Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Wat een aparte types allemaal dit seizoen. Dit leent zich echt voor nieuwe afleveringen van de tv kantine! Ik zie Carlo al helemaal voor me als Olof. Te lange witte haren, iets wat borstelige witte wenkbrauwen en een te groot wit gebit en dan maar herhalen wat de anders zegt en vel ja,ja, ja zeggen. Irene zou volgens mij Marian wel na kunnen doen.

MRI

MRI

02-08-2023 om 13:18

Ja Olof (de schat) beaamt vaak anderen, maar ik vind Marian en Ed nou ook niet veel aandragen aan de conversatie. Gesprekstechnisch zou ik me daar stierlijk vervelen. Ik vind het jammer als er in dit draadje mensen worden afgekraakt op hun uiterlijk. Ik vond juist zo prettig dat het daar nauwelijks of niet over ging. Mensen met wat voor uiterlijk dan ook mogen op zoek zijn naar de liefde, toch?

Haantje79

Haantje79

02-08-2023 om 14:27 Topicstarter

Wat betreft het uiterlijk van Olof: ja, prima, niks mis mee. Het is een man die op de achtergrond blijft, maar misschien is dit anders bij een 1 op 1 date met de juiste partner. Niet met Marian…denk ik.
Maar het wordt de hoogste tijd dat Marian eens wat echte dates krijgt in plaats van die groepsuitjes. Allemaal heel gezellig hoor, ja prima niksmismee, maar hup hup nu wat actie in de dynastie villa 

Ik denk trouwens dat t litteken van Martijn iets van een brandwond is. Het loopt door over zijn oor.

561707_114894438667916_1222243887_n.jpg?stp=dst-jpg_p552x414&_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=e007fa&_nc_ohc=OrEU7XxdbEAAX83GOut&_nc_ht=scontent.xx&edm=ALklZ1YEAAAA&oh=00_AfDaOoAixlLnCX5DrnRjpEHXQjeNxApYgtCytMUy5DicDA&oe=64F1F648

Wat kan iemand veranderen .... 11 jaar geleden Martijn in de Kuip

Yumi schreef op 02-08-2023 om 18:21:

561707_114894438667916_1222243887_n.jpg?stp=dst-jpg_p552x414&_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=e007fa&_nc_ohc=OrEU7XxdbEAAX83GOut&_nc_ht=scontent.xx&edm=ALklZ1YEAAAA&oh=00_AfDaOoAixlLnCX5DrnRjpEHXQjeNxApYgtCytMUy5DicDA&oe=64F1F648

Wat kan iemand veranderen .... 11 jaar geleden Martijn in de Kuip

Litteken lijkt niet op een brandwond. Eerder op het gevolg van een akkefietje met de F side of iets in een café.

Haantje79

Haantje79

02-08-2023 om 18:38 Topicstarter

Die is veranderd, heel wat frikadellen verder….

impala schreef op 02-08-2023 om 18:31:

[..]

Litteken lijkt niet op een brandwond. Eerder op het gevolg van een akkefietje met de F side of iets in een café.

Goh dat jij dat op afstand kan beoordelen, misschien is hij gewoon van de fiets gevallen?

Haantje79 schreef op 02-08-2023 om 18:38:

Die is veranderd, heel wat frikadellen verder….

Nou, wat is hij verandert... moest 2 x kijken, ook nog zonder handdoekje 😅

Volgens Het AD/de Televizier is Martijn nog steeds verliefd op een vrouw in Nederland:


Mysterieuze vrouw


In het gesprek met het AD vertellen de vrienden van Bolhoeve over een andere Nederlandse vrouw. ''Voor haar laat hij alles achter'', laat één van hen er zelfs over uit. Henk Westbroek, één van de vrienden van Martijn (niet de gelijknamige BN'er), kent de B&B-eigenaar al lang.

Hij geeft aan dat er een Nederlandse vrouw is die Martijns hart wist te raken. ''Als zij zegt: zullen we het samen proberen, dan komt-ie per omgaande terug'', onthult hij. Een vriendin van vroeger, Deveney Schardijn, weet ook om welke vrouw het hier gaat. ''Ik ken haar naam. Zij is altijd al zijn grote liefde geweest'', zegt ze erover.


https://www.televizier.nl/amusement/vrienden-van-b-and-b-vol-liefde-martijn-spreken-zich-uit-over-mysterieuze-andere-vrouw?

impala schreef op 02-08-2023 om 18:56:

Volgens Het AD/de Televizier is Martijn nog steeds verliefd op een vrouw in Nederland:


Mysterieuze vrouw


In het gesprek met het AD vertellen de vrienden van Bolhoeve over een andere Nederlandse vrouw. ''Voor haar laat hij alles achter'', laat één van hen er zelfs over uit. Henk Westbroek, één van de vrienden van Martijn (niet de gelijknamige BN'er), kent de B&B-eigenaar al lang.

Hij geeft aan dat er een Nederlandse vrouw is die Martijns hart wist te raken. ''Als zij zegt: zullen we het samen proberen, dan komt-ie per omgaande terug'', onthult hij. Een vriendin van vroeger, Deveney Schardijn, weet ook om welke vrouw het hier gaat. ''Ik ken haar naam. Zij is altijd al zijn grote liefde geweest'', zegt ze erover.


https://www.televizier.nl/amusement/vrienden-van-b-and-b-vol-liefde-martijn-spreken-zich-uit-over-mysterieuze-andere-vrouw?

Dit vind ik best een spoiler eigenlijk.

Moxxie schreef op 02-08-2023 om 18:59:

[..]

Dit vind ik best een spoiler eigenlijk.

Hoezo? 

Misschien geldt voor hem wel het gezegde: get over someone by getting under someone 


https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5399191/joy-bb-vol-liefde-camper-te-koop

“Eerder zette Joy dus al een deel van zijn vastgoed in Spanje te koop. Drie huizen op een perceel van ongeveer 60.000 vierkante meter staan te koop voor 800.000 euro. Aardig wat opgeknapte campertjes dus, als je het op die manier omrekent”

Hoe komt hij zo jong al aan vastgoed wat tonnen waard is.

Wat Erwin betreft ben ik wel bijgedraaid, hij verwoordde goed waarom hij wegging vond ik.

Yumi schreef op 02-08-2023 om 18:21:

561707_114894438667916_1222243887_n.jpg?stp=dst-jpg_p552x414&_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=e007fa&_nc_ohc=OrEU7XxdbEAAX83GOut&_nc_ht=scontent.xx&edm=ALklZ1YEAAAA&oh=00_AfDaOoAixlLnCX5DrnRjpEHXQjeNxApYgtCytMUy5DicDA&oe=64F1F648

Wat kan iemand veranderen .... 11 jaar geleden Martijn in de Kuip

Wow best een knappe man toen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.