Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Bram, Ik dacht even wat zegt hij nou? Even terug....en ik hoor het hem weer zeggen.

Suus heeft een spontane, jonge, ik vind alles leuk.... positieve, kom we gaan er tegenaan vibe. Dat kan ik waarderen want dat heb ik zelf ook wel 

Misschien heeft hij dat verborgen gehouden, maar zo laat hij zich niet zien. Denk dat hij eerst zichzelf moet leren kennen, want de Bram die dezelfde vibe heeft als Suus, zie ik niet.... integendeel, voor een 30 jarige is het een behoorlijk oude man.

Blij dat Yamie zelf ziet dat dit niet de juiste man voor haar is!

Yumi schreef op 04-08-2023 om 22:34:

Bram, Ik dacht even wat zegt hij nou? Even terug....en ik hoor het hem weer zeggen.

Suus heeft een spontane, jonge, ik vind alles leuk.... positieve, kom we gaan er tegenaan vibe. Dat kan ik waarderen want dat heb ik zelf ook wel

Misschien heeft hij dat verborgen gehouden, maar zo laat hij zich niet zien. Denk dat hij eerst zichzelf moet leren kennen, want de Bram die dezelfde vibe heeft als Suus, zie ik niet.... integendeel, voor een 30 jarige is het een behoorlijk oude man.

Blij dat Yamie zelf ziet dat dit niet de juiste man voor haar is!

Nou, inderdaad. Ik was ook verbaasd.

Wat ik zo af en toe niet begrijp is dat de hoofdpersonen soms voluit zeggen:  hij of zij is helemaal mijn type niet. 
WAAROM hebben die persoon dan uitgekozen?   
Hadden ze zo weinig keus?
Waren die reacties allemaal zo kort en weinig informatief?

Beterlaat2021! schreef op 05-08-2023 om 09:59:

Wat ik zo af en toe niet begrijp is dat de hoofdpersonen soms voluit zeggen: hij of zij is helemaal mijn type niet.
WAAROM hebben die persoon dan uitgekozen?
Hadden ze zo weinig keus?
Waren die reacties allemaal zo kort en weinig informatief?

Ik heb eens begrepen dat de programmamakers van de inzendingen een selectie maken waaruit de kandidaten kunnen kiezen. Vooraf krijgen ze dus niet alle opgeven te zien. Dit kan dacht ik alsnog na de opnames mochten ze dan nog vrijgezel zijn.

En ze slaan met die selectie vast en zeker weleens bewust de plank volledig mis voor de kijkcijfers. Maar ik moet zeggen dat ikzelf ook een waardeloze match maker ben hoor. Bram die sick chill Suus verkiest boven Yamie Lee bijvoorbeeld, ik snap het niet.

Beterlaat2021! schreef op 05-08-2023 om 09:59:

Wat ik zo af en toe niet begrijp is dat de hoofdpersonen soms voluit zeggen: hij of zij is helemaal mijn type niet.
WAAROM hebben die persoon dan uitgekozen?
Hadden ze zo weinig keus?
Waren die reacties allemaal zo kort en weinig informatief?

Ik heb ergens gelezen dat de deelnemers niet zo veel inspraak hebben over wie er komt. In het oproepfilmpje van Martijn geeft hij duidelijk aan een wat jongere vrouw te willen. Daar is dus geen rekening mee gehouden tot nu toe. Daarom vond ik hem toen wat onsympathiek en niet realistisch over komen. Een veel te dikke zwetende ouwe man die nog wel een groen blaadje lust. 

Marian had ook aangegeven op zoek te zijn naar een actieve wat jongere man en zij krijgt ook allemaal echte bejaarden op bezoek. Tja alles voor de kijkcijfers. 

MRI

MRI

05-08-2023 om 10:59

Moxxie schreef op 05-08-2023 om 10:38:

En ze slaan met die selectie vast en zeker weleens bewust de plank volledig mis voor de kijkcijfers. Maar ik moet zeggen dat ikzelf ook een waardeloze match maker ben hoor. Bram die sick chill Suus verkiest boven YamBie Lee bijvoorbeeld, ik snap het niet.

Nou ja als je meer van adorerend dan van autonoom houdt, kan dat natuurlijk  

En voor Walter en Joy geldt natuurlijk ook dat het niet moeilijk is: ze willen een "vrouwelijke vrouw" Lees lekker wijf dat niet te veel terugzegt? En Martijn wil een jongere vrouw. Hij vindt Diana te zwaar hoor ik hem ergens zeggen. Terwijl ze volgens mij qua postuur best overeen komen. 

Leendert verbaasde me echter positief dat hij Jorien zo  leuk vond. 

MRI schreef op 05-08-2023 om 10:59:

[..]


Leendert verbaasde me echter positief dat hij Jorien zo leuk vond.

Op die eerste vrouw na, die direct vol in de “grenzen” ging (loes?) vindt Leendert volgens mij iedereen leuk die geïnteresseerd doet. Leendert moet gewoon nodig van bil volgens mij.

Doet me een beetje denken aan die jongen van de middelbare school die altijd verliefd werd op meisjes die gewoon aardig deden/naast hem zaten, ondanks dat ze duidelijk geen verdere interesse hadden.

MRI

MRI

05-08-2023 om 11:58

Doemijdieglazenbol schreef op 05-08-2023 om 11:49:

[..]

Op die eerste vrouw na, die direct vol in de “grenzen” ging (loes?) vindt Leendert volgens mij iedereen leuk die geïnteresseerd doet. Leendert moet gewoon nodig van bil volgens mij.

Doet me een beetje denken aan die jongen van de middelbare school die altijd verliefd werd op meisjes die gewoon aardig deden/naast hem zaten, ondanks dat ze duidelijk geen verdere interesse hadden.

Ja hij geeft er ook blijk van eenzaam te zijn. En dat kan ik me voorstellen, in die vaak sombere Ardennen. Ik vind hem wat houterig, niet onsympatiek maar hij lijkt wel wat lossere invloed te kunnen gebruiken. 

MidasWolf schreef op 05-08-2023 om 10:34:

[..] Ik heb eens begrepen dat de programmamakers van de inzendingen een selectie maken waaruit de kandidaten kunnen kiezen. Vooraf krijgen ze dus niet alle opgeven te zien. Dit kan dacht ik alsnog na de opnames mochten ze dan nog vrijgezel zijn.

Nee, maar ze weten van tevoren wel  hoeveel en wie er komen.  Dus die hebben ze dan toch wel zelf uitgezocht?

Haantje79

Haantje79

05-08-2023 om 16:07 Topicstarter

ze kiezen niet iedereen zelf, er wordt ook door de productie en door vrienden/familie gekozen.

kijken jullie trouwens die Love Bites?

MidasWolf schreef op 04-08-2023 om 21:00:

Bram kan ook initiatief nemen, hij zei eerder niet veel terug te krijgen als je niet veel geeft/laat zien komt er vaak ook niet veel terug.

Mijn man bij het kijken naar Bram en Suus die in de stad een pizza gingen halen: "wat een hork, ga naar een leuk restaurant met dat meisje!"   En hij heeft gelijk. Met lauwe pizza bij een meertje win je geen harten.

Die Niesje vind ik een leuke vrouw!  Energiek voor een 70jarige.   Met haar complete grote garderobe mee, op alles voorbereid,  lijkt ze op mij, moet ik bekennen...

Gerry bij Marian een 2!  Dat zag ik niet aankomen. Zo erg vind ik hem niet.

Ach, Sylvana al meteen afgekeurd.  Wat een onbehouwen kerel, die Martijn.  Doet geen enkele moeite voor zijn dames maar heeft zelf veel noten op zijn zang. 


amarna schreef op 05-08-2023 om 20:36:

[..]

Mijn man bij het kijken naar Bram en Suus die in de stad een pizza gingen halen: "wat een hork, ga naar een leuk restaurant met dat meisje!" En hij heeft gelijk. Met lauwe pizza bij een meertje win je geen harten.


Dat restaurant moet er dan wel zijn. Voor zover mijn gedateerde kennis van Zweden strekt, zijn de Zweden daar niet zo goed in.

25 jaar geleden vonden mijn Zweedse vrienden het geweldig om bij een soort afhaal pizzeria onder TL- verlichting 'uit eten' te gaan. Was een wonderlijke ervaring.

Was ook de enige eetgelegenheid in de wijde omtrek by the way.

Ik moet altijd aan horrofilms denken als  ik Leendert  piano zie spelen in dat hoekje,  met zo'n verbeten trek op zijn gezicht en zijn hoofd gespannen naar voren, en dan zo'n dramatisch stuk muziek.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.