mijn geld op verwed hebben dat hij homo is. 

Haantje79 schreef op 06-08-2023 om 19:22:

precies wat ik dacht met Petra en Hans France. Zij bleef tegen beter weten in hoop houden, dan beter helemaal geen contact. Jammer van haar verspilde tijd en gebroken hart.

Verspilde tijd vind ik onzin. Ze heeft er ook een mooie tijd gehad en is weer een ervaring rijker. 

Het was eigenlijk al vanaf het begin duidelijk dat de passionele vonken er niet vanaf vlogen. En dat is niet eens zo erg, als er wel heel duidelijk een vriendschappelijke klik is, ze echt veel lol hebben samen en geen moeite hoeven te doen om het leuk te hebben en te houden, zoals bij Paul en Debbie. Maar dat zag ik bij hen eigenlijk ook niet. Dus maar goed dat ze ophouden het te proberen.

ik verbaas mij ook over dat hij een “jong meisje” zoekt… ik denk eerder een “ jonge knul”

redbulletje schreef op 07-08-2023 om 08:22:

ipv die linkjes met filmpjes kun je ook gewoon vertellen wat er aan de hand is.
Eduardo draagt de hondenband omdat zijn hond is overleden. En hij is vrijgezel en zoekt een jong meisje. Ik dacht dat hij eerder een jongen zou zoeken maar dat zag ik dus fout.

Een jong meisje?  Hoe oud is hij zelf?

amarna schreef op 07-08-2023 om 10:22:

[..]

Een jong meisje? Hoe oud is hij zelf?

Ik schat hem een jaar of 35.

watertoren schreef op 07-08-2023 om 10:23:

[..]

Ik schat hem een jaar of 35.

Nee joh, die is minstens midden 40/ eind 40

MRI

MRI

07-08-2023 om 10:29

amarna schreef op 07-08-2023 om 10:22:

[..]

Een jong meisje? Hoe oud is hij zelf?

ja psies, brr

MRI schreef op 07-08-2023 om 10:29:

[..]

ja psies, brr

Klinkt heel pedo idd 

GroenTuintje schreef op 07-08-2023 om 10:50:

[..]

Klinkt heel pedo idd

Marian zegt in het filmpje op RTL boulevard dat Eduardo een leuk jong meisje zoekt. Eduardo komt er niet in voor.... jammer dat Marian deze uitspraak doet en hij hier voor wordt veroordeelt!

Yumi schreef op 07-08-2023 om 11:45:

[..]

Marian zegt in het filmpje op RTL boulevard dat Eduardo een leuk jong meisje zoekt. Eduardo komt er niet in voor.... jammer dat Marian deze uitspraak doet en hij hier voor wordt veroordeelt!

Niet handig van haar idd..

amarna schreef op 07-08-2023 om 10:22:

[..]

Een jong meisje? Hoe oud is hij zelf?

Dat zal wel niet letterlijk zo bedoeld zijn. Als je als 70+ de vraag krijgt of je iets met je jongere huisvriend hebt zul je ook antwoorden dat ie een jonger meisje wil dan haar. Ik schat hem toch ook wel half in de 40, maar goed ik schat hem ook gay. 

In vergelijking met Marian is een vrouw vast al snel een leuk jong meisje.

redbulletje schreef op 07-08-2023 om 13:35:

[..]

Dat zal wel niet letterlijk zo bedoeld zijn. Als je als 70+ de vraag krijgt of je iets met je jongere huisvriend hebt zul je ook antwoorden dat ie een jonger meisje wil dan haar. Ik schat hem toch ook wel half in de 40, maar goed ik schat hem ook gay.

Precies. Net zoals mijn moeder het ook nog steeds over 'de jeugd' heeft als ze het over mij en mijn vrienden heeft. En wij zijn eind 30, begin 40. 

redbulletje schreef op 07-08-2023 om 13:35:

[..]

Dat zal wel niet letterlijk zo bedoeld zijn. Als je als 70+ de vraag krijgt of je iets met je jongere huisvriend hebt zul je ook antwoorden dat ie een jonger meisje wil dan haar. Ik schat hem toch ook wel half in de 40, maar goed ik schat hem ook gay.

Marian is 68 geen 70+ en ze wil zelf overigens ook iemand die jonger is

Yumi schreef op 07-08-2023 om 15:34:

[..]

Marian is 68 geen 70+ en ze wil zelf overigens ook iemand die jonger is

Ze lijkt een stuk ouder en ze is ook niet meer erg fit, dus jonger lijkt me wishful thinking. Als ze iemand zoekt die het niet om haar levensstandaard gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.