Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Haantje79

Haantje79

31-07-2023 om 14:11 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2023 om 14:07:

Ik geloof trouwens ook dat Martijn een flink litteken op zijn rechter wang heeft, ongeveer van mondhoek tot oor...is dat iemand opgevallen?

Ja dat viel mij ook op.

Haantje79 schreef op 31-07-2023 om 14:11:

[..]

Ja dat viel mij ook op.

Ja mij ook.

Mamali schreef op 31-07-2023 om 13:00:

[..]

Volgens mij hebben we afgelopen week de huiskamer wel gezien toen hij het spaarvarken wat hij van Diana had gekregen een plek gaf in zijn huiskamer. Daarna ging hij op de scooter weg.

Oplettende kijker hier😉

Heel goed!

Dat litteken had ik inderdaad al gezien ja. Wel nieuwsgierig naar de herkomst, maar verder vind ik er niet zoveel van.

Ja dat litteken viel mij ook op. En die eerste vrouw bij hem had een grote ronde witte plakker op haar arm, daar was ik ook nieuwsgierig naar maar werd niet besproken in beeld. 

redbulletje schreef op 31-07-2023 om 14:49:

Ja dat litteken viel mij ook op. En die eerste vrouw bij hem had een grote ronde witte plakker op haar arm, daar was ik ook nieuwsgierig naar maar werd niet besproken in beeld.

Dat had iets met diabetes te maken. Hoe of wat weet ik niet precies. Zie dat ook wel eens bij mensen in de sportschool.

Deze meet automatisch glucosewaarden. Dan hoef je niet meer te prikken.

Het zou mij niet verbazen als hij nog een Thaise HWB (huishoudster with benefits) thuis heeft zitten. En eigenlijk vooral een Nederlandse zoekt om zijn snackbar te helpen runnen.

Dat litteken ziet er erg nasty uit. Alsof iemand hem eens met een kapotgeslagen glas te lijf is gegaan of zo.

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2023 om 14:07:

Ik geloof trouwens ook dat Martijn een flink litteken op zijn rechter wang heeft, ongeveer van mondhoek tot oor...is dat iemand opgevallen?

Ja dat viel mijn partner ook nog op

Ik heb een thank-god-it's-monday-gevoel en dat vind ik heel sneu van mezelf.

Haantje79

Haantje79

31-07-2023 om 15:53 Topicstarter

Moxxie schreef op 31-07-2023 om 15:40:

Ik heb een thank-god-it's-monday-gevoel en dat vind ik heel sneu van mezelf.

Alle B&B verslaafden hebben moeite het week-end door te komen en zoeken tot die tijd troost hier op het forum/Twitter

Dolfje schreef op 31-07-2023 om 14:51:

[..]

Dat had iets met diabetes te maken. Hoe of wat weet ik niet precies. Zie dat ook wel eens bij mensen in de sportschool.

Ah okee, ik zat al te denken aan een nicotine sticker ofzo vanwege de lange vlucht. Dit klinkt echter een stuk logischer.

Moxxie schreef op 31-07-2023 om 15:40:

Ik heb een thank-god-it's-monday-gevoel en dat vind ik heel sneu van mezelf.

Haha ik ook, tot ik me realiseerde dat we alweer in de laatste week zitten (op Videoland) 😢 

Ik vind het heerlijke tv. Hopelijk komt de winterversie ook van de grond. 

redbulletje schreef op 31-07-2023 om 15:57:

[..]

Haha ik ook, tot ik me realiseerde dat we alweer in de laatste week zitten (op Videoland) 😢

Ik vind het heerlijke tv. Hopelijk komt de winterversie ook van de grond.

Laatste week?! Voor m'n gevoel kan het nog wel 3 weken duren

Brabeau schreef op 31-07-2023 om 16:21:

[..]

Laatste week?! Voor m'n gevoel kan het nog wel 3 weken duren

Oh nee ! 

Prachtwacht schreef op 31-07-2023 om 16:32:

[..]

Oh nee !

Maar vorige seizoenen duurden ook 28 afleveringen of zo toch? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.