Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Rustig blijven!
Volgens mij hebben ze het altijd over 6 weken, 5 uitzendingen per week, dus we hebben nog 3 weken te gaan, op de TV.

Tot 26 augustus zegt Google 

Prachtwacht schreef op 31-07-2023 om 16:33:

[..]

Maar vorige seizoenen duurden ook 28 afleveringen of zo toch?

Seizoen 1 wel, seizoen 2 had al 35 afleveringen

Om de weekenden door te komen, kun je op zondag ook kijken naar 'ik ga op reis en neem mee'. Dat past er eigenlijk moeiteloos tussen, ongeveer zelfde concept, iets minder leuk, dat dan weer wel. Maar het verzacht de pijn een beetje

oh gelukkig dat het 6 weken duurt! 

Ja die ik ga op reis en neem mee kijk ik ook 

Haantje79

Haantje79

31-07-2023 om 18:46 Topicstarter

Loulou39 schreef op 31-07-2023 om 17:27:

Tot 26 augustus zegt Google

Ooooo gelukkig 

sashimi schreef op 31-07-2023 om 17:58:

Om de weekenden door te komen, kun je op zondag ook kijken naar 'ik ga op reis en neem mee'. Dat past er eigenlijk moeiteloos tussen, ongeveer zelfde concept, iets minder leuk, dat dan weer wel. Maar het verzacht de pijn een beetje

Ha bedankt voor de tip! 

sashimi schreef op 31-07-2023 om 17:58:

Om de weekenden door te komen, kun je op zondag ook kijken naar 'ik ga op reis en neem mee'. Dat past er eigenlijk moeiteloos tussen, ongeveer zelfde concept, iets minder leuk, dat dan weer wel. Maar het verzacht de pijn een beetje

Ik vind dit programma superleuk. Jammer dat het maar 1x per week is. En je kan het niet vooruitkijken volgens mij. Ook.jammer dat er geen topic over is, maar met 1 uitzending per week schiet dat ook niet erg op. 

sashimi schreef op 31-07-2023 om 17:58:

Om de weekenden door te komen, kun je op zondag ook kijken naar 'ik ga op reis en neem mee'. Dat past er eigenlijk moeiteloos tussen, ongeveer zelfde concept, iets minder leuk, dat dan weer wel. Maar het verzacht de pijn een beetje

Goede tip!

Ik erger mij plaatsvervangend dat die vriendin van Petri er voor mijn gevoel zo vaak bij is.

Ingrid is daar volgens mij bijna alleen nog maar voor de observatie van Walter.

had die Corina nou een boek geschreven??

Ze lijkt op een oude manager van mij.... 

MidasWolf schreef op 31-07-2023 om 20:53:

Ingrid is daar volgens mij bijna alleen nog maar voor de observatie van Walter.

Zij vermaakt zich kostelijk, zo te zien. Ze heeft Walter helemaal door 😂

Ben benieuwd of Martijn Thai spreekt, zelf vermoed ik dat hij wat basis kan. Vloeiend lijkt mij sterk voor z’n korte tijd dat hij daar verblijft.

ik heb nu wel te doen met Petri hoor 

Die nieuwe bij Walter is vreselijk! En maar ratelen en ratelen.... daar word je toch gek van. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.