Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Yumi schreef op 03-08-2023 om 22:34:

[..]

De reden dat Thalia niet erg aardig is als er nieuwe vrouwen komen, die begrijp ik wel. Kan me herinneren dat ze niet al te vriendelijk was aan dat ontbijt toen Jorien er net was. Ze geeft anderen geen kans en was erg aanwezig.

ik vind eigenlijk dat Thalia een vies spelletje speelt met Leendert. Ze is al eerder met hem in het bed beland, maar is toen ook teruggegaan naar eigen bed, Dan denk ik, doe niet zo raar, geef die man geen valse hoop

Paul:"Tegen de schemering komen de dolfijnen aan de oppervlakte". Ok en tot die tijd houden ze hun adem in?

lavande! schreef op 04-08-2023 om 02:36:

[..]

ik vind eigenlijk dat Thalia een vies spelletje speelt met Leendert. Ze is al eerder met hem in het bed beland, maar is toen ook teruggegaan naar eigen bed, Dan denk ik, doe niet zo raar, geef die man geen valse hoop

Dat is ook weer waar. Toen dacht ik nog dat ze misschien een beetje beledigd terug naar haar kamer was gegaan omdat Leendert gewoon was gaan slapen.

Haantje79

Haantje79

04-08-2023 om 07:22 Topicstarter

lavande! schreef op 04-08-2023 om 02:36:

[..]

ik vind eigenlijk dat Thalia een vies spelletje speelt met Leendert. Ze is al eerder met hem in het bed beland, maar is toen ook teruggegaan naar eigen bed, Dan denk ik, doe niet zo raar, geef die man geen valse hoop

Ja, toen vond ze het geen probleem….

Yumi schreef op 03-08-2023 om 22:34:

[..]

De reden dat Thalia niet erg aardig is als er nieuwe vrouwen komen, die begrijp ik wel. Kan me herinneren dat ze niet al te vriendelijk was aan dat ontbijt toen Jorien er net was. Ze geeft anderen geen kans en was erg aanwezig.

Ja dat snap ik ook goed. Ze is niet vriendelijk en claimt hem dan. Maar wat ik dan vreemd vind is dat hij haar wel terug wil zien als de anderen zijn geweest. Voelt een beetje als achter de hand houden. 
Ps Ik vind haar ook niet eerlijk naar hem dus wie weet is dat het wat hij ook voelt?
 

Wat reageerde Bram zo niet relaxed, toen Yamie in de bedding op een plantje zat. 

Ik snap Leendert heel goed. Ik heb telkens het gevoel dat ze een toneelstukje speelt en dan bedoel ik niet haar matige Nederlands.

ik denk ook niet dat Thalia eerlijk is. Ze wil eerder winnen dan dat ze echt iets voelt voor Leendert heb ik het idee. Misschien maar beter dat ze vertrokken is. 

lavande! schreef op 04-08-2023 om 02:36:

[..]

ik vind eigenlijk dat Thalia een vies spelletje speelt met Leendert. Ze is al eerder met hem in het bed beland, maar is toen ook teruggegaan naar eigen bed, Dan denk ik, doe niet zo raar, geef die man geen valse hoop

Ik vind dit altijd een beetje gevaarlijke uitspraken. Ze is hem niks verschuldigd en wat ze ook van tevoren doet, ze hoeft nooit iets seksigs met die man te doen omdat ze flirt. 

Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze dat nog niet wil, aan Leendert wat hij daarmee doet. Nou Leendert wil duidelijk neuken, insinueert zelfs een beetje dat hij daar gewoon recht op heeft, met zijn verlangens en behoeftes “als man”. 

Hij wil mij ook wat te graag en te snel. Vond zijn vrienden cringewaardig seksistisch (met een toefje racisme). Ze gedroegen zich een beetje als domme, oude corpsballen, met hun reacties. 

Ik had niks met Leendert (ook niet zoveel tegen) maar knapte hierdoor wel af. 

Doemijdieglazenbol schreef op 04-08-2023 om 10:35:

[..]

Ik vind dit altijd een beetje gevaarlijke uitspraken. Ze is hem niks verschuldigd en wat ze ook van tevoren doet, ze hoeft nooit iets seksigs met die man te doen omdat ze flirt.

Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze dat nog niet wil, aan Leendert wat hij daarmee doet. Nou Leendert wil duidelijk neuken, insinueert zelfs een beetje dat hij daar gewoon recht op heeft, met zijn verlangens en behoeftes “als man”.

Hij wil mij ook wat te graag en te snel. Vond zijn vrienden cringewaardig seksistisch (met een toefje racisme). Ze gedroegen zich een beetje als domme, oude corpsballen, met hun reacties.

Ik had niks met Leendert (ook niet zoveel tegen) maar knapte hierdoor wel af.

Mee eens. Ik kreeg de kriebels van hoe Leendert reageerde. 

MRI

MRI

04-08-2023 om 11:17

_Arianna_ schreef op 04-08-2023 om 10:13:

Wat reageerde Bram zo niet relaxed, toen Yamie in de bedding op een plantje zat.

Ja ik vind hem sws wat autoritair. Meer aan het kijken alsof hij personeel aan het aannemen is

Wat een komische scene met Marian aan boord van dat zeiljacht.  Alsof ze totaal laveloos was. Ik heb echt gelachen en dat komt in deze serie niet vaak voor, kan ik je vertellen.

MRI schreef op 04-08-2023 om 11:17:

[..]

Ja ik vind hem sws wat autoritair. Meer aan het kijken alsof hij personeel aan het aannemen is

Jamie kan beter lekker naar huis gaan, ze is veel te zacht om met zo'n type in in de middle of nowhere te zitten. Vind hem aardiger voor die geiten dan voor zijn dates.

MRI

MRI

04-08-2023 om 13:56

Yumi schreef op 04-08-2023 om 13:48:

[..]

Jamie kan beter lekker naar huis gaan, ze is veel te zacht om met zo'n type in in de middle of nowhere te zitten. Vind hem aardiger voor die geiten dan voor zijn dates.

Nou inderdaad, ik vind Jamie leuk hoor. Heel eigen en bescheiden

Geiten? Ik dacht dat het schapen waren.
Ik heb trouwens het woord 'douche' nog niet gehoord tijdens de stukjes Zweden.

Beterlaat2021! schreef op 04-08-2023 om 14:51:

Geiten? Ik dacht dat het schapen waren.
Ik heb trouwens het woord 'douche' nog niet gehoord tijdens de stukjes Zweden.

Je hebt gelijk, zag laatst ergens een foto van Bram en een geit ernaast, met de tekst; Bram gaat steeds meer op zijn geiten lijken, dat is bij mij blijven hangen  

Het woord douche kwam voorbij tijdens de rondleiding van Yamie, een hokje buiten dat toen te koud was om te gebruiken. Ik dacht dat hij zei, dat er binnen ook 'n douche was maar heb hem nog niet fris gewassen gezien  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.