Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


_Audrey schreef op 31-07-2023 om 21:30:

ik heb nu wel te doen met Petri hoor

Die nieuwe bij Walter is vreselijk! En maar ratelen en ratelen.... daar word je toch gek van.

Hahaha ja. Zo blijft die B&B wel interessant om te kijken. 

Wat zou gebeuren als Walter bij haar zegt dat het hem fijn lijkt om even stil te zijn? Zie zo'n tekenfim figuurtje voor me dat langzaam rood aan loopt en dan ontploft 

Ja, treffend gezegd Debbie. Hij zit er steeds net naast….

Meesje schreef op 31-07-2023 om 21:41:

[..]

Hahaha ja. Zo blijft die B&B wel interessant om te kijken.

Wat zou gebeuren als Walter bij haar zegt dat het hem fijn lijkt om even stil te zijn? Zie zo'n tekenfim figuurtje voor me dat langzaam rood aan loopt en dan ontploft

🤣 

Haantje79

Haantje79

31-07-2023 om 22:41 Topicstarter

Je veux l’amouououououour!!!! Arme Petri…..

MRI

MRI

01-08-2023 om 12:07

MidasWolf schreef op 31-07-2023 om 20:53:

Ingrid is daar volgens mij bijna alleen nog maar voor de observatie van Walter.

Ja ik hoop dat ze hem eens flink tegengas gaat geven want volgens mij beseft hij zelf niet hoe merkwaardig hij zich opstelt tegen zijn gasten die de liefde komen zoeken.

Haantje79

Haantje79

01-08-2023 om 20:26 Topicstarter

Jammer dat er bij geen van de B&B eigenaren nog een liefdesklik ontstaat. Al dat lachen om gekkies is natuurlijk leuk, maar ik hoop toch echt dat bijvoorbeeld Petri haar eigenste JamJam nog krijgt. De serie is nog niet klaar, dus er kan nog vanalles gebeuren 

Ja idd, er mag nog wel wat liefde bij in die B&B's. Daar hoort het programma toch ook over te gaan.

Die Toine is toch ook vaag. "In Nederland is het ook droog geweest toch?". "Da weeknie eigeluk". Hoezo weet je dat niet? Op die manier is er toch geen gesprek te voeren. 

Er valt geen zinnig gesprek te voeren met die Toine idd. Ik zou 'm snel zat zijn. 

....nu ik een dagje ouder ben....Je bent 21! 

_Audrey schreef op 01-08-2023 om 21:08:

....nu ik een dagje ouder ben....Je bent 21!

Hahaha ja. Op die berg denken ze allemaal dat hun jeugd heeeel ver achter ze ligt

Ed houdt ervan om mensen ‘af en toe even te triggeren’. Lekker uit de hoogte en al helemaal onsympathiek als het doelwit net is aangekomen en probeert om zijn plek te vinden in een groep vreemden voor de camera’s 😓

Ik vind Olof een leuke vent. Voor iedereen even aardig, toont interesse maar doet ook lekker zijn eigen ding. Dat vind ik nou veel aantrekkelijker dan zo'n kerel die zo aan je vastgeplakt zit.

Die Toine, pfff. Hij luistert ook niet. Petri heeft de plant al gevonden, maar hij wil ook nog een keer met zm app. Ik krokg echt de zenuwen van die man. 

Ik hoop eigenlijk dat het tussen Petri en Olaf nog wat kan worden, en als dat niet zo is dat ze dan goede vrienden worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.