Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Moxxie schreef op 01-08-2023 om 21:22:

Ik vind Olof een leuke vent. Voor iedereen even aardig, toont interesse maar doet ook lekker zijn eigen ding. Dat vind ik nou veel aantrekkelijker dan zo'n kerel die zo aan je vastgeplakt zit.

Beiden mannen vind ik leuk, aan Olof heeft ze zeker geen verkeerde man mocht ze met hem een relatie krijgen. 

Gesprek tussen Bram en Jamie-Lee was ook leuk om te zien, fijn dat hij wat opener is. Voelde zich daar comfortabel genoeg voor. Dat is voor haar zeker fijn. Sfeer leek ook ontspannen te zijn.

Petri probeert heel duidelijk te zijn. "Dat betekent dat je weg moet". Die is bang dat ie het niet snapt en toch nog een weekje blijft. Haha. En dat lijkt me niet eens zo'n gekke zorg. Het lijkt net alsof alles een beetje langs hem heen gaat.

MidasWolf schreef op 01-08-2023 om 21:38:

[..]

Beiden mannen vind ik leuk, aan Olof heeft ze zeker geen verkeerde man mocht ze met hem een relatie krijgen.

Ik vind Olof wel een lieve man maar ook een saaie man. Ik denk dat Marian Ed tot nu toe het leukste vind. Die nieuwe man zal ook niet lang blijven denk ik.  Het valt me wel op dat de mannen gelijk helemaal weg zijn van Marian en haar zo mooi vinden. Marian gedraagt zich wel als een diva maar ik vind haar een oud en lelijk gezicht hebben.

....ook niet aardig...

watertoren schreef op 02-08-2023 om 08:21:

[..]

Ik vind Olof wel een lieve man maar ook een saaie man. Ik denk dat Marian Ed tot nu toe het leukste vind. Die nieuwe man zal ook niet lang blijven denk ik. Het valt me wel op dat de mannen gelijk helemaal weg zijn van Marian en haar zo mooi vinden. Marian gedraagt zich wel als een diva maar ik vind haar een oud en lelijk gezicht hebben.

Blijkbaar geeft de tv een ander beeld van Marian, want ik begrijp ook niet waarom die mannen haar zo mooi vinden. Ik vind haar qua uiterlijk en gedrag ook oud, al die zon doet een mens geen goed dat blijkt wel.

Ik vind Marian prachtig gekleed, echt leuk op haar leeftijd en ze heeft een goed figuur ervoor. Mooie benen heeft ze zag ik toen ze op het strand zaten. Ze is een erg lieve vrouw volgens mij. Olof is een lieve en behulpzame man voor haar en Ed vindt ze de meest aantrekkelijke denk ik. Ik vind Ed ook een erg positieve en gezellige man voor haar.

Ik hoop dat ze de liefde vindt. 

Haantje79

Haantje79

02-08-2023 om 10:10 Topicstarter

Meesje schreef op 01-08-2023 om 20:58:

Die Toine is toch ook vaag. "In Nederland is het ook droog geweest toch?". "Da weeknie eigeluk". Hoezo weet je dat niet? Op die manier is er toch geen gesprek te voeren.

Ja vreselijk antwoord, slome duikelaar!

Haantje79

Haantje79

02-08-2023 om 10:15 Topicstarter

Meesje schreef op 01-08-2023 om 21:43:

Petri probeert heel duidelijk te zijn. "Dat betekent dat je weg moet". Die is bang dat ie het niet snapt en toch nog een weekje blijft. Haha. En dat lijkt me niet eens zo'n gekke zorg. Het lijkt net alsof alles een beetje langs hem heen gaat.

Ja volgens mij wilde ze hem de dag ervoor al weg hebben. Hij wou niet dus zei Petri vol goede moed “ nou dan geven we het nog een kans!” Terwijl ze daar helemaal geen zin in had. Je zag tijdens de hele date ook dat ze constant gespannen en geïrriteerd keek. Ze had het zichzelf niet aan moeten doen, Maarja…. 

Zo sneu, dat Petri zei : 'hij was mijn favoriet van de aanmeldingen'.  Ik weet niet of er nog meer op de lijst stonden...

Ik moest zo lachen om een opmerking op facebook. Iemand schreef dat Bram te lang alleen is geweest met zijn dieren. Hij ziet er nu uit als een geit en hij lacht als een geit.

Olof is een goede vent hoor, maar vinden jullie hem echt aantrekkelijk en bij haar passen? Ik vind hem ook een deurmat zonder persoonlijkheid. Zij heeft wel wat meer charme en persoonlijkheid nodig volgens mij. Op een gegeven moment gaat dat hij nooit in de weg loopt toch net zo hard irriteren als iemand die altijd in de weg loopt?

ik denk dat het aan mij ligt hoor, iedereen lijkt lyrisch over die man. 

Doemijdieglazenbol schreef op 02-08-2023 om 11:42:

Olof is een goede vent hoor, maar vinden jullie hem echt aantrekkelijk en bij haar passen? Ik vind hem ook een deurmat zonder persoonlijkheid. Zij heeft wel wat meer charme en persoonlijkheid nodig volgens mij. Op een gegeven moment gaat dat hij nooit in de weg loopt toch net zo hard irriteren als iemand die altijd in de weg loopt?

ik denk dat het aan mij ligt hoor, iedereen lijkt lyrisch over die man.

Nee hoor, ik zou dit gedrag ook niet trekken.  Veelteveel deurmat. Buiten stoort zijn manier van praten mij nogal, hij lijkt nooit fatsoenlijk uit zijn woorden te kunnen komen. 

_Audrey schreef op 02-08-2023 om 11:56:

[..]

Nee hoor, ik zou dit gedrag ook niet trekken. Veelteveel deurmat. Buiten stoort zijn manier van praten mij nogal, hij lijkt nooit fatsoenlijk uit zijn woorden te kunnen komen.

Ook dat ja. Ik vind het echt zo belangrijk dat ik goed kan praten over de meest uiteenlopende onderwerpen met mijn partner. Bij voorkeur vanuit net een ander gezichtspunt. Met deze man lijkt een echt gesprek voeren me enorm vermoeiend. 

qua  praten lijkt hij wel op Toine bij Debbie. Olof zegt ook weinig,herhaalt wat de ander zegt,maar zelf zegt hij weinig
Ik vind hem niet bij haar passen. Qua voorkomen past Ed beter bij haar. Maar die vind ik niet aardig. Die is te veel te blij met zichzelf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.