Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Haantje79

Haantje79

03-08-2023 om 14:11 Topicstarter

Meesje schreef op 03-08-2023 om 13:33:

Zouden er eigenlijk echt mensen naar die b&b van Bram gaan? Het lijkt me zo ontzettend afgelegen liggen.

Ja hoor, ik ken wel een paar mensen die dat zouden doen, die gaan ook ijswandelen op de noordpool, die zie ik zo zitten bij Bram. Niet mijn idee van vakantie maar goed..

Meesje schreef op 03-08-2023 om 13:33:

Zouden er eigenlijk echt mensen naar die b&b van Bram gaan? Het lijkt me zo ontzettend afgelegen liggen.

Wanneer de prijs niet al te hoog is en ik weet dat het goed zomerweer wordt daar/ laat boeken. Dan zou ik daar best een aantal dagen tot week kunnen zitten op bijvoorbeeld een doorreis. 

Heb net de afleveringen van dinsdag en woensdag bekeken.
Weet niet meer wie het zei: "even in mezelf reflecteren".  Pfff, even nadenken dus. Irritant wollig taalgebruik.
Toine weggestuurd. Typerend dat Petri verzucht "waarom kan geen man van me houden".  Nou Petri, kun je zelf van iemand houden, is mijn tegenvraag.
Gelukkig geeft ze zelf later toe dat ze niet makkelijk is.  
Voor het taalgebruik van Suus met haar 1000x "chill" en "sick" ben ik te oud. Praten alle jongeren tegenwoordig zo?
Die tamme eend Guus vind ik zo lief !
En de honden van Joy ook.  Die kleinere is helemaal weg van Babette. 
Mooi moment, die bevalling.
Zo sympathiek dat Edwin Paul advies geeft.  En niet voor niets, zo bleek!  Dat kan best nog een romance worden met Debby!

 

Meesje schreef op 03-08-2023 om 13:33:

Zouden er eigenlijk echt mensen naar die b&b van Bram gaan? Het lijkt me zo ontzettend afgelegen liggen.

Ik zou wel gaan hoor.....heerlijk die rust en back to basic.

Kataravrouw schreef op 03-08-2023 om 17:22:

[..]

Ik zou wel gaan hoor.....heerlijk die rust en back to basic.

Rust heerlijk, die natuur prachtig, maar ik ga niet in die armoedige hut liggen 

Yumi schreef op 03-08-2023 om 17:36:

[..]

Rust heerlijk, die natuur prachtig, maar ik ga niet in die armoedige hut liggen

Die rust en natuur vind je ook met iets meer comfort.  Ik hoef geen luxe 5sterren hotel maar warm stromend water vind ik een minimumeis.

Yumi schreef op 03-08-2023 om 17:36:

[..]

Rust heerlijk, die natuur prachtig, maar ik ga niet in die armoedige hut liggen

Ik vind de natuur daar niet erg bijzonder, op z'n zachtst gezegd. Saaie, troosteloze boel.

impala schreef op 03-08-2023 om 18:02:

[..]

Ik vind de natuur daar niet erg bijzonder, op z'n zachtst gezegd. Saaie, troosteloze boel.

Nou dat bedoel ik. De natuur ziet er niet heel speciaal uit (de locale heide hier is spannender). Verder lijk je niet in de buurt te zitten van voorzieningen, een leuke stad oid. En dan heb je op de b&b zelf ook nogal barre omstandigheden. Dan moet je dus een heel end rijden om ergens te komen waar niks is. Dat is voor mij geen vakantie. Maar ik zie hier al dat ik daarin redelijk uniek ben. 

amarna schreef op 03-08-2023 om 18:00:

[..]

Die rust en natuur vind je ook met iets meer comfort. Ik hoef geen luxe 5sterren hotel maar warm stromend water vind ik een minimumeis.

De vraag was of er iemand naar de B&B van Bram zou gaan, en daar gaf ik antwoord op

Yumi schreef op 03-08-2023 om 18:28:

[..]

De vraag was of er iemand naar de B&B van Bram zou gaan, en daar gaf ik antwoord op

Dat snap ik!   Ik wil er ook niet naar toe.  Uberhaupt niet naar een B&B.  ik houd niet van verplichte conversaties met gastheer/gastvrouw en andere gasten aan een grote tafel.  Ben in Canada in B&B's geweest en voelde me er niet thuis.  Voor mij liever een hotel(letje). 

Meesje schreef op 03-08-2023 om 18:25:

[..]

Nou dat bedoel ik. De natuur ziet er niet heel speciaal uit (de locale heide hier is spannender). Verder lijk je niet in de buurt te zitten van voorzieningen, een leuke stad oid. En dan heb je op de b&b zelf ook nogal barre omstandigheden. Dan moet je dus een heel end rijden om ergens te komen waar niks is. Dat is voor mij geen vakantie. Maar ik zie hier al dat ik daarin redelijk uniek ben.

Om een eland of rendier  te zien wil ik best een stuk rijden. Maar niet 2 volle weken in de omgeving van Bram.  Juist de afwisseling van natuur met een winkelstraat en een restaurantje is voor mij vakantie. 

Ik zou gewoon niet het gevoel hebben dat ik in een lekker schoon en fris bedje lig bij Bram.

Moxxie schreef op 03-08-2023 om 19:03:

Ik zou gewoon niet het gevoel hebben dat ik in een lekker schoon en fris bedje lig bij Bram.

Nou, precies.

Het seizoen vind ik opzich leuk, het enige wat ik minder vind is dat er relatief veel dates vroeg opstappen/weg gestuurd worden.

O hemel, schiet op met die reclame! Gooit die saaie slome Leendert Thalia nu buiten net nadat ze de uitnodiging heeft afgeslagen om bij hem in bed te kruipen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.