Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Heeft ie meer pit dan ik dacht😂

Moxxie schreef op 03-08-2023 om 20:56:

O hemel, schiet op met die reclame! Gooit die saaie slome Leendert Thalia nu buiten net nadat ze de uitnodiging heeft afgeslagen om bij hem in bed te kruipen?

Ja, het is wel een cliffhanger zo. Maar dat zou ik wel een domme reden vinden...

Moxxie schreef op 03-08-2023 om 20:56:

O hemel, schiet op met die reclame! Gooit die saaie slome Leendert Thalia nu buiten net nadat ze de uitnodiging heeft afgeslagen om bij hem in bed te kruipen?

 Valt hij daar lelijk door de mand zeg, als dat de reden is 

Moxxie schreef op 03-08-2023 om 20:56:

O hemel, schiet op met die reclame! Gooit die saaie slome Leendert Thalia nu buiten net nadat ze de uitnodiging heeft afgeslagen om bij hem in bed te kruipen?

Dat zou wel heel slecht zijn vind ik, zou mij niet verbazen.

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 21:00:

[..]

Valt hij daar lelijk door de mand zeg, als dat de reden is

Zeg dat. 

Oooow Martijn  , ze is wie ze is maar mij stoot het af. Kan het nog wat botter allemaal?

Moxxie schreef op 03-08-2023 om 21:10:

Oooow Martijn , ze is wie ze is maar mij stoot het af. Kan het nog wat botter allemaal?

Diana verdiend wat mij betreft een leukere man, bij Martijn heeft veel prioriteit behalve de vrouwen. Ik weet ook niet of deze levensstijl met Martijn in Thailand bij haar past.

Nu is dat nog leuk, als de dagelijkse routine erin komt is het toch anders in Thailand dan pak en beet ergens in Europa.

Okee, Leendert stuurt Thalia niet weg zoals hij zelf zegt ….maar vraagt dr wel om  een poosje weg te blijven? 

Ben ik nou de enige die die Bram niet echt boeiend vind.

MRI

MRI

03-08-2023 om 22:10

Treurniet schreef op 03-08-2023 om 21:55:

Ben ik nou de enige die die Bram niet echt boeiend vind.


nee hoor. 

amarna schreef op 03-08-2023 om 18:34:

[..]

Dat snap ik! Ik wil er ook niet naar toe. Uberhaupt niet naar een B&B. ik houd niet van verplichte conversaties met gastheer/gastvrouw en andere gasten aan een grote tafel. Ben in Canada in B&B's geweest en voelde me er niet thuis. Voor mij liever een hotel(letje).

Dat herken ik, is ook niks voor mij een B&B  

Knutselkei schreef op 03-08-2023 om 21:22:

Okee, Leendert stuurt Thalia niet weg zoals hij zelf zegt ….maar vraagt dr wel om een poosje weg te blijven?

De reden dat Thalia niet erg aardig is als er nieuwe vrouwen komen, die begrijp ik wel. Kan me herinneren dat ze niet al te vriendelijk was aan dat ontbijt toen Jorien er net was. Ze geeft anderen geen kans en was erg aanwezig.

Haantje79

Haantje79

03-08-2023 om 23:05 Topicstarter

MidasWolf schreef op 03-08-2023 om 20:55:

Het seizoen vind ik opzich leuk, het enige wat ik minder vind is dat er relatief veel dates vroeg opstappen/weg gestuurd worden.

Ja er zijn weinig ontwikkelingen op liefdesgebied.

Haantje79

Haantje79

03-08-2023 om 23:09 Topicstarter

Yumi schreef op 03-08-2023 om 22:34:

[..]

De reden dat Thalia niet erg aardig is als er nieuwe vrouwen komen, die begrijp ik wel. Kan me herinneren dat ze niet al te vriendelijk was aan dat ontbijt toen Jorien er net was. Ze geeft anderen geen kans en was erg aanwezig.

Dit inderdaad, en ze doet flirterig tegen Leendert, maar als hij zijn gevoelens uitspreekt of toenadering zoekt geeft ze herhaaldelijk geen sjoege. Met haar komt hij niet verder op deze manier. Dus ik vind het een verstandige keuze van hem, ondanks dat hij haar wel erg leuk vind. 

Haantje79 schreef op 03-08-2023 om 23:09:

[..]

Dit inderdaad, en ze doet flirterig tegen Leendert, maar als hij zijn gevoelens uitspreekt of toenadering zoekt geeft ze herhaaldelijk geen sjoege. Met haar komt hij niet verder op deze manier. Dus ik vind het een verstandige keuze van hem, ondanks dat hij haar wel erg leuk vind.

Ik vond dat ze echt wel liet blijken dat ze hem leuk en aantrekkelijk vond hoor. Alleen samen slapen wilde ze niet en dat vind ik ook niet zo gek. Zou van mij ook niet hoeven met een cameraploeg erbij vlak voor en vlak na het moment suprême.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.