Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Meesje schreef op 29-07-2023 om 13:07:

....

 En dan heb je idd van die 'regeltjes' als zo lang de hand vasthouden, zo lang aankijken, zullen we even stil zijn, naar links kijken betekent zus en zo, naar rechts kijken betekent dit ed. Dat geeft voor mensen die uit zichzelf niet goed kunnen afstemmen en invoelen wel veel houvast. En gelijk zogenaamd diepe vragen stellen en als de ander daar niet op ingaat (want een "lekker weertje vandaag" was passender geweest) dat afschuiven op de beperkte vermogens van de ander. Met die man lukte het juist niet om echt contact te krijgen. Alles was analyseren, afstemmen, doorvoelen en daarbij volledig voorbijgaan aan de gesprekspartner en diens wensen, interesses en gevoelens. Dat is zo'n gekke tegenstelling.

Wat dat betreft is de alternatieve hoek denk ik erg aantrekkelijk voor mensen die eigenlijk eenvoudige en zakelijke mensen zijn (keukenverkoper ofzo 😉) maar die zelf perse diepe gevoelsmensen willen zijn. Dat laatste kun je dan veinzen met allerlei rituelen en blabla.

Helemaal mee eens.Het zijn idd allemaal weekend-cursus termen vermengd met wat  'holistisch knuffelgedrag' (op zich trouwens niets mis met een stevige,warme knuffel). En dan een 'sausje zelfontwikkeling' erover heen.Of juist niet omdat "jij nog niet zover bent en teveel opgesloten zit in jezelf" .Maar gelukkig is daar dan Walter om je erbij te helpen🙂.

Die schreeuwoefening en het 'kijk-mij-eens-lekker-gek-doen-tikkertje-spel' zelf ook bij dit soort (weekend) cursussen tegengekomen.Leuk maar m.i vrij oppervlakkig.En het blijft dan vaak bij wat instant ervaringen.Waarvan het effect na 2 weken (of eerder) weer grotendeels weggeebd is. Denk persoonlijk dat voor echte verdieping of persoonlijke groei,een jaarcursus of meerjarige opleiding meer geschikt zijn. Maar ok,daar ga je dan vaak ook echt 'met de billen bloot' .Simpel omdat het dan toch moeilijker is jezelf uit de weg te gaan. Iets wat vaak een vereiste is voor persoonlijke ontwikkeling.En om adequaat anderen te kunnen trainen cq begeleiden. Maar ok,zoiets moet je dan wel voor langere tijd aan willen gaan.

Mss is tikkertje spelen dan toch beter.Daar kan niet veel bij fout gaan (of je moet het wel heel bont maken..😄). Denk zelf dat met een cursus sociale vaardigheden bij een Riagg,onze Walter ook erg geholpen zou zijn.Maar ok dat is waarschijnlijk niet interessant genoeg...


ik vond dat "chips in lichaamsgaten steken" (oke dit klinkt zo wel heel creepy...) ook zo kinderachtig 🙄

Ja was het ook niet bijna 700€ per nacht? 

Dolfje schreef op 30-07-2023 om 09:35:

[..]

Ik heb echt het idee dat die hele b&b van haar niet bestaat.

Prachtwacht schreef op 30-07-2023 om 10:00:

Ja was het ook niet bijna 700€ per nacht?

[..]

Ja bullshit dus..

en hoezo zou ze als ‘succesvolle makelaar’ ook nog eens een b&b runnen? Ik vind het allemaal te ongeloofwaardig 

Ik ben de voorstelvideo van Martijn helemaal vergeten....
 Was dit ongeveer de tekst?

" Lijkt het je leuk om iedere ochtend urenlang op mijn komst te wachten?
En dat vervolgens blijkt dat ik helemaal geen tijd voor je heb?
Kom dan naar Thailand.
Ik zit niet op je te wachten."

GroenTuintje schreef op 30-07-2023 om 10:06:

en hoezo zou ze als ‘succesvolle makelaar’ ook nog eens een b&b runnen? Ik vind het allemaal te ongeloofwaardig

Op booking: https://www.booking.com/hotel/pt/vila-surga-pdf-93.nl.html?auth_success=1

Maar het is wel een huis ipv een B&B kamer.

Loeki72 schreef op 30-07-2023 om 10:44:

[..]

Op booking: https://www.booking.com/hotel/pt/vila-surga-pdf-93.nl.html?auth_success=1

Maar het is wel een huis ipv een B&B kamer.

Met 0 beoordelingen

Prachtwacht schreef op 30-07-2023 om 10:47:

[..]

Met 0 beoordelingen

Ik heb 1 site met een review gevonden, maar ik denk dat niet veel mensen zoveel uitgeven. 

Loeki72 schreef op 30-07-2023 om 10:44:

[..]

Op booking: https://www.booking.com/hotel/pt/vila-surga-pdf-93.nl.html?auth_success=1

Maar het is wel een huis ipv een B&B kamer.

Je kunt 'm alleen niet boeken en heeft geen beoordelingen.  Ik vind het verdacht 🤔

_Audrey schreef op 30-07-2023 om 10:50:

[..]

Je kunt 'm alleen niet boeken en heeft geen beoordelingen. Ik vind het verdacht 🤔

Het zou kunnen. Nou vind ik haar sowieso erg lui overkomen. 

Loeki72 schreef op 30-07-2023 om 10:52:

[..]

Het zou kunnen. Nou vind ik haar sowieso erg lui overkomen.

Haha ja nogal. Ze ligt alleen maar op haar ligbedje te luieren. Van een succesvolle zakenvrouw verwachtte ik wat meer actie, maar goed dat kan ook zo geknipt zijn natuurlijk. 

Hier kan je boeken voor een verblijf bij Marian
Villa huren in Budens, Algarve? Villa Surga | Micazu

Advertentie online sinds mei 2023.
Ze zal het ongetwijfeld niet druk hebben met gasten, behalve haar vriendinnen...

Loeki72 schreef op 30-07-2023 om 10:44:

[..]

Op booking: https://www.booking.com/hotel/pt/vila-surga-pdf-93.nl.html?auth_success=1

Maar het is wel een huis ipv een B&B kamer.

Maar wie zegt dat dit haar pand is?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.