Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 04-08-2023 om 13:29:

Wat een komische scene met Marian aan boord van dat zeiljacht. Alsof ze totaal laveloos was. Ik heb echt gelachen en dat komt in deze serie niet vaak voor, kan ik je vertellen.

Debbie 

Helemaal gelijk!

De vrouw die nu bij Leendert aankomt lijkt het niet echt te gaan worden. Zij lijkt vooral de liefde te missen, voor de rest had zij het in Nederland goed voor elkaar. Wat zij ook zegt over de autorit, dat wordt op oudere leeftijd vaak niet beter/fijner en dan zit je daar in de Ardennen alleen met Leendert. 

Een volwaardig netwerk opbouwen is al lastig als je volwassen bent laat staan wanneer je 70 jaar bent. Zij kan volgens mij beter een man zoeken bij haar uit de buurt zodat zij gewoon haar leven verder kan leven zoals ze daarvoor ook deed. 

Bram kan ook initiatief nemen, hij zei eerder niet veel terug te krijgen als je niet veel geeft/laat zien komt er vaak ook niet veel terug.

Leendert vind ik een dood saaie man. Zowel om te zien als in de omgang. 

Marian met haar groepsdates neem de mannen eens apart mee voor een date. Zeker Olof en Ed verdienen dat omdat ze daar nog wel een mogelijke partner in ziet.

Prijs voor de botte boer wie gaat er mee vandoor zowel Bram als Martijn liggen nek aan nek 

Heeft die huisvriend van Marian nou een halsband om?🤣

ja dat heeft hij haha

Musje1989 schreef op 04-08-2023 om 21:27:

Heeft die huisvriend van Marian nou een halsband om?🤣

Dat is van zijn overleden hondje

MRI

MRI

04-08-2023 om 21:56

Voor wie Podimo (podcasts) heeft: deze week een erg leuke aflevering van "Marc Marie en Jan zijn voor niemand bang" over b&b vol liefde. Ze gaan er de komende week mee door want ze zijn er ook dol op. 

Yamie Lee begint nu ook al het woord nice te gebruiken, net als Suus

Haantje79

Haantje79

04-08-2023 om 22:05 Topicstarter

och mensen wat een drama allemaal weer, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Sylvana na 1 dag alweer naar huis, nieuwe vrouw bij Alleendert die nog treurt om Thalia, yaimie-Lee die bot vangt bij Botte Bram. Suus wil nog niet naar huus want vindt alles veel te naais. Marian die arme Gerrie een 2 geeft…en dan nog de vooruitblik van maandag met een fuck you van Ingrid! Ik moet even bijkomen…

Haantje79

Haantje79

04-08-2023 om 22:08 Topicstarter

Ojaaa en Marian geeft good old Olof een 6! Wat doet die arme man daar dan nog? Hij is gewoon gezellige opvulling zodat zij niet alleen hoeft te zijn met een man.

Haantje79 schreef op 04-08-2023 om 22:08:

Ojaaa en Marian geeft good old Olof een 6! Wat doet die arme man daar dan nog? Hij is gewoon gezellige opvulling zodat zij niet alleen hoeft te zijn met een man.

Nou precies! Als je een 6 en een 8 hebt, dan laat je die 6 daar niet nog zitten. Al zou ik het wel jammer vinden als ze olof naar huis stuurt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.