Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


dan verhuurd ze dus het hele pand voor 3500 per week? Kunnen ze hele groepen der villa huren. Bijv 10 mensen en dan is het 350 euro per p.p.

MRI

MRI

30-07-2023 om 12:26

Loeki72 schreef op 30-07-2023 om 10:52:

[..]

Het zou kunnen. Nou vind ik haar sowieso erg lui overkomen.

Nou ze is tegen de 70 dus ze mag best 'lui' zijn toch? Het is haar tijd. Ik vind haar alleen zo oninteressant, materialistisch goed voor elkaar maar als mens lijkt ze een beetje oppervlakkig. Nou ja wie ben ik om te oordelen, en het kan ook allemaal zo geknipt zijn, men is er toch op uit typetjes te maken voor de kijkcijfers. 

Maar als je zegt "met wie zou je nou eens een avondje willen kletsen?" Dan zou ik toch eerder voor Debbie, Claudia of Ingrid gaan, qua dames. Of die lange dame in Thailand. Of zelfs Petri met al haar schooljuffrouwtjes manieren. Dat lijken toch dames met meer 'reliëf'. 

GroenTuintje schreef op 30-07-2023 om 10:05:

[..]

Ja bullshit dus.. 

Bulshit, vanwege die € 700,- per nacht?

Kijk eens op Silverjet, week Griekenland logies en ontbijt vanaf € 11348,- pp incl. vliegreis, dat is pas bullshit 
Luxe vakanties Zakynthos in de beste hotels | Silverjet

GroenTuintje schreef op 30-07-2023 om 11:27:

[..]

Maar wie zegt dat dit haar pand is?

Misschien is zij eigenlijk wel 'de huisvriend' 

Yumi schreef op 30-07-2023 om 12:52:

[..]

Bulshit, vanwege die € 700,- per nacht?

Kijk eens op Silverjet, week Griekenland logies en ontbijt vanaf € 11348,- pp incl. vliegreis, dat is pas bullshit
Luxe vakanties Zakynthos in de beste hotels | Silverjet

Maar dan beschik je over designmeubels!  Wie wil dat nu niet in de vakantie !

Ik ga binnenkort naar Zakynthos.  Zal er toch eens langsrijden om te zien of het er inderdaad zo luxe is als de prijs doet vermoeden.

impala schreef op 30-07-2023 om 13:06:

[..]

Misschien is zij eigenlijk wel 'de huisvriend'

dat zou dan de grootste grap vd eeuw zijn 

Op zich is een huis verhuren als makelaar niet zo gek. Maar dat is dan idd geen b&b. 

Dat vind ik van Martijn ook, als je zelf ergens anders woont verhuur je gewoon kamers met ontbijt, maar dat is mijn ogen ook geen echte b&b.

Moxxie schreef op 30-07-2023 om 15:54:

Dat vind ik van Martijn ook, als je zelf ergens anders woont verhuur je gewoon kamers met ontbijt, maar dat is mijn ogen ook geen echte b&b.

Zijn eigen woning hebben we nog niet gezien toch? Of wel? 

impala schreef op 30-07-2023 om 16:04:

[..]

Zijn eigen woning hebben we nog niet gezien toch? Of wel?

Hebben we nog niets van gezien. 

Prachtwacht schreef op 30-07-2023 om 16:24:

[..]

Hebben we nog niets van gezien.

Jawel toch? Dat leuke gele huisje in mooie groene omgeving. 

Prachtwacht schreef op 30-07-2023 om 16:24:

[..]

Hebben we nog niets van gezien.

Ja wel, tijdens de laatste aflevering zag je hem van huis vertrekken richting werk.

Prachtwacht schreef op 30-07-2023 om 10:00:

Ja was het ook niet bijna 700€ per nacht?

[..]

Ja en ook per week en maand te huur. Dat geloof ik wel maar dat is geen b&b vind ik dan.

GroenTuintje schreef op 30-07-2023 om 10:06:

en hoezo zou ze als ‘succesvolle makelaar’ ook nog eens een b&b runnen? Ik vind het allemaal te ongeloofwaardig

Nou dat bedoel ik. Ze verhuurt dat huis gewoon en niet per kamer als b&b denk ik.

impala schreef op 30-07-2023 om 16:04:

[..]

Zijn eigen woning hebben we nog niet gezien toch? Of wel?

Jawel, de buitenkant mag je zien, maar verder zien de dames en wij Martijn alleen op zijn werk, terwijl hij zeurt dat hij het eigenlijk te druk heeft om te praten. Ik vind hem helemaal niet meer leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.