Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 12-08-2023 om 11:37:

[..]

Dat heb ik ook gelezen. De deelnemers hebben niet zo heel veel te vertellen wat dat betreft vandaar de vele mismatches. Marian vroeg in het filmpje waarin zij zichzelf voor stelde om een wat jongere actieve man en zij krijgt allemaal ouwe kraaien op bezoek. Hans uit Italie uit het vorige seizoen heeft dit ook bevestigd.

Kan niet anders of die ouwe verlopen  straathippie/'ben ik te min' Armand is zo bij Marian terechtgekomen.

Beterlaat2021! schreef op 12-08-2023 om 16:17:

RB jij kijkt vooruit; gelieve niet te spoileren......

Ik spoiler niet. De man kwam al ter sprake bij degene die er mee gedate heeft een paar reacties voor mij. 

Lays is een sponsor denk van het programma. Die chips komen wel heel vaak in beeld. Bij Leendert ook alweer 2 zakken.

MRI

MRI

12-08-2023 om 17:31

watertoren schreef op 12-08-2023 om 17:06:

Lays is een sponsor denk van het programma. Die chips komen wel heel vaak in beeld. Bij Leendert ook alweer 2 zakken.

oh ja dat zag ik ook

MRI schreef op 12-08-2023 om 17:31:

[..]

oh ja dat zag ik ook

Ik kan er nog wel 2 opnoemen, maar ik draag liever niet bij aan de sluikreclame.

MRI schreef op 12-08-2023 om 17:31:

[..]

oh ja dat zag ik ook

Prima , ik hou toch niet van chips

Courage schreef op 12-08-2023 om 17:39:

[..]

Ik kan er nog wel 2 opnoemen, maar ik draag liever niet bij aan de sluikreclame.

Kun je de producten omschrijven zonder merk te noemen? Er is mij niets opgevallen.

Ik kocht vandaag een plantje: a touch of Joy, van BB plant.  
Die kon ik niet laten staan, zo grappig toevallig  

Beterlaat2021! schreef op 12-08-2023 om 17:55:

[..]

Kun je de producten omschrijven zonder merk te noemen? Er is mij niets opgevallen.

Een goudgele lichtalcoholische drank?

Treurniet schreef op 12-08-2023 om 17:53:

[..]

Prima , ik hou toch niet van chips

Ik ook niet  zoetekauw hier

Ik ben vooral benieuwd naar de after party die er nog komt op tv. Toen Walter afscheid nam van Ingrid zei hij dat hij haar wel weer zou zien op de afterparty en Ingrid zei dat ze daar niet naar toe zou komen. Nu laat ze weten via Boulevard daar toch wel aanwezig te willen zijn. Ik blijf wel het idee houden dat we een beetje voor de gek worden gehouden met dit soort programma's en dat het ook een beetje reclame is voor de eigenaren van de B&B. Het zou me niks verbazen als op het einde van het programma Marian kiest voor Paul. Half Nederland in kat en zwijm wat ze hoopten en dat op de allerlaatste aflevering blijkt dat ze goede vrienden blijven. 

Ik heb een paar B&B eigenaren horen zeggen dat ze willen wachten met het maken van een keuze, tot alle kandidaten geweest zijn. 
Dat verbaast mij, als ik iemand echt leuk vind dan heb ik geen "oog" voor andere mannen.
Betekent dit dat er nog geen sprake is van verliefdheid of iemand echt leuk vinden? Of is het ook mogelijk om je gevoel in de koelkast te zetten, tot je weet of er misschien toch nog een "beter exemplaar" langskomt? 
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan ben ik weg.... het zou voor mij duidelijk zijn dat het gevoel niet bijzonder genoeg is. 

Treurniet schreef op 12-08-2023 om 17:53:

[..]

Prima , ik hou toch niet van chips

Ik wel maar niet uit de oven. Het moet wel smaak hebben.


.

Yumi schreef op 12-08-2023 om 19:56:

Ik heb een paar B&B eigenaren horen zeggen dat ze willen wachten met het maken van een keuze, tot alle kandidaten geweest zijn.
Dat verbaast mij, als ik iemand echt leuk vind dan heb ik geen "oog" voor andere mannen.
Betekent dit dat er nog geen sprake is van verliefdheid of iemand echt leuk vinden? Of is het ook mogelijk om je gevoel in de koelkast te zetten, tot je weet of er misschien toch nog een "beter exemplaar" langskomt?
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan ben ik weg.... het zou voor mij duidelijk zijn dat het gevoel niet bijzonder genoeg is.

Hm, als ik met iemand aan het daten ben en ik vind m leuk heb ik ook geen oog voor andere mannen. Maar ik vind de situatie in het programma wel anders. Je weet dat er 4/5/6 mannen komen en dat je die mag leren kennen. Ik word al niet snel verliefd en binnen die setting zou de mogelijkheid tot verliefdheid denk ik helemaal blokkeren bij mij. Ik zou ze allemaal willen zien en spreken voordat ik me op iemand zou kunnen richten. Maar dat is wel heel onhandig als de 'beste kandidaat' op dag 1 komt en de laatste pas 2-3 weken later. Gelukkig heb je in het normale date-leven niet het 'probleem' dat er steeds nieuwe dates voor je deur staan.

Beterlaat2021! schreef op 12-08-2023 om 17:55:

[..]

Kun je de producten omschrijven zonder merk te noemen? Er is mij niets opgevallen.

Iets om op te zitten, liggen of hangen. Zowel bij Walter als bij Marian.
En een winkel waar je alcoholische producten kan kopen (een specifiek geel licht alcoholisch drankje weet ik dan weer even niet, maar ik ben dan ook niet de doelgroep haha).
Oja, en de kettinkjes van vorig jaar zijn ook weer gesignaleerd (half hartje enzo).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.